Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2019

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΕΝΑΝ ΣΥΛΛΗΦΘΕΝΤΑ ΠΟΥ ΚΟΛΛΟΥΣΕ ΑΦΙΣΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΚΙ ΕΤΥΧΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΟΣ ΜΑΣ.



Ώρες-ώρες οι συμπτώσεις που συμβαίνουν με εκπλήσσουν ολοένα και περισσότερο.
Έτσι λοιπόν, χθες ένας φίλος μου που είχαμε χαθεί για χρόνια, με πήρε τηλέφωνο και μου ζήτησε να βρεθούμε. Τον ρώτησα τι ώρα ήθελε και μου είπε «λίγο αργότερα ...δεν μπορώ να σου μιλήσω άνετα εδώ που είμαι....». «Πού είσαι βρε ευλογημένε;» τον ρωτάω «στον εισαγγελέα... θα σου πω...» μου λέει.Με τα πολλά συναντιόμαστε κατά το μεσημεράκι και εκεί λύθηκαν όλες οι απορίες. Τον είχαν συλλάβει ασφαλίτες επειδή κόλλησε δύο-τρεις αφίσες για το θέμα της Μακεδονίας!
Ο διάλογός μας:


- Πλάκα με κάνεις! Οι αφίσες δεν ήταν επιθετικές, ούτε προέτρεπαν στην βία!
- Άσε! Η εισαγγελέας με πήγε με το Άρθρο 11 του ΚΟΚ που αναφέρεται σε απόσπαση των οδηγών από την οδήγηση και κάτι τέτοια... Είναι πταίσμα.
- Οι άνθρωποι είναι γελοίοι! (γέλια)
- Δεν είναι γελοίοι: είναι χούντα! Είμαι κατά των ακραίων αντιδράσεων αλλά θέλω και μένα να μου επιτρέψουν να εκφράσω την διαφωνία στην προδοσία που συντελείται!
- Ούτε αυτό! Εντολές παίρνουν κι οι εισαγγελείς. Ο Τσίπρας βαράει το νταούλι κι αυτοί χορεύουν...
- Για να καταλάβεις: εκεί που κόλλησα τις αφίσες ήταν γεμάτο από άλλες αφίσες του ΣΥΡΙΖΑ, μαγαζιών κ.α.
- Α όλα κι όλα! Αυτές δεν πειράζουν την εισαγγελέα! Ξεφτίλα πραγματικά... Να θες να εκδηλώσεις το εθνικό σου φρόνημα και να σε συλλαμβάνουν! Ζούμε μια νέα χούντα στον αντίποδα εκείνης της επταετίας, ελληνομηδενιστική αυτή την φορά!
- Με ρώτησε η εισαγγελέας πού βρήκα τις αφίσες. Της είπα ότι τις κατέβασα από το ίντερνετ, είναι ελεύθερα και μπορεί να τις κατεβάσει ο καθένας. Από ότι είδα πριν κολλήσω εγώ τις δυο-τρεις που πρόλαβα - συνολικά είχα πέντε - υπήρχαν κολλημένες κι άλλες αφίσες, από άλλους που κάνανε ακριβώς το ίδιο με μένα, θέλοντας να εκφράσουν το πατριωτικό τους συναίσθημα. Γι' αυτό είχε πέσει σύρμα στους ασφαλίτες και πιάσανε τελικά εμένα.
- Γιατί το έκανες;
- Για να προβληματίσω αυτούς που θέλουν να το ψηφίσουν. Να τους υπενθυμίσω ότι αγνοούν την πλειοψηφία του κόσμου που τους εκλέγει, με αυτό που θέλουν να κάνουν. Λέμε «έχουμε δημοκροτία» όμως εάν η άποψή σου διαφέρει από την δική τους τότε σε συλλαμβάνουν...
Στον «ALPHA» - αν δεν κάνω λάθος - μάλιστα είπαν ότι είμαστε μέλη της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ...
- Έτσι έχουν εντολές να λένε τα παρτάλια οι δημοσιοκάφροι...
- Άκου να δεις για την ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ - θα πάθεις πλάκα! Όταν γινόταν συγκέντρωση των φιλοσκοπιανών που τα αρπάζουν, στον Άγιο Παντελεήμωνα Αμυνταίου, ξεκινήσαμε να πάμε μια  παρέα τέσσερα άτομα κι η γυναίκα μου μέσα. Στην Άρνισσα απ' έξω μας σταμάτησαν οι αστυνομικοί και δεν μας επέτρεψαν να προχωρήσουμε ενώ τους είχαμε πει ότι πάμε για καφέ και δεν είχαμε και τίποτε που να πρόδιδε ότι πάμε στην συγκέντρωση των φιλοσκοπιανών!  Αφού μας σταματήσανε από εκεί αποφάσισα να πάω από το Αμύνταιο. Στον δρόμο μίλησα με έναν φίλο που ήταν ήδη στον Άγιο Παντελεήμωνα και μου είπε ότι «άμασε σταματήσουν οι αστυνομικοί πες ότι "πάω στην συγκέντρωση της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ και θα σ' αφήσουν»!!! Ρε εγώ δεν γουστάρω την ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ! Δεν ανήκω σε κανένα κόμμα! Το καταλαβαίνετε; Με τα πολλά όταν έφτασα στο μπλόκο των αστυνομικών μας απαγόρευσαν να περάσουμε και τότε δοκίμασα αυτό που μου είπε ο φίλος μου: τους λέω «πάμε στην συγκέντρωση της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ!»
Το αποτέλεσμα; Μας αφήσανε να περάσουμε!!!!!!!! Έλεος!!!!!
- Φυσικά. Και το αποτέλεσμα; Φάνηκαν να αντιδρούν μόνο χρυσαυγίτες οπότε πέρασε προς τα έξω ότι εναντίον των φιλοσκοπιανών αντοδρούν μόνο οι χρυσαυγίτες άρα όποιος αντιδράει είναι χρυσαυγίτης!!! Οργανωμένο έγκλημα! Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ παίει τον πιο προδοτικό ρόλο! Κι από τον Τσίπρα ακόμη...
- Άσ' τα! Παντού είναι ναρκοθετημένο το  πεδίο. Έχω δει πολλά... Γεμίσαμε παντού ασφαλίτες και άτομα των μυστικών υπηρεσιών που έχουν παρεισφρύσει μέσα σε πατριωτικές κινήσεις... Πήγα σε μια συγκέντρωση που έγινε στην Θεσσαλονίκη με τον Γαβρόγλου και βρήκα εκεί έναν γνωστό μου παλιό συμμαθητή και νυν ασφαλίτη. Μου κάνει νόημα να μην μιλήσω και κάνω πως τον ξέρω κα τον βρήκα αργότερα αλλού. Μου λέει πως «η αίθουσα ήταν γεμάτη ασφαλίτες με την εντολή "όποιος κουνηθεί για το παραμικρό, τον παίρνουμε σηκωτό!"». Για τόση δημοκρατία μιλάμε...
- Απίστευτα πράγματα! Αν και όλα αυτά το μόνο που κάνουν είναι να ρίχνουν βενζίνη πάνω στα άχυρα της οργής του Έλληνα που όσο πιο αργά ξεσπάσει τόσο πιο ισοπεδωτική γι' αυτά όλα τα παλιοτόμαρα θα είναι.
- Τι να πεις... Κι ο Τσίπρας που είναι πάνω, ό,τι του πούνε οι ξένοι κάνει. Κι άλλος να βγει πάλι τα ίδια. Το θέμα είναι να ξυπνήσει ο λαός και πραγματικά να πάρει την εξουσία στα χέρια του και να ενεργεί προς το συμφέρον της πατρίδας και μόνο. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου