Πέμπτη 30 Ιουλίου 2020

Μιχάλης Μαρίνος: Αποχαιρέτησε το «Έλα στη Θέση μου» μετά από 4 χρόνια συνεργασίας./Ποιος μένει & ποιος φεύγει από την αγαπημένη σειρά του Alpha;

Ο ηθοποιός Μιχάλης Μαρίνος, αποχαιρέτησε την τηλεοπτική σειρά «Έλα στη Θέση μου» στην  οποία πρωταγωνιστούσε τα τέσσερα τελευταία χρόνια με μια άκρως συγκινητική ανάρτηση στο Instagram. 
Ο ηθοποιός είχε μιλήσει για το «βελούδινο» διαζύγιο με το κανάλι του  Alpha λίγο καιρό πριν. Ωστόσο το πρωί της Τετάρτης έγινε η επίσημη ανακοίνωση για την αποχώρηση του και ο αγαπημένος ηθοποιός αποχαιρέτησε τους συνεργάτες του με μία γκαλερί φωτογραφιών από τα γυρίσματα της κωμικής σειράς του Alpha. Συγκεκριμένα ο Μιχάλης Μαρίνος στην λεζάντα της ανάρτησης έγραψε:
 «4 υπέροχα χρόνια..!!..όμορφες στιγμές καλές και δύσκολες με γέλια με χαρές και κούραση…αλλά ωραία ..πολύ ωραία…όμορφοι άνθρωποι.. αγαπημένοι.. η τηλεοπτική μου οικογένεια για όλα αυτά τα χρόνια.. μπροστά και πίσω από τις κάμερες…σας ευχαριστώ…θα μου λείψετε όλοι ..ένας μεγάλος κύκλος κλείνει… το ταξίδι για μένα φτάνει στο προορισμό του..!!..ένα ταξίδι γεμάτο αγάπη συναισθήματα δημιουργία και χαμόγελα.. τα κρατάω στη καρδιά μου και χαμογελάω και μετά.. ποιος ξέρει…”όπως έρθουν τα πράγματα” ..αλλά δε σας ξεχνάω..θα έρχομαι να σας βλέπω που και που ..Σας αγαπώ ! #elastithesimou #alphatv».

Ποιος μένει & ποιος φεύγει από την αγαπημένη σειρά του Alpha;

Έλα στη Θέση μου RNew

Το «Έλα στη θέση μου» θα συνεχιστεί και για πέμπτη σεζόν στον Alpha αλλά με μεγάλες αλλαγές στο καστ.

Όπως αποκάλυψε χθες το Yupiii, Μιχάλης Μαρίνος δεν θα συνεχίσει στη σειρά γιατί θέλει να ασχοληθεί με νέα βήματα στην τηλεόραση και ενδεχομένως με την παρουσίαση, κάτι που κάνει ήδη στην εκπομπή «Στα τραγούδια λέμε Ναι» της ΕΡΤ.

 

Σύμφωνα, με τους «ΚούΚου», η Μυριέλλα Κουρεντή και η Άνδρη Θεοδότου θα ολοκληρώσουν και αυτές την παρουσία τους στη σειρά στα πρώτα επεισόδια της επόμενης χρονιάς, ενώ παρόλο που οι πληροφορίες της εκπομπής δεν έκαναν λόγο για οριστική συμφωνία, όπως αναφέρουν οι πηγές του Yupiii η Αθηνά Οικονομάκου έχει δώσει τα χέρια με τους ανθρώπους του Alpha και θα συνεχίσει και την επόμενη σεζόν στην αγαπημένη σειρά.

yupiii.gr

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου