Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2022

Η Hilary Swank, 48, λέει ότι είναι έγκυος σε δίδυμα: «Δεν μπορώ να το πιστέψω»


Η Hilary Swank ανακοίνωσε ότι αυτή και ο σύζυγός της Philip Schneider περιμένουν δίδυμα. Μάικλ Τραν / FilmMagic

Η Hilary Swank έχει  ενθουσιαστεί.

Την Τετάρτη, η σταρ της Alaska Daily ήταν στο Good Morning America και μοιράστηκε την είδηση ​​ότι η ίδια και ο σύζυγός της Philip Schneider περιμένουν δίδυμα.

«Είμαι πολύ χαρούμενη που το μοιράζομαι μαζί σας, και την Αμερική, αυτή τη στιγμή. Αυτό είναι κάτι που ήθελα εδώ και πολύ καιρό και το επόμενο πράγμα μου είναι να γίνω μαμά», ανακοίνωσε η 48χρονη.

«Θα γίνω μαμά. Και όχι μόνο ενός, αλλά δύο», πρόσθεσε ο Swank. «Δεν μπορώ να το πιστέψω».

Εμφανιζόμενη αμέσως μετά στο Live With Kelly and Ryan , η ηθοποιός πρόσθεσε: « Αισθάνομαι υπέροχα αυτή τη στιγμή, ακόμα και με την ώρα - ξέρετε, είμαι στην ώρα του Ειρηνικού, οπότε είμαι λίγο μπερδεμένη με αυτό. Αλλά νιώθω καλά αυτή τη στιγμή».

Πρόσθεσε ότι το πλήρωμά της στην Alaska Daily δεν γνώριζε για την εγκυμοσύνη και αποκάλυψε ότι βρίσκεται στο δεύτερο τρίμηνο της εγκυμοσύνης της.

«Αλλά τα ρούχα μου άρχισαν να μην ταιριάζουν και έτσι αναγκάστηκα, τις προάλλες… άνοιξα [το τζιν μου]. Και μετά έβαλα ένα σακάκι που δεν ήταν σε συνέχεια», μοιράστηκε η Swank. «Και [αυτοί] ήρθαν και είπαν, "Αυτό δεν είναι στη συνέχεια." Είπα, "Ω, νομίζω ότι λειτουργεί." «Δεν κάνει». 'Όχι, ναι. Θα το κάνω να δουλέψει ». Λέει: «Αν είσαι εκτελεστικός παραγωγός, μπορείς να το κάνεις, αλλά αυτό είναι περίεργο».

H Σουάνκ πρόσθεσε: «Είναι τόσο ευλογία. Είναι ένα απόλυτο θαύμα. Είναι απίστευτο."

globalnews.ca

ΑΠΟΔΟΣΗ : Corfiatiko.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου