Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2019

Η καταντια της Ταμπελας σε μια … Δημοκρατια Τραβεστι..!

Ειμαι βιγκαν ..εισαι κρεατοφαγος ..σαπιος ..!
Ειμαι αντικαπνιστης ..εισαι καπνιστης βρωμικος !
Ειμαι διεθνιστης …εισαι φασιστας …!
Ειμαι Γκει …εισαι ομοφοβικος ..!
Να συνεχισω; …

Να μιλησουμε λιγο για την απολυτη δραματοποιηση του θεατρου της ζωης μας…!
Ολοι εχουμε εναν ρολο , η φυση μας ..η ατελη συνειδηση μας και πνευμα μας εχουν αναγκη να υιοθετουν ρολους για να ανηκουμε σε ομαδα …γιατι ειμαστε απλα προβατα , που δεν εχουμε ουσιαστικη δυναμη ..μιας και διαχωριστηκαμε μεταξυ μας , μιας και μαθαμε το ρητο …η παρτι μου , η οικογενεια μου , το σπιτι μου….ενω στην πραγματικοτητα τιποτα δεν μας ανηκει , τιποτα δεν ειναι δικο μας ..αλλα ολα ειναι δανεικα η πεποιθησιακα ..”δικα” μας !
Ταυτοχρονα η γνωση μας …δεν ειναι αληθινη και ουσιωδης σε κανενα θεμα, υποστηριζουμε και ομαδοποιουμαστε … δεν εχουμε ολοκληρωτικη γνωση σε κανενα θεμα ..αυτο που σημερα μας κανει καλο ..σε μερικα χρονια μας κανει κακο ..και το αναποδο .. μεχρι χτες το κρεας μας εκανε με χοληστερινη ..σημερα οι τηγανητες πατατες το κανουν … και η πραγματικη γνωση σημερα …μιλαει οτι οι ερευνητες παγκοσμια ειναι διαχωρισμενοι στα δυο για το αν η χοληστερινη φερνει εμφραγμα …καμια ολοκληρωμενη ερευνα με αποδειξη δεν υπαρχει που να το πιστοποιει αυτο ..!
Και αυτο ειναι ενα μικρο παραδειγμα που δειχνει οτι τα παντα γυρω μας εινα απλα μια επιφανεια που αναζητα λογω συμφερoντος τον επομενο ηλιθιο που θα σηκωσει την ταμπελα ..ειμαι .. !
Ειμαι ;…Αλλα δεν γνωριζω τις δυναμεις μου !!…Ειμαι αλλα δεν γνωριζω τον εαυτο μου!…Απλα ειμαι γιατι δεν μπορω την ανασφαλεια να ειμαι ο Εαυτος μου , δεν μπορω την ανασφαλεια να ερευνω και να ακολουθω μονο την αληθεια οσο και δυσκολη η επιπονη να ειναι αυτη , δεν εχω τον χρονο να ψαξω ..απλα πρεπει να ανηκω καπου ..για να μην ειμαι μονος μου εναντιων ολων των αλλων .!
Σε μια δημοκρατια τραβεστι μονο θα μπορουσε να υπαρχουν νομοι οπου υποστηριζετε το ενα κομματι του λαου και στο αλλο απλα να στερειτε ελευθερια στην επιλογη ..!
Πλεον ο καπνιστης…δεν μπορει να ειναι μεσα σε κλειστο κτηριο..ταυτοχρονα δεν μπορει να αγαπα την πατριδα του , δεν μπορει να εκφραζει την αποψη του , δεν μπορει να κρατα την σημαια του , δεν μπορει να πει τις λεξεις που πραγματικα προσδιοριζουν καταστασεις και και και …!
Ολοι ομως παραμενουμε πελατες , ολοι πρεπει να πληρωσουμε τους κατακτητες μας , ολοι πρεπει να υπακουσουμε τους νομους των κατακτητων μας …!
Την ιδια στιγμη, η δημοκρατια τραβεστι σαν να εχει κανει μια εκ βαθεος αναλυση της ανωμαλης ψυχοσυνθεσης της ,αποφασιζει να δημιουργησει την ομαδα των σπιουνων , να εκπαιδευσει εναν λαο να ειναι ο μαυροκουκουλος … Η ιδια δημοκρατια που αποζητα απο τον πολιτη της να ακολουθησει νομους παραλογους ειναι η ιδια δημοκρατια που αυριο οταν σε χρειαστει να την υπερασπισεις θα σου μιλησει για ιδανικα … ενω θα σε εχει εκπαδευσει να εισαι σπιουνος !!>…
Αν δεν βλεπεις ολο αυτο το παραλογο θεατρο τοτε ηδη σε εχουν νικησει σαν ελευθερη οντοτητα , αν απλα εισαι σε μια απο της ομαδες και βλεπεις τους αλλους σαν τους εχθρους σου τοτε εχασες το τραινο της αφυπνισης , εχασες το καλεσμα της συνειδησης να αλλαξεις και να σταθεις ορθιος σε ενα συστημα παραγωγης σκλαβων και ωμου κρεατος !
Οι ιδιοι προωθησαν τον καπνο και το καπνισμα για πολλες δεκαετιες , οι ιδιοι σημερα φερνουν λαθρο για να σε αντικαταστησουν και ετσι να γλυτωσουν το μεγαλο μπαμ του συνταξιοδοτικου … Ξεπουλησαν την οποια ενοια εθνους για να στηριξουν την οικονομια ..ειναι ξεκαθαρο λοιπον οτι τα οικονομικα ειναι πολυ μεγαλυτερα θεματα για αυτους απο τα πατριωτικα ..!
Οταν λοιπον βλεπεις οτι το μεγαλυτερο θεμα για αυτους ειναι το χρημα … σε σημειο να κανουν αλλαγη της φυλης χωρις να εχουν ιχνος συνειδησης , γιατι νομιζεις ξαφνικα οτι τους νοιαζει η υγεια σου; ..Γιατι ξαφνικα σε αγαπησαν και θελουν να σε σωσουν απο το κακο του καπνισματος ;…
Αν ζησεις εισαι αγκαθι για το παγκοσμιο προβλημα του συνταξιοδοτικου , εισαι αγκαθι και φυρα οικονομικη στο σχεδιο της γκριζα φυλης !…Τους συμφερει να ψοφησεις πιο γρηγορα παρα να ζησεις ..!
Θα ακουσεις να λενε οτι κοστιζει περισσοτερο ο ασθενης του τσιγαρου ….εχουν κανει τις μελετες τους ..αλλα οταν τις ειχαν κανει δεν ειχαν το θεμα του της παγκοσμιας κρισης και του συνταξιοδοτικου …αρα σκεψου …γιατι σε θελουν ζωντανο γιατι σε αγαπησαν ξαφνικα ενω τους εισαι προβλημα; …
Το εχω ξαναγραψει παλια οτι το θεμα του τσιγαρου κατι κρυβει και οτι θα εκανα ερευνα να βρω τι ακριβως … δεν εχω φτασει ακομα σε πληρη στοιχεια και αποδειξεις …εχω μονο σημαδια και ενδειξεις οτι ειναι σιγουρο στο οτι κατι τους ενοχλει με το τσιγαρο και οτι δεν εχει καμια σχεση με το οτι σε αγαπησαν σαν ανθρωπο και οχι σαν αριθμο που εισαι !!
Το τσιγαρο βλαπτει οπως βλαπτει το οτιδηποτε κανεις που ο οργανισμος σου δεν μπορει να διαχειριστει .. ολα θελουν ενα μετρο … αν ενας καπνιστης 30 ετων κοψει το τσογαρο μαχαιρι στα 50 του εχει 4 φορες παραπανω πιθανοτητες να παθει εμφραγμα ..αυτα ειναι δικες τους στατιστικες οχι δικες μου …επιστημονικες στατιστικες !
Ολα θελουν μετρο και η χρηση και η διακοπη …αλλα εδω φαινεται να ξεχνουν το μετρο στην διακοπη , φαινεται να ξεχνουν οτι ειναι χρεος τους μιας και οι ιδιοι δημιουργησαν αυτο τον εθισμο ..και ετσι θα πρεπει ηθικα αλλα και νομικα να δημιουργησουν της υποδομες και της υπηρεσιες που θα μπορουσαν να βοηθησουν τους χρηστες που δημιουργησαν !
Σε εκανα να εισαι εθισμενος σε κατι και αποφασιζω να στο κοψω χωρις να φερω καμια ευθυνη για αυτο που σου εκανα ειναι απλα ανηθικο!.. Δεχθηκα και κερδισα τρισεκατομυρια απο τον εθισμο που σου δημιουργησα και σημερα απλα σε διαχωριζω και σε φερνω σε αντιπαλοτητα με τους υπολοιπους που εψησα οτι ετσι ειναι το σωστο …ειναι απλα ανηθικο εις την δευτεραν!
Σε κανω να γινεις Αρτεμης Ματσας για να με βοηθησεις να μαζεψω το λαθος μου χωρις να πονεσω ειναι το λιγοτερο τραβεστι αποψη ..!
Δεν γνωριζω ποσος καιρος θα περασει οπου θα αποδειχθει οτι το τσιγαρο τους κανει καπου πολυ μεγαλυτερη ζημια απο το να αρωστησουμε…με βαση το σκεπτικο και τους προβληματισμους της σημερινης κοινωνιας … με βαση της αποφασεις τους και τα παρελκομενα αυτων …ειμαι σιγουρος οτι η ζημεια που κανει το τσιγαρο σε καποιο σχεδιο τους ειναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ !…
Μενει να το ανακαλυψω και να το αποδειξω ..οχι βεβαια οτι η στανη θα με ακουσει , οτι τα προβατα θα φυγουν απο την γραμμη παραγωγης κρεατος αλλα τουλαχιστουν 100 να βγαλω απο αυτη την τρυπα θα εχω κανει κατι … κατι πολυ πιο ανωτερο απο το να παρω τηλεφωνο και να πω …Ελα αφεντη αυτοι καπνιζουν ..!

Stranger…!
katohika.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου