Τετάρτη 21 Οκτωβρίου 2020

ΜΙΑ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΗ ΕΛΛΗΝΙΔΑ : ΕΠΕΙΓΟΝ! ΠΑΡΑΙΝΕΣΗ ΙΕΡΕΑ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΟ ΧΘΕΣΙΝΟ ΜΟΥ ΑΡΘΡΟ…

 ΙΕΡΕΑΣ ΠΟΥ ΠΡΩΤΟΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΜΕΤΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΔΟΥΛΩΣΗΣ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΕΜΒΟΛΙΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΕΧΟΥΜΕ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΕΠΑΦΗ, ΜΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕ ΜΕΤΑ ΤΟ ΧΘΕΣΙΝΟ ΜΟΥ ΑΡΘΡΟ ΠΕΡΙ ΠΕΙΝΑΣ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΜΕΙΛ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΣΑΣ ΜΕΤΑΦΕΡΩ ΑΥΤΟΥΣΙΟ:











“Άννα πολύ ωραίο το άρθρο σου. Σε παρακαλώ κάνε έκκληση να προμηθευτούν οι άνθρωποι τα εξής: α) λάδι Ευχελαίου, β)Αγιασμό, γ) οπωσδήποτε να φορούν Σταυρό διότι όποιος δεν τον φορά θα σφαχτεί σύμφωνα με τον Πατροκοσμα, δ) εξοπλισμό εκστρατείας, ε) υποχρεωτικά βιβλίο με οδηγίες επιβίωσης, στ ) Αλάτι, το λέει και ο Πατροκοσμας, ζ) φορητό φαρμακείο κτλ.

Όλοι θα πρέπει να είναι έτοιμοι και πνευματικά με εξομολόγηση καθώς και συχνή Θεία Κοινωνία, διότι για κάποιο διάστημα δεν θα τους είναι εύκολο να κοινωνούν.

Τέλος θύμισε στον κόσμο το κακό που του έρχεται με το γνωστό τραγούδι της Αϊμνηστης Βούλας Πάλα, με τίτλο << Χιροσίμα αγάπη μου>>
Ευχαριστώ!”

ΟΙ ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΣΤΙΚΟΙ ΣΤΙΧΟΙ ΤΟΥ ΕΝ ΛΟΓΩ ΤΡΑΓΟΥΔΙΟΥ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΦΩΤΟ:

triklopodia.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου