Σάββατο 20 Ιουνίου 2020

Καλό είναι να κάνουμε λίγο πίσω...



Λέμε - λέμε - λέμε...
Κρίνουμε, κατακρίνουμε, απαξιώνουμε, κατηγορούμε...
Και στο τέλος, όταν εισέρχεσαι στο ταμείο σου, έχεις μείνει ρέστος...
Καλό είναι να κάνουμε λίγο πίσω...

Το παρόν μπορεί να υπάρχει λόγω μιας εσωτερικής παρόρμησης να κρατήσω αναμμένο το δικό μου κερί της αλήθειας, για να προσπαθήσω να διασώσω τα αυτονόητα για μένα και ίσως ενός παιδικού απωθημένου που ήθελα να γίνω δημοσιογράφος, όμως να ξέρετε, από την άλλη, ζημιώνει πολύ την ψυχή μου αυτή η υπερέκθεση.
Εάν δεν επέμενε ο πνευματικός μου σ' αυτό, το παρόν δεν θα υπήρχε.
Όμως καλό είναι, κατά καιρούς, να κάνουμε λίγο πίσω...
Ας κάνω και λίγη παρακοή.
Μπορεί κάποιοι να λέτε τον καλό σας λόγο αλλά άλλοι περιμένουν στην γωνία να χύσουν το δηλητήριό τους. Δεν φαντάζεστε τι σκατόψυχοι χριστιανούληδες κυκλοφορούν γύρω μας!
Αλλά το πρόβλημα δεν είναι αυτοί αλλά πάντα θα είναι οι Πόντιοι Πιλάτοι...
Όλοι μας έχουμε τον Πόντιο Πιλάτο μέσα μας...
Απλά άλλοι τον εκδηλώνουν με ήσυχη την συνείδησή τους κι άλλοι τον πολεμάνε.
Δεν πειράζει.
Μου δίνουν και μια ευκαιρία για προβληματισμό αν βαδίζω σωστά και επαναξιολόγηση όλων. Μπορεί, υποσυνείδητα να έχω υπερεκτιμήσει αυτό που κάνω. Μπορεί να ελλοχεύει η αυταρέσκεια. Δεν ξέρω.

Ούτως ή άλλως, καλό είναι να κάνουμε λίγο πίσω...

Θα τα ξαναπούμε εν καιρώ.

Υ.Σ.1
Η προσευχή κάνει θαύματα!
Υ.Σ.2
Αυτή η διαστροφή να παρακολουθείς εμμονικά κάποιον τι γράφει, για να του επιτεθείς, με ξεπερνάει.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου