Τρίτη 17 Μαΐου 2022

Η δυναμη της ψευτικης εικονας… ο θιασος που ζεις !

 

Σημερα μιλησα με μια φιλη για το θεμα της εικονας , ειναι να μιλησω σε μια ομαδα για το σχεδιο φοινιξ οπου η ομαδα αυτη ειπε οτι αν δεν δειχνει το προσωπο του δεν θελει να κανει μαζι μου αυτη την ομιλια ! Απαντησα οτι εγω με το προσωπο μου θα παω και θα με δουν αλλα δεν επιτρεπω το προσωπο μου να “συνεργαστε騔 με την εικονα του πολιτισμου της χεστρας και να υπαρχει σε οποιοδηποτε μεσο , ειμαι ΕΠΩΝΥΜΑ απροσωπος και εχω ιδεολογικους λογους για το γιατι δεν μπαινω σε αυτη την συνεργασια με την φιλη μας την ΑΙ του πολιτισμου της χεστρας ! Μοιραζω τον λογο , την πληροφορια, την προσωπικη μου φιλοσοφια και λυσεις και οχι την εικονα μου γιατι ο στοχος μου δεν ειναι να ειμαι περσονα σε κοινωνικα η πολιτικα δικτυα αλλα ενας διαρυθμιστης μιας αναγκαιας αλλαγης στην αντιληψη και την συνειδηση που εχει χτισει αυτος ο πολιτισμος ..μεσω και της εικονας !

Τωρα πριν απο λιγο περασε απο μπροστα μου ενα βιντεο με την δυναμη του μακιγιαζ που αλλαζει την εικονα σου …και θεωρησα οτι πρεπει να το δειτε …εντυπωσιακο το ποσο αληθεια κρυβει η εικονα !

Stranger…

katohika.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου