Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2019

Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΤΡΙΒΗ ΜΕΓΑΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΩΛΕΙΑ ΤΟΥ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥ...

ΘΑ ΣΑΣ ΠΡΟΣΚΑΛΕΣΟΥΝ ΣΤΟ   ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΤΥ ΤΗΣ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΣ




Κοινοποιεί ο ΓεωκώνΘα σας προσκαλέσουν στο μεγάλο πάρτυ της πανθρησκειας. 

ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΤΕ 

Παιδιά μου, έρχονται πολλά, αβάσταχτα, αλλά τους δικούς Του Ο Χριστός, σας το είπα πολλές φορές, ΟΛΙΓΟΝ ΘΑ ΣΑΣ ΑΓΓΙΞΟΥΝ.


Παιδιά μου μην ικανοποιήσετε τα αιτήματα τους. Γιατί σας το λέγω αυτό; 

Διότι μέσα από τους δικούς σας και τους δικούς Του Χριστού θα σας προσκαλέσουν στο μεγάλο πάρτυ της πανθρησκειας.

 ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΤΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΩΡΑ.

Αλλά επίσης και να μην τους μισήσετε και μην τους βλασφημήσετε, γιατί αυτοί θα βλασφημήσουν Τον Θεον, θα θελήσουν να μοιχεύσουν το όνομα Του,

ΤΟΤΕ ΔΙΚΑΙΑ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΘΑ ΠΕΣΗ ΕΠΑΝΩ ΤΟΥΣ.

Ο Χριστός παιδιά μου δεν μισεί κανέναν, εσείς γιατί να μισείτε; Όμως ο Κύριος τους βάζει εκεί που πρέπει, εσείς δεν λέτε παιδιά μου «ο δρόμος ανοιχτός και τα σκυλιά δεμένα;»

Υπάρχουν παιδιά μου δυο δρόμοι, Ο Ουράνιος δρόμος και ο γήινος δρόμος. Στον Ουράνιο δρόμο πετούν οι αετοί, και στον γήινο δρόμο περνούν και τα λιοντάρια και οι αρκούδες, αλλά και τα ερπετά.

Κατά λάθος το λιοντάρι πατάει το ερπετό και γυρνάει η φιδίτσα αυτή και τσιμπαει τόσο άγρια το λιοντάρι που δηλητηριάζεται και ψοφαει, και πηγαίνει ένα άλλο θηρίο, ας πούμε η αρκούδα (ΡΩΣΙΑ) και τρώγει ένα κομμάτι και στο τέλος όλο το λιοντάρι, να όμως που δεν ήξερε ότι ήταν δηλητηριασμένο, και ψόφησε και η αρκούδα (ΡΩΣΙΑ) και έμεινε μόνον ο αετός, διότι ο αετός είναι αξιοπρεπής και δεν ανακατεύτηκε με την γην.

Προσπαθήστε λοιπόν να είσθε αετού και όχι αλεπούδες, ( πονηροί ) ουτε φίδια δηλητηριώδη, ούτε λιοντάρια ψευτοφουσκωμένα, ούτε αρκούδες ΑΜΥΑΛΕΣ.

Παιδιά μου, μ’ αυτά που σας είπα και με τα ονόματα που σας ανέφερα, ΣΑΣ ΠΕΡΙΕΓΡΑΨΑ ΟΛΑ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ. Να είσθε αδέλφια μεταξύ σας και να έχετε αγάπη Θεού μεταξύ σας.

Καϋμένοι , εσείς που πάτε ξυπόλητοι στα αγκάθια…

Κάποτε σε ένα χωριό υπηρετούσε ένας βοσκός σε ένα σπίτι, θηρίο μεγάλο ήταν στο σώμα, δεν τον ένοιαζε ούτε το κρύο ούτε η ζέστη, και ήταν πολύ περήφανος για το μυαλό του.

Θα πήγαινε στο δάσος και τον λυπήθηκε ο αφέντης του και του έδωσε ένα ζεύγος υποδήματα τα οποία ήταν καλλίστης ποιότητας, τα πήρε αλλά τα πέταξε και δεν υπολόγισε τα αγκάθια, και όσο θηρίο και να ήταν, δεν μπορούσε καν να περπατήσει, γι’ αυτό σας λέγω μην πάτε ξυπόλητοι στα αγκάθια.

Για τον Βαρθολομαίο παιδιά μου, δεν λέτε εσείς όταν κάποιος είναι στην εντατική ότι με τις ώρες είναι;
Δηλαδή θέμα ωρών είναι, όμως πιστεύετε και σε ένα θαύμα …

Για τον υποδηλούμενον όμως ( Βαρθολομαίο ) σε άλλον δρόμο είναι αυτός και σε άλλον το θαύμα, και δεν πρόκειται να συναντηθούν ποτέ. 

Εσείς λέτε δυο παράλληλες γραμμές δεν συναντιούνται ποτέ, εγώ, και λυπάμαι και γελώ καμιά φορά και λέγω « τι συμπεριφορά Θεέ μου είναι αυτή:»‘’ αλλά και πάλι λυπάμαι και κλαίω για τις ψυχές τους, διότι ένας σαλος, είναι πιο γνωστικός από ετούτον. 

Σημείωση Γεωκών


Αυτό το κείμενο είναι ένα μικρό μέρος από τα δεκάδες κείμενα που μου έχουν δοθεί από ΓΕΡΟΝΤΑ από το 2013 μέχρι σήμερα δεν είχα πρόθεση να τα κοινοποιήσω αλλά βλέποντας ότι τα γεγονότα τρέχουν πάρα πολύ γρήγορα αποφάσισα να αρχίσω να τα δημοσιεύω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου