Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2013

FEMA Περιοχή III, παρακαλώ διαβάστε αυτό:

Έχω έναν συγγενή που εργάζεται σε ένα εργοστάσιο στα βορειοανατολικά των ΗΠΑ. Εκείνος μου έστειλε αυτό το μήνυμα σήμερα και θέλω να το δώσετε στην  Περιοχή 3,στους αναγνώστες :
UPDATE: Είναι αναδημοσίευση αυτή, δεδομένου ότι κάποιος πήρε την εικόνα προς τα κάτω. Παρακαλώ αποθηκεύστε το email εικόνα.Θέλω να πω αυτό στους ανθρώπους. Αν συμβεί κάτι, θέλω οι άνθρωποι να έχουν τα κεφάλια ψηλά.Ο Θεός να σας ευλογεί.        


Email from JohnΈχω να σας πω κάτι σημαντικό..Κάτι περίεργο συμβαίνει σε .... Την περασμένη Παρασκευή είχαμε μια συνάντηση.Αυτή η συνάντηση  δεν ήταν σαν μια κανονική συνάντηση όπου θα συζητήσουμε τις λειτουργίες των εγκαταστάσεων και ο καθένας στον τομέα της διαχείρισης πρέπει να είναι εκεί.Ηταν όλα τα στελέχη εκτός από το αφεντικό μου, εμένα και τους άλλους τύπους.,Εχω εργαστεί σε αυτό το εργοστάσιο για πάνω από 20 χρόνια και ήμουν στη διοίκηση για όσο χρονικό διάστημα  με ξέρειςΌταν o τελευταίoς τύπος ήρθε, κλείδωσαν τις πόρτες στην αίθουσα και άρχισε να μιλάει για το GridEx το οποίο είναι ένα δίκτυο κάτω από τη δοκιμή του συστήματος που κάναμε το Νοέμβριο.Έχουμε κάνει αυτές τις εξετάσεις πριν, και δεν είναι μια μεγάλη υπόθεση . Σε ένα σημείο ο Αντιπρόεδρος της ασφάλειας σηκώθηκε να μιλήσει, και μας είπε ότι κάποιοι δημόσιοι άνθρωποι θα έρθουν για να εκτελέσουν μερικές δοκιμές την ίδια στιγμή, που οι δοκιμές μας γινόντουσανΕν τω μεταξύ εκτελούσαμε την  προσομοίωση,  επίσης  κάναμε μια άσκηση πυρκαγιάς για μη βασικούς εργαζόμενους.
Ρώτησα αν τα παιδιά που έρχονται  ήταν στο NRC , και μου είπαν ότι ορισμένοι θα είναι NRC , αλλά θα υπάρξει μια άλλη ομάδα εργασίας μαζί τους .Το αφεντικό μου ρώτησε ποιος είναι ο άλλος οργανισμός  , και ο Αντιπρόεδρος είπε ότι δεν ξέρει, γιατί οι άνθρωποι του NRC δεν ξέρουν ακόμα .Τα παιδιά του ΝRC  θα πρέπει να τους μιλήσουν σε διάφορες περιοχές της εγκατάστασης .Μας είπαν να τους δώσουμε την πλήρη συνεργασία μας , και ότι θα έχουν ζωτική κάθαρση πρόσβασης , το οποίο θα σας επιτρέπει να πάτε οπουδήποτε στο εργοστάσιο. Ποτέ δεν έχω μπει  στα 20 χρόνια που εργάζομαι σε μια  συνεδρίαση της διαχείρισης κεκλεισμένων των θυρών, όπου μου είπαν να δώσω ζωτικής σημασίας  πρόσβαση σε μη - NRC ανθρώπους, οι οποίοι επίσης δεν είναι υπάλληλοι .Όλα τα παιδιά του NRC γνωρίζουν τις διαδικασίες ασφαλείας , τα όρια δοσιμετρίας, και τις επιχειρησιακές διαδικασίες .Θα πρέπει να πάρουμε  άτομα χωρίς καμία εκπαίδευση σε μια περιήγηση μέσα εδώ ; Δεν είδα ποτέ κάτι τέτοιο πριν .        http://beforeitsnews.com/alternative/2013/09/fema-region-iii-please-read-this-2764750.html   ΑΠΟΔΟΣΗ ΑΠΟ ΤΟ BEFORE IT'S NEWS  :  Corfiatiko.blogspot.com.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου