Σάββατο 21 Σεπτεμβρίου 2013

Τι είπε στην απολογία του ο δολοφόνος.

Προφυλακιστέος κρίθηκε, με σύμφωνη γνώμη ανακριτή και εισαγγελέα, ο 45χρονος δράστης της δολοφονικής επίθεσης εναντίον του 34χρονου Παύλου Φύσσα στο Κερατσίνι.



Ο εισαγγελέας άσκησε δίωξη για ανθρωποκτονία από πρόθεση, παράνομη οπλοφορία, οπλοχρησία και οπλοκατοχή. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο κατηγορούμενος μεταφέρθηκε με ισχυρή δύναμη αστυνομίας στη ΓΑΔΑ. Από εκεί θα μεταφερθεί στο Μεταγωγών και στη συνέχεια στις φυλακές Κορυδαλλού, σε χρόνο που θα κρίνει η αστυνομία.




Ολοκληρώθηκε η απολογία του 45χρονου δράστη

Ο 45χρονος, κατά την κατάθεσή του στην ανακρίτρια, φέρεται να είπε: «Έχω μετανιώσει, έκλεισα δυο σπίτια, το δικό μου και του παιδιού», ενώ πρόσθεσε ότι είχε μια "χαλαρή" σχέση με τη Χρυσή Αυγή: «Η σχέση μου με τη «Χρυσή Αυγή» είναι χαλαρή. Πηγαίνω που και που και παρακολουθώ ομιλίες βουλευτών. Μία φορά βοήθησα σε διανομή τροφίμων. Δεν έχω έμμισθη σχέση με τη Χρυσή Αυγή».


Αναφορικά με το τραγικό συμβάν στο Κερατσίνι, ο κατηγορούμενος υποστήριξε: «Ήμουν σε άλλη καφετέρια. Πηγαίνοντας προς το αυτοκίνητο είδα δύο ομάδες, μία από τη μία μεριά του δρόμου και μία από την άλλη. Την ώρα που έμπαινα στο αυτοκίνητο μού επιτέθηκε η μία ομάδα. Εφτά - οκτώ άτομα. Πήρα το σουγιά που είχα στο αυτοκίνητο και χωρίς να το καταλάβω μαχαίρωσα το παιδί. Ούτε τον ήξερα, ούτε ήταν στοχοποιημένος».

Και πρόσθεσε: «Το αυτοκίνητό μου ήταν από πριν παρκαρισμένο στο σημείο. Δεν έβρισκα που να το αφήσω και εκεί υπήρχε ένα κενό και μπήκα ανάποδα».

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο κατηγορούμενος κατά τη διάρκεια της κατάθεσής του, έβαλε τα κλάματα. Ο 45χρονος είναι παντρεμένος και πατέρας δύο παιδιών και εργαζόταν στην ιχθυόσκαλα και σαν οδηγός σε εταιρεία βυτιοφόρων.           http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=262769&catID=11

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου