Παρασκευή 26 Οκτωβρίου 2018

Συγκλονιστικό προφητικό όνειρο του Ομπάμα Επιστρέφοντας στην εξουσία στις ΗΠΑ!

Ο Monique Bizet παρουσιάστηκε συγκεκριμένα σε αυτό το προφητικό όνειρο Η ημερομηνία της 3ης Νοεμβρίου.
Το 2020 οι εκλογές πέφτουν στις 3 Νοεμβρίου.Αποτέλεσμα εικόνας για τον αντιχρίσκο του Ομπάμα

Υπάρχουν ημέρες που έρχονται όταν οι άνδρες θα είναι απελπισμένοι για οποιαδήποτε καθοδήγηση σχετικά με το τι πρέπει να κάνουν. Ο εχθρός ξέρει ότι έρχονται αυτές τις μέρες και έχει ήδη επινοήσει τρόπους να παραπλανήσει πολλούς που δεν με γνωρίζουν.
 
   Η τιμή για τη μετάβασή Μου εκείνη την εποχή θα είναι θάνατος και πολλοί δεν θα είναι διατεθειμένοι να διακινδυνεύσουν ακόμη και να σκεφτούν τον Δρόμο Μου, αλλά ο Δρόμος Μου οδηγεί στη ζωή αιώνια. Ο εχθρός θα δοκιμάσει πολλές μεθόδους για να συγκαλύψει τον τρόπο του και να το κάνει σωστό, αλλά το λάθος δεν μπορεί ποτέ να είναι σωστό. Κοιτάξτε προσεκτικά και μην εξαπατηθείται.
 
   Αιώνια Προοπτική. Σε καιρούς που έρχονται, αυτό που θα είναι πιο σημαντικό είναι η αιώνια προοπτική. Θα πρέπει να γίνουν σταθερές επιλογές. Δεχτείτε προσωρινές ανέσεις, προσωρινά τρόφιμα, προσωρινή ειρήνη, ή αποδεχτείτε και ακολουθήστε Με, ξέροντας ότι θα πεθάνετε για την επιλογή αυτού του τρόπου;
 
   Επιλέγοντάς Με θα σας κοστίσει τη γήινη ζωή σας αλλά θα σας οδηγήσει στην αιώνια σας. Εάν κρατάτε τις σκέψεις σας για την αιώνια σε εκείνους τους χρόνους, θα κάνετε το σπίτι σας στον ουρανό μαζί Μου.
Το πιο σημαντικό πράγμα που θέλω να σας πω είναι ότι σας αγαπώ. Σ 'αγαπώ περισσότερο από οτιδήποτε σε αυτόν τον κόσμο θα σε αγαπούσε ποτέ. Σας θέλω να διαβάσετε αυτό τώρα και να μάθετε για μένα επειδή τελείωσε ο χρόνος για να μάθετε την αλήθεια.
Η ζωή όπως τη γνωρίζετε τώρα θα αλλάξει ξαφνικά και ριζικά σε μια στιγμή και θέλω να είστε έτοιμοι.
 
ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ, Ο ΜΕΣΣΙΑΣ.
Έχω έρθει σε σας για να σας δώσω την αιώνια ζωή. Έχω έρθει στη σάρκα και σας έδωσα την πιο δυνατή θυσία που θα μπορούσε να δώσει οποιοσδήποτε, διότι πέθανα για σας, ρίχνοντας το αίμα Μου για εξιλέωση για τις αμαρτίες σας. όχι μόνο εκείνες τις αμαρτίες που έχετε διαπράξει στο παρελθόν, αλλά για κάθε αμαρτία που θα διαπράξετε ποτέ.
Η τιμή για τις αμαρτίες σας έχει πληρωθεί. Ήμουν το θυσιαζόμενο αρνί, που σκοτώθηκε για σένα. Το χρέος σας πληρώνεται.
Το έκανα έτσι ώστε να έχετε πρόσβαση στην Βασιλεία των Ουρανών μαζί μου και τον Πατέρα μας για πάντα. Ήταν όμορφα και υπέροχα φτιαγμένα, περίπλοκα σχεδιασμένα και προορισμένα για πολύ περισσότερα από αυτή τη ζωή.
Μη χάνετε άλλη στιγμή να πιστεύετε τα ψέματα του εχθρού Μου, του διαβόλου.
Μην πιστεύετε ότι η ζωή θα συνεχίζεται συνεχώς όπως πάντα.
Ο χρόνος όπως ξέρετε  έχει τελειώσει και έρχομαι να κάνω όλα τα πράγματα νέα.
Τα σημάδια της εποχής που ζείτε είναι όλα γύρω σας. Η ζωή όπως τη γνωρίζετε έχει γίνει μη βιώσιμη. Όλα όσα μπορούν να κλονιστούν, θα κλονιστούν και θα αναγκαστείτε να κάνετε μια επιλογή για την ίδια την επιβίωσή σας.
Θα επιλέξετε να εμπιστευτείτε Εμένα, αυτόν που σας δημιούργησα ή θα εμπιστευθείτε ένα σύστημα που θα αποτύχει. Ο Λόγος Μου μιλάει την αλήθεια και όλα τα άλλα που δεν είναι από Μένα θα καταρρεύσουν.
Παρακαλώ, έρχεστε σε Μένα τώρα. Ελα όπως είσαι. Σ 'αγαπώ ανεξάρτητα από το τι έχεις κάνει.
Το αίμα μου πλένει όλες τις αμαρτίες σας και σας κάνει λευκούς σαν χιόνι. Θα σε κρατήσω και θα σε προστατεύσω, θα σε φροντίσω και όταν είναι η ώρα σου, θα σε πάρω σπίτι με Μένα.
ΑΠΟΔΟΣΗ ΑΠΟ ΤΟ BEFORE IT'S NEWS : Corfiatiko.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου