Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2019

Η ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΠΡΟΔΟΜΕΝΗ ΧΙΛΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΑΠ ΟΛΟΥΣ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΑΝΑΞΙΑ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΜΑΧΙΖΟΥΝ!

ΑΧ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ, ΑΧ ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥ, ΣΕ ΠΑΙΞΑΝΕ ΣΤΑ ΖΑΡΙΑ, ΣΕ ΠΑΙΞΑΝΕ ΣΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΑ, ΣΕ ΠΟΥΛΗΣΑΝ ΣΕ ΤΙΜΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑΣ!!


Γράφει η Anna Art

ΠΟΛΛΟΙ ΔΡΩΝΤΕΣ ΤΑ ΑΙΣΧΙΣΤΑ , ΛΟΓΟΥΣ ΑΡΙΣΤΟΥΣ ΑΣΚΕΟΥΣΙ *

Ποιοί από όλους αυτούς σε αγάπησαν;
Ποιοί αγάπησαν το ΦΩΣ σου;

Ποιοί αγάπησαν και πόνεσαν τούτα τα ιερά αιματοβαμμένα χώματα σου ποτισμένα με αίματα ηρώων και Αγίων;

Ποιοί αγάπησαν το χρώμα του ουρανού σου;

Ποιοί αγάπησαν τα καταγάλανα ακρογιάλια σου;

Ποιοί αγάπησαν τα όμορφα βουνά σου τα βουνά των θεών σου, με τις πασίγνωστες κορυφές τους παγκοσμίως;
Ποιοί αγάπησαν τις εύφορες πεδιάδες σου;

Ποιοί αγάπησαν τα ποτάμια σου , τις καθάριες πηγές σου;

Ποιοί αγάπησαν τα διαμάντια του Αιγαίου τα πανέμορφα νησιά σου με τα κάτασπρα ξωκλήσια;

Ποιοί αγάπησαν κάθε κομμάτι γή σου που ξερνάει ιστορία;

Ποιοί αγάπησαν κάθε μνημείο σου κάθε αρχαιολογικό σου χώρο;

Ποιοί αγάπησαν τους μεγάλους στρατηλάτες σου τους σοφούς σου, τους ήρωες σου, τους οπλαρχηγούς σου;

Ποιοί αγάπησαν τους Αγίους σου, που αγωνίστηκαν για να διατηρηθεί η ορθοδοξία;

Ποιοί αγάπησαν τον Θεό σου;

Ποιοί ; Ποιοί αγάπησαν τα παιδιά σου περισσότερο από εσένα;

ΠΟΙΟΙ;

Μήπως αυτοί που κάνουν πανάθλιες πράξεις και εκφωνούν πανέμορφους λόγους;

Ποιοί είναι αυτοί;

Μήπως οι κυβερνώντες;

Μήπως όλοι οι επιστήμονες , οι μορφωμένοι;

Μήπως οι άνθρωποι της τέχνης;

Μήπως οι καλλιτέχνες;

Μήπως οι ιστορικοί σου;

Μήπως οι αρχαιολόγοι σου;

Μήπως οι διδάσκαλοι σου;

Μήπως οι υπάλληλοι σου;

Μήπως οι αγρότες σου;

Μήπως οι έμποροι;

Μήπως οι άρχοντες της τάξης;

Μήπως οι άρχοντες της δικαιοσύνης;

Μήπως οι δεσποτάδες εκπρόσωποι της εκκλησίας σου;

Μήπως αυτοί που ορκίστηκαν να προστατεύουν τα εδάφη σου; 

Ο στρατός;

Μήπως οι συνοριοφύλακες σου;

Μήπως οι λιμενικοί σου;

Μήπως οι νομικοί σου;

Μήπως οι ΕΦΟΠΛΙΣΤΕΣ σου;

ΣΕ ΑΓΑΠΗΣΑΝ ΑΛΗΘΙΝΑ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΞΙΖΕΙΣ;

Σε αγάπησαν πάνω από όλα; 

Πάνω από το χρήμα; 

Πάνω από την εξουσία; 

Πάνω από το βόλεμα; 

Πάνω από τις θέσεις;

Που σε βάλανε πατρίδα μου; 

Που σε κατατάξανε;

Που σε οδηγήσαμε; 

Σε έναν απέραντο σκουπιδότοπο, 
σε έναν αχυρώνα, 

σε μία αποθήκη εκμετάλλευσης ψυχών!

ΑΧ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ, ΑΧ ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥ, 
ΣΕ ΠΑΙΞΑΝΕ ΣΤΑ ΖΑΡΙΑ, 

ΣΕ ΠΑΙΞΑΝΕ ΣΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΑ ΣΕ ΠΟΥΛΗΣΑΝ ΣΕ ΤΙΜΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑΣ!!

ΠΗΡΑΝΕ ΤΑ ΙΜΑΤΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΞΕΣΚΙΣΑΝ! ΤΑ ΔΙΑΜΟΙΡΑΣΑΝΕ ΚΑΙ ΣΕ ΕΜΠΑΙΖΟΥΝΕ ΧΟΡΕΥΟΝΤΑΣ ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΑ!

Και εγώ κλαίω ασταμάτητα για εσένα! 
Τα δάκρυα μου ποτάμι για εσένα!!


ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΟ ΧΡΗΜΑ ΠΟΥ ΑΓΟΡΑΣΕΣ ΨΥΧΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΙΣ!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου