Πέμπτη 10 Ιανουαρίου 2019

ΜΙΑ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΗ ΕΛΛΗΝΙΔΑ : ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ 2024! ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΑΠΟΨΗ…

ΣΤΟ ΠΡΟΧΘΕΣΙΝΟ ΜΟΥ ΑΡΘΡΟ
2024 : ΤΟ ΧΙΛΙΑΡΜΕΝΟ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΥΔΑΤΑ ΚΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ;

ΚΑΤΕΘΕΣΑ ΤΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΜΟΥ ΕΚΤΙΜΗΣΕΙΣ – ΕΙΚΑΣΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ ΒΑΣΙΖΟΜΕΝΗ ΣΕ ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΟΝΤΑΣ, ΟΤΙ ΔΕ ΔΙΕΚΔΙΚΩ ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΑΘΗΤΟ.
ΤΙ ΤΟ ΗΘΕΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΓΡΑΨΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ; ΑΦΟΥ ΠΟΛΛΟΙ ΦΙΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΕΠΕΙΣΜΕΝΟΙ, ΟΤΙ

ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΘΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΦΕΤΟΣ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΤΕΘΕΙΜΕΝΟΙ, ΝΑ ΑΚΟΥΣΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΑΠΟΨΗ!
ΟΠΟΤΕ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΣΗΜΕΡΑ, ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ, ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΩ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟΨΕΙΣ, ΩΣΤΕ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ, ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ! ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΩ ΜΕ ΤΟ ΦΙΛΟ ΔΗΜΗΤΡΗ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΜΕΤΑΞΥ ΑΛΛΩΝ «ΜΕ ΠΟΛΛΗ ΑΓΑΠΗ» ΜΟΥ ΕΙΠΕ, ΟΤΙ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΞΕΦΥΓΕΙ Η ΒΙΔΑ! ΟΣΟ ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΑΓΑΠΗΤΕ ΦΙΛΕ, ΩΣ ΓΝΩΣΤΟΝ, ΤΡΕΛΟΚΕΡΚΥΡΑΙΑ ΜΕ ΑΝΕΒΑΖΩ ΤΡΕΛΟΚΕΡΚΥΡΑΙΑ ΜΕ ΚΑΤΕΒΑΖΩ, ΟΠΟΤΕ ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΑΙ ΕΠΑΥΞΑΝΩ ΚΑΙ ΔΕ ΘΙΓΟΜΑΙ ΟΥΔΟΛΩΣ!
ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΦΙΛΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ, ΠΟΥ ΕΠΙΚΑΛΕΙΤΑΙ ΦΩΤΙΣΗ ΑΠΟ ΑΓΙΟ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΞΗΣ:
1) Ο Αντίχριστος (ναι ο τελικός) είναι τώρα στα πράγματα και θα κάνει την εμφάνισή του λίγο μετά την ανάδειξη του Ιωάννη (που ΔΕΝ είναι ο Βατάτζης) αλλά Έλλην Κύπριος (γεννήθηκε το 1965) ο οποίος έχει όλα τα χαρίσματα και τις περιγραφές που του δίνονται σε όλες τις σχετικές προφητείες. ΔΕΝ θα έχουμε την Δευτέρα Παρουσία μετά τον θάνατο του Αντιχρίστου, αλλά την χρυσή εποχή που περιέγραψε ο Άγιος Κοσμάς….
2) 5-5-2024 θα είναι το τέλος ΟΛΩΝ (συμπεριλαμβανομένων και των 3,5 χρόνων του Αντιχρίστου). Θα είναι η Πασχάλιος χαρά, που ο Άγιος Βασιλεύς Ιωάννης θα έχει επιστρέψει στην Πόλη.
3) Είναι ξεκάθαρο, ότι ο Αντίχριστος κυβερνά τώρα αφού η Ιερουσαλήμ ξανάγινε πρωτεύουσα του Ισραήλ.
4) Ο Αντίχριστος και ο Ιωάννης, θα συμπορευθούν χρονικά , ενώ ο ίδιος ο Ιωάννης (εννοείται με την βοήθεια του Θεού) θα πολεμήσει και θα νικήσει τον Αντίχριστο (περιγράφονται όλα στην Αποκάλυψη του Ιωάννη)…
5) Οι προφητείες 3 και 9 (Τραχωνίου) έχουν ήδη πραγματοποιηθεί.
[ΣΧΟΛΙΟ: 3) Θα γίνει σεισμός μέγας στη Μεσόγειο. / 9) Όταν σκοτώσουν εκείνον που το όνομα του αρχίζει από το ελληνικό όμικρον τότε θα αρχίσουν να γίνονται όλα τόσο γρήγορα που οι δημοσιογράφοι δεν θα προλαβαίνουν καν να μας τα πουν.
ΔΕΝ ΕΤΥΧΕ ΝΑ ΠΑΡΩ ΕΙΔΗΣΗ ΑΥΤΟΝ ΤΟ ΣΕΙΣΜΟ. ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΚΟΙΜΟΜΟΥΝ. / ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ, ΠΟΥ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΑΡΧΙΖΕΙ ΑΠΟ Ο; ΑΣ ΜΑΣ ΤΟΝ ΑΠΟΚΑΛΥΨΟΥΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, ΝΑ ΜΑΣ ΛΥΘΕΙ Η ΑΠΟΡΙΑ!
ΕΚΤΟΣ ΑΝ Ο ΦΙΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΕΡΔΕΨΕ ΤΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ!]
6) 2019 θα είναι η χρονιά του πολέμου, 2020 η χρονιά της Πόλης.
ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ 6 ΣΗΜΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΟΣΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ Ο ΦΙΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ.
ΕΚΤΟΣ ΟΜΩΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΗΤΡΗ, ΠΟΥ ΣΑΦΩΣ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΑΠΟ ΤΩΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΩΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ, ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΦΕΤΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΝΤΑΣ ΩΣ ΕΞΗΣ:
ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟ – ΜΑΡΤΙΟ ΕΚΛΟΓΕΣ, ΓΙΑ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΣΤΑΘΕΙΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΕΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΥΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ, ΠΟΥ ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ!
ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ!
ΚΑΙ ΠΑΜΕ ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ: ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΖΩ, ΟΤΙ ΤΟΣΟ ΕΓΩ ΟΣΟ ΚΑΙ Η ΤΡΙΚΛΟΠΟΔΙΑ ΔΕΝ ΔΙΑΚΑΤΕΧΟΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΚΑΜΙΑ ΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ, ΝΑ ΑΚΥΡΩΝΟΥΜΕ ΣΥΛΛΗΒΔΗΝ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΝΤΙΘΕΤΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ. ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΟΓΟ ΕΠΕΛΕΞΑ ΣΤΟ ΠΑΡΟΝ ΑΡΘΡΟ, ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΩ ΜΕ ΟΛΗ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΠΟΥ ΜΕ ΔΙΑΚΡΙΝΕΙ ΤΙΣ ΔΙΑΦΩΝΙΕΣ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ, ΠΟΥ ΜΟΥ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΜΕΙΛ. ΟΜΩΣ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ, ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΣ ΑΕΙ!
ΟΠΟΤΕ ΕΧΩ, ΝΑ ΠΩ ΣΤΟΥΣ ΔΙΑΦΩΝΟΥΝΤΕΣ: Ο ΔΡΟΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΙΧΤΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΚΥΛΙΑ ΔΕΜΕΝΑ.
Η ΤΡΙΚΛΟΠΟΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΙΧΤΗ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΑΣΧΕΤΑ ΜΕ ΤΟ ΑΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙ Ή ΔΙΑΦΩΝΕΙ. ΕΠΟΜΕΝΩΣ, ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΚΑΛΛΙΣΤΑ, ΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΨΕΤΕ ΤΑ ΟΣΑ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΣΤΕΙΛΕΤΕ. ΟΥΔΕΜΙΑ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ! ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΜΙΛΩ ΑΠΛΑ ΩΣ «ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΣ», ΠΟΥ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΜΟΥ ΖΗΤΗΘΗΚΕ, ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΤΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΜΟΥ.
ΝΑ ΠΩ ΑΚΟΜΑ, ΟΤΙ Η ΤΡΙΚΛΟΠΟΔΙΑ ΔΕ ΜΟΥ ΑΝΗΚΕΙ. ΟΣΟΙ ΘΕΛΟΥΝ, ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΟΥΝ ΜΑΖΙ ΤΗΣ ΑΣ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΕΚΕΙ ΤΟ ΜΕΙΛ ΤΟΥΣ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ, ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΟ ΜΕΣΑΖΟΝΤΑ. ΕΧΩ ΕΝΑ ΙΑΤΡΕΙΟ ΚΑΙ ΜΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ, ΝΑ ΠΑΡΑΤΗΣΩ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΩ ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΣΕ ΜΕΙΛ!
ΤΕΛΟΣ, ΝΑ ΒΑΛΩ ΜΙΑ ΑΝΩ ΤΕΛΕΙΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ «ΠΟΤΕ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ;», ΓΙΑΤΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΜΕ ΕΧΕΙ ΚΟΥΡΑΣΕΙ. ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ, ΠΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΔΕ ΘΑ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΑΚΟΜΗ ΤΙΠΟΤΕ. ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΤΑ ΞΑΝΑΛΕΜΕ!
ΑΝΝΑ ΠΑΓΚΡΑΤΗ
annapan1966@hotmail.com
ΜΙΑ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΗ ΕΛΛΗΝΙΔΑ
triklopodia.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου