Παρασκευή 29 Δεκεμβρίου 2023

GEWKWN : ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΗΝΥΜΑ.

 GEWKWN

ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ( ΤΕΛΕΣΙΔΙΚΑ) να σταματήσω να γράφω άρθρα ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ και οτιδήποτε άλλο.


Εδώ και πολλά χρόνια κάποιοι επέμεναν να μάθουν ποιος είναι ο GEWKWN, βέβαια κάποιοι γνωρίζουν τα πάντα για μένα, όμως αυτοί όλοι που δεν γνωρίζουν, θα μάθουν ( όσα πρέπει να μάθουν) ΣΗΜΕΡΑ, που είναι και η τελευταία μέρα που θα γράψω στο διαδίκτυο, λοιπόν στα τελευταία 5 χρόνια άκουσα τα πάντα, όσον αφορά κατηγορίες κλπ μεταξύ αυτών ότι είμαι Αγγράμματος Αμόρφωτος αιρετικός, βλάσφημος κλπ

ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΩ ΤΟΝ GEWKWN :

Είμαι 73 ετών, και κατάγομαι από την ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΥΠΡΟ, από τον καιρό που θυμάμαι αγαπούσα την Ελλάδα, τον Ελληνισμό και συνεχίζω να είμαι υπερήφανος που γεννήθηκα Έλληνας και Ορθόδοξος Χριστιανός. Ήμουν και συνεχίζω να είμαι ΕΘΝΙΚΟΦΡΩΝ η όπως τους αποκαλείται εσείς ‘’ΔΕΞΙΟΣ’’.

Ήμουν και είμαι ΑΝΤΙΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗΣ, ήμουν και είμαι θαυμαστής του μεγαλύτερου πολιτικού στον κόσμο, του ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΚΕΝΝΕΝΤΥ. Και επιμένω ότι αν ο Αρχιεπίσκοπος Μακάριος δεχόταν την ένταξη της Κύπρου στο ΝΑΤΟ τότε σήμερα το 2023 δεν θα είχαμε την ½ Κύπρο κατεχόμενη από τους τούρκους, δυστυχώς οι κομμουνιστές της Ελλάδας και της Κύπρου έβαλαν το χεράκι τους στην καταστροφή μας.

Έστω και σήμερα αν οι πολιτικοί μας εντάξουν την Κύπρο στο ΝΑΤΟ ίσως καταφέρουν να σώσουν την Κύπρο από τα δόντια του τούρκου, και μετα βλέπουμε……..

Έχω υπηρετήσει στην Εθνική Φρουρά επι 2.5 χρόνια, εκπαιδεύτηκα ως Έφεδρος Αξιωματικός στην Σχολή Πυροβολικού στην Ελλάδα, έλαβα μέρος στον πόλεμο του 1974 ως Ανθυπολοχαγός του Πυροβολικού. Μετα τον πόλεμο πήγα για σπουδές στην Νομική Σχολή όμως στο 2ο έτος εγκατέλειψα διότι αρρώστησε ο Πατέρας μου και έπρεπε να αναλάβω τη μικρή οικογενειακή επιχείρηση.

Όμως μπήκα ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ με το ‘’ΔΕΞΙΟ’’ κόμμα που ήταν οι καθαρόαιμοι εθνικόφρονες, κάποια χρονιά κατέβηκα στις εκλογές και οι πολίτες με ψήφισαν, γιατί γνώριζαν το ποιος είμαι. ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΕΚΛΕΓΟΜΟΥΝ ΕΠΙ 25 ΧΡΟΝΙΑ ! και ήμουν στο ΑΝΩΤΑΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΕΠΙ 30 ΧΡΟΝΙΑ! Υπηρέτησα και στα Διοικητικά Συμβούλια Ημικρατικων Οργανισμών, σε όλα αυτά τα χρόνια ΠΟΤΕ δεν έβαλα το δάχτυλο μου μέσα στο ‘’Μέλι’’ Το αντίθετο, στο κούρεμά των κυπριακών τραπεζών το 2013 (μετα από εκβιασμό της Μεργκελ) έχασα ΟΛΕΣ τις οικονομίες μου (50 σχεδόν ετών) και μαζί με αυτά και την μικρή οικογενειακή επιχείρηση, ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΠΑΘΩ 2 ΕΜΦΡΑΓΜΑΤΑ πολύ σοβαρά, από τότε ένα μέρος από την καρδιά μου δεν λειτουργεί.

Από μικρός μέχρι σήμερα ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΕΝΩΣΙΣ ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΡΗ ΤΗΣ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ, από το 1974 ζω σε μια περιοχή που είναι 300 μέτρα περίπου από την πράσινη Γραμμή, κοντά στην ΝΕΚΡΗ ΖΩΝΗ, εδώ και 50 σχεδόν χρόνια, κάθε πρωί βλέπω απέναντι μου της τουρκικές σημαίες του κατοχικού στρατού, κάθε μέρα που περνά θυμάμαι τον παππού μου που καταγόταν από την Μικρά Ασία, που περίμενε μέχρι τον θάνατο του να επιστρέψει στην πόλη του και να βρει τους συγγενείς του, ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΟΙΩΣΕΙ τον κίνδυνο που νοιώθουμε εμείς εδώ και 50 χρόνια με τα άρματα των τούρκων απέναντι μας

Από μικρός πίστευα στον ΧΡΙΣΤΟ μας, ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ, ο οποίος εδώ και χρόνια βρίσκομαι στα χέρια του Θεού, δεν περιμένω τίποτα από τους ανθρώπους, Η ΕΛΠΙΔΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ, και αν όλοι αυτοί που με κατηγορούν και με διαβάλουν και με αποκαλούν αγράμματο και αμόρφωτο, κατόρθωναν να κάνουν τα ½ από όσα έχω κάνει στην ζωή μου τότε ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥ ΝΑ ΜΕ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΟΥΝ.

Το πραγματικό όνομα μου κάποιοι από εσάς το γνωρίζουν κάποιοι ίσως το μάθουν κάποτε ίσως δεν το μάθουν ποτέ.

Ευχαριστώ πολύ τον ΦΙΛΟ ΜΙΧΑΛΗ ΚΑΙ ΤΗΝ triklopodia που φιλοξενούσε τα άρθρα μου, είμαι συγκινημένος που αποχωρώ από όλα, εύχομαι το 2024 να φέρει σε όλους Υγεία και αγάπη

GEWKWN

ΓΕΩΡΓΙΟΣ 29/12/2023

triklopodia.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου