Δευτέρα 6 Αυγούστου 2018

Eγρήγορος μέσα στο Πεδίο..


Σε αυτό το άρθρο θα βγάλω τα εσώψυχά μου  γιατί βαρέθηκα να είμαι ο γραφικός μ****** της παρέας..
Κουράστηκα από το φορτίο  που κάθε μέρα σηκώνω στη συνείδησή μου…!
Οι ενέργειες που μας Χτυπούν, δεν έχουν ήθος δεν έχουν όρια δεν έχουν κανόνες και δεν σέβονται την ζωή..

Στόχος τους είναι να μας τελειώσουν συνειδησιακά ψυχολογικά,  να αφαίμαξουν την παραμικρή ψυχικη ενέργεια που έχει μείνει η μέσα μας  ώστε να παραδοθούμε….!
Μέχρι ώρας γράφω ένα κείμενο το οποίο είναι απόλυτα κατανοητό,  ένα κείμενο το οποίο μπορεί να μιλήσει στον καθέναν από μας…  για να μην αφήσω το πεδίο να εξελιχθεί έτσι όπως θέλει….. και ξαναλέω ότι έχω κουραστεί να είμαι ο γραφικός ο τρελός της παρέας….. θα πρέπει το κείμενο αυτό να κλείσει με διαφορετικό τρόπο!
Μμία απρόσεκτη στιγμή,  και ο  εγρηγόρος θα παραφυλάει,  σε περιμένει σαν θύμα να αποσπάσει την προσοχή σου….  να προσπαθήσει να σου τραβήξει την προσοχή και να σε κοιμησει όρθιο….  να τραβήξει τα μάτια σου για μερικά δευτερόλεπτα…. και να ησυχάσει τον κόσμο στο μυαλό σου…. σαν να προσπαθεί να παρασύρει τον φύλακα της Πύλης!
Πρόσεχε το μωρο,  μην βιάζεσαι,  Μην αγχώνεσαι….  καντα όλα με Συνείδηση κάθε σου κίνηση… ο εγρηγόρος θέλει να δημιουργήσει  μία συγχρονικότητα καταστροφής…. Ένα ανείπωτο ατύχημα…. και μόνο η συνείδησή σου μπορεί να το σταματήσει αυτό!
Στο εδώ στο τώρα,  αυτή είναι η μόνη λύση….τι ώρα είναι τι να μου λες τώρα… που είσαι και να μου λες εδώ… συνέχεια ομως!
Σε αυτόν τον μαύρο που του αρέσουν τα ατυχήματα,  που του αρέσουν να αφήνει τα σημάδια του  για να πληρωθεί από το αφεντικό του…. πρέπει  να το φερθούμε ανάλογα…..!
Πρέπει να τον κάνουμε αυτό το ατύχημα να το πάρει μέσα του και να το μεταφέρει στη φωλιά του..!
Όταν ο αετός μου  πεταξει χαμηλά,  στην φυλακή του Κολοκοτρώνη  θα ξυπνήσουν δύο συνειδήσεις,  τότε θα έρθω από πίσω ταχέως  με δύναμη να σε τραβήξω έξω  και να του κόψω τα πόδια ΣΥΡΙΖΑ!
Stranger…
katohika.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου