Δευτέρα 13 Ιουλίου 2020

Τζον Τραβόλτα: Ραγίζει καρδιές το «αντίο» στη σύζυγό του, Κέλι Πρέστον.

Τζον Τραβόλτα: Ραγίζει καρδιές το «αντίο» στη σύζυγό του, Κέλι Πρέστον










Ο Τζον Τραβόλτα αποχαιρέτησε με μια συγκινητική ανάρτηση στο Instagram την σύζυγό του, Κέλι Πρέστον επιβεβαιώνοντας το θάνατό της.

Η είδηση του θανάτου της Αμερικανίδας ηθοποιού Κέλι Πρέστον, σε ηλικία 57 ετών έπειτα από διετή άνιση μάχη με τον καρκίνο του μαστού σκόρπισε θλίψη στο Χόλιγουντ και στο χώρο της διεθνούς showbiz.

Ο Τζον Τραβόλτα, με τον οποίον ήταν παντρεμένη τα τελευταία 29 χρόνια, επιβεβαίωσε τον θάνατό της με μία ανάρτηση στο Instagram.

«Με πολύ βαριά καρδιά σας ενημερώνω ότι η όμορφη σύζυγός μου Kelly έχασε τη δίχρονη μάχη της με τον καρκίνο του μαστού. Πάλεψε γενναία με την αγάπη και την υποστήριξη τόσων πολλών.

Η οικογένειά μου και εγώ θα είμαστε πάντα ευγνώμονες στους γιατρούς και στις νοσοκόμες στο MD Anderson Cancer Center, και σε όλους τους φίλους που στάθηκαν δίπλα της. Η ζωή και η αγάπη της Kelly θα μνημονεύονται πάντα.

Θα χρειαστώ λίγο χρόνο για να είμαι εκεί για τα παιδιά μου που έχασαν τη μητέρα τους, οπότε ζητώ συγγνώμη προκαταβολικά που δεν θα ακούτε νέα μου για λίγο.
Να ξέρετε όμως ότι θα νιώθω την αγάπη σας τις εβδομάδες και τους μήνες που θα έρθουν καθώς θα προσπαθούμε να επουλώσουμε την πληγή», έγραψε.

newsbomb.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου