Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου 2016

Έφυγε από την ζωή γνωστός Έλληνας ηθοποιός – Είχε παίξει σε δεκάδες τηλεοπτικές σειρές!

Το 2016 δεν έχει τελειωμό και μόλις χτύπησε και τον καλλιτεχνικό κόσμο της Ελλάδας.Έφυγε από την ζωή γνωστός Έλληνας ηθοποιός – Είχε παίξει σε δεκάδες τηλεοπτικές σειρές!

Άλλος ένας ηθοποιός έφυγε από την ζωή και ο λόγος για τον Δημήτρη Βεάνο, ο οποίος είχε συμμετάσχει σε δεκάδες ελληνικές σειρές στην τηλεόραση.
Την δυσάρεστη είδηση την αποκάλυψε η καλή του φίλη Γωγώ Ατζολετάκη, στον προσωπικό της λογαριασμό στο Facebook.
“ΕΦΥΓΕ ο καλός μου φίλος ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΒΕΑΝΟΣ… Ο συνάδελφος ηθοποιός Δημήτρης Βεάνος.
Θα τον αποχαιρετήσουμε την ΤΕΤΑΡΤΗ 4 Ιανουαρίου στις 3 μ.μ από το Β’ Νεκροταφείο !
Καλό σου ταξίδι, αγαπημένε μου φίλε… κι ευχαριστώ για την αγάπη που μου πρόσφερες τόσο απλόχερα όλα τα χρόνια της γνωριμίας μας και της φιλίας μας !”
choris-titlo-1
Ελληνικές τηλεοπτικές σειρές στις οποίες έχει παίξει:
Βότκα πορτοκάλι
Λατρεμένοι μου γείτονες
Ήρθε κι έδεσε
Ιδιαιτέρα για κλάματα
Φιλί ζωής
Η συκοφαντία
Πες μου ναι
Κάπου σε ξέρω
Το κλειδί
Το πιο γλυκό μου ψέμα
Επιθυμίες
Μωβ-Ροζ
Άκρως οικογενειακόν
petheres-1

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου