Πέμπτη 24 Οκτωβρίου 2024

ΜΑΝΑ ΤΙ ΠΙΟ ΩΡΑΙΟ - ΙΩΑΝΝΗΣ ΦΙΛΙΠΠΑΚΗΣ (Official music video).

 Μουσική: Ιωάννης Φιλιππάκης

Στίχοι: Λουκάς Λουκάκης Τραγούδι-Λαουτάκι: Ιωάννης Φιλιππάκης

Πλήκτρα, ακουστική κιθάρα, μπάσο, ενορχήστρωση-προγραμματισμός: Μάριος Τζελαϊδής Ηχογράφηση, μίξη, mastering: Inspire Music Studio. Video production: Μάριος Τζελαϊδής
ΣΤΙΧΟΙ: Ήσουν η πρώτη αγκαλιά στο πρώτο μου το κλάμα, ότι πρωτοαντίκρυσα στης γέννας μου το θαύμα. Ήσουν στη πρώτη μου στιγμή κι εγώ στη τελευταία, είχαμε λύπη και χαρά αισθήματα αμοιβαία. Όταν σου είπα σ'αγαπώ μου είπες αμοιβαίο, και ήταν ότι άκουσα στο κόσμο πιο ωραίο. Μου'δωσες πέρα απ'τη ζωή να εκτιμώ τη χάρη, μ'έκανες άντρα δυνατό δυο μέτρα παλικάρι. Όμως την ύστατη στιγμή μάνα τι πιο ωραίο, εγώ σου είπα σ'αγαπώ κι εσύ είπες αμοιβαίο. Όταν σου είπα σ'αγαπώ μου είπες αμοιβαίο, και ήταν ότι άκουσα στο κόσμο πιο ωραίο. ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ: ΙΩΑΝΝΗΣ ΦΙΛΙΠΠΑΚΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου