Παρασκευή 31 Ιουλίου 2020

ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΜΕΝΟ ΠΑΝΙΚΟ! «Δεν θα ζήσω με φόβο. Δεν θα φοράω μάσκα προσώπου διότι...»

Maria Xatzikranioti 

Είναι η υπεύθυνη θέση μου, με σεβασμό προς τους συμπολίτες μου.

1. Δεν θα φοράω μάσκα προσώπου Διότι... Σύμφωνα με ιατρικές σοβαρές έρευνες θα αναπνέω πολύ CO2 που μόλις έβγαλαν οι πνεύμονές μου και αυτό ΕΙΝΑΙ ΑΣΥΜΒΑΤΟ ΜΕ ΤΗΝ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΜΟΥ. Είναι επίσης το τέλειο έδαφος αναπαραγωγής για βακτήρια και μικρόβια που μπορούν να καταλήξουν στο στόμα και να μεταφερθουν στους πνεύμονές (και έτσι δημιουργείται ευνοϊκό περιβάλλον για κάποιες λοιμώξεις του ανώτερου αναπνευστικού κάτι που ασφαλώς ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΥΓΙΕΙΑΣ!)2. Δεν θα φοράω γάντια γιατί ... Έχω αρκετή νόηση για να συνειδητοποιήσω ότι θα πρεπει να αλλάζω γάντια κάθε μα κάθε φορά που αγγίζω κάτι άλλο, αλλιώς με τα ίδια γάντια δημιουργώ μια απλώς μία ΑΠΟΛΥΤΑ διασταυρούμενη μόλυνση !!! ...

3. Θα κρατώ κοινωνικές αποστάσεις, επειδή σέβομαι τις επιλογές αλλων συνανθρώπων μου έστω κι αν διαφωνώ, καθώς και τους άλλους προσωπικούς χώρους, αλλά όχι επειδή φοβάμαι τα ευλογημένα παιδιά μας, τους αγαπημένους μου φίλους και φίλες, τους συναδέλφους μου ή τους γείτονές μου. Θα αγκάλιαζα ευχαρίστως με τρυφερότητα εγκαρδιότητα, σεβασμό και εκτίμηση όποιον φίλο και φίλη μου το θέλει, διότι γνωρίζουμε ότι το αγκάλιασμα, απελευθερώνει ενδορφίνες που αναβαθμίζουν τη διάθεση και ανακουφίζουν από το άγχος .

4. Έπλυνα πάντα και φυσικά ...Πλένω τα χέρια μου με σαπούνι και νερό μέσα στην ημέρα συχνότατα, γιατί ... αυτό είναι απλώς υγιεινή ενέργεια και αποτελεί σκεπτικό κοινής λογικής.

5. ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΩ ΤΟ ΕΜΒΟΛΙΟ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ ΙΟ ... ΔΙΟΤΙ ΑΝ ΟΧΙ ΟΛΗ ΜΕΓΑΛΟ ΜΕΡΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΟΒΑΡΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΔΗΛΩΝΕΙ ΟΤΙ ΕΜΒΟΛΙΑ ΓΙΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΑΠΟ ΙΟΥΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝΙ!
....και θα το απορρίψω αν προσπαθήσουν να με κάνουν να βάλω κάτι στο σώμα μου, το οποίο δημιουργήθηκε σε λιγότερο από 15 εβδομάδες από αυτό το "ξέσπασμα" . Δεν είμαι μειωμένης νοημοσύνης και δεν θα χειραγωγηθώ από τους ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΠΟΥ ΧΕΙΡΑΓΩΓΟΥΝ ΘΕΣΜΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ... πιστεύοντας ΑΦΕΛΩΣ ότι έχουν το συμφέρον μας στο μυαλό τους!!!!!

6. Δεν θα ζήσω με φόβο. Αν θέλουν καποιοι να μείνουν στο σπίτι τους και να μην βγαίνουν ποτέ γιατί "κάνουν το σωστό" σεβαστόν. Αλλά προσωπικά δεν πρόκειται να αφήσω τα μέσα μαζικής ενημέρωσης να με φοβίσουν να σκεφτώ έτσι, καθώς αυτό είναι ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΜΕΝΟΣ ΔΟΛΙΩΣ ΚΑΙ ΣΚΟΠΙΜΩΣ ΜΑΖΙΚΟΣ ΠΑΝΙΚΟΣ. Αυτό θέλουν, τα ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΚΑΠΟΙΩΝ για να κλείσουν αυτή τη χώρα και το κάνουν ΑΔΙΑΝΤΡΟΠΑ ΠΛΕΟΝ ακριβώς μπροστά στα μάτια μας. Θα συνεχίσω να βγαίνω με ΣΕΒΑΣΜΟ προς όλους όπως έκανα πάντοτε άλλωστε και να υποστηρίζω τους ΝΤΟΠΙΟΥΣ επαγγελματίες όσο το δυνατόν περισσότερο ακόμη κι αν είναι κάπως πιό ακριβοί απο τις πολυεθνικες . ΖΟΥΣΑ ΖΩ ΚΑΙ ΖΟΥΜΕ ΜΕ ΛΟΓΙΚΗ ΦΡΟΝΗΣΗ ΜΕΤΡΟ ΚΑΙ ΑΦΟΒΙΑ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ Η ΓΝΩΣΗ!
ΕΙΜΑΙ ΑΝΟΙΧΤΟΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΟΙΧΤΟΙ ΣΤΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΣΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΟΝ ΚΡΙΤΙΚΟ ΣΤΟΧΑΣΜΌ ΣΤΗΝ ΣΥΖΗΤΗΣΗ!!! ΑΠΟΡΡΙΠΤΟΥΜΕ ΩΣ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΜΕΣΟ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ τις ΕΜΜΟΝΙΚΕΣ ειδήσεις των ΜΜΕ στον ΦΟΒΟ και ξεκινάμε την έρευνα από πηγές που ΔΕΝ έχουν ΙΔΙΟΝ οικονομικό κέρδος ή σύγκρουση συμφερόντων ... θα μάθουμε αρκετά και θα συνειδητοποιήσουμε ότι μας έχουν πει ΥΠΕΡΒΟΛΕΣ και ΨΕΥΔΗ....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου