Παρασκευή 18 Οκτωβρίου 2019

Μια προειδοποιήση για τους Ελληνες για τον Νοέμβριο μηνα !

Θα πρεπει να δωσεις προσοχη σε αυτο αρθρο και να μην μπερδεψεις την πραγματικοτητα με την οποια αντινοηση , να διαβασεις τις λεξεις που θα σημειωθουν κατα γραμμα και οχι αυτο που θες να πιστεψεις !
Πριν καμποσο καιρο αποφασισα να δωσω τον λογο σε συνεντευξη στον Κυριο Τσιπιδη Αποστολη ο οποιος ειναι Υπατος μασονος σε δικο του ταγμα δημιουργημενο ! Ο Τσιπιδης εχει κατηγορηθει για πολλα στο διαδυκτιο αλλα δεν ειναι δικος μου ο ρολος να γνωριζω αν αυτα ειναι αληθεια η ψεμματα , δεν ειναι δικος μου ο ρολος να τον υπερασπισω η οχι ..!
Τοτε σαν ελευθερος ερευνητης σκεφθηκα οτι θα ηταν καλο να δωθει η δυναμη του διαλογου μεταξυ των αντι της μασονιας και τον υποστηρικτων της , οπως γνωριζεις δεν υιοθετω κανενα δογμα , δεν πιστευω οτι μπορεις να εισαι αληθινος ερευνητης αν εχεις δογμα και οτι πρεπει ΟΛΗ την πληροφορια να την αναλυεις και να την κρινεις … αυτο ειναι το καθηκον του αληθινου ερευνητη !
Πιστεψα τοτε οτι η κινηση μου να κανω συνεντευξη σε εναν μασονο θα εδειχνε τις ξεκαθαρες θεσεις μου, θεωρησα οτι οι πληροφορια θα ηταν χρησιμη για τον Ελληνα , τα βιντεο υπαρχουν ακομα στο καναλι του κατοχικα και οποιος θελει μπορει να τα βρει ..!
Το αποτελεσμα σε αυτο που εκανα ηταν αντι να χρησιμοποιηθει η πληροφορια για ερευνα να βρεθω κατηγορουμενος μεσω αντινοησης και επιφανειας οτι ειμαι και εγω μασονος ..!
Δεκα χρονια τους παω κοντρα και το πληρωνω πολυ ακριβα και τελικα η κινηση μου ολα στην φορα μου ηρθε μπουμερανγκ αφου χιλιαδες συνανθρωποι μου πιστευουν πλεον μεσω της επιφανειας πληροφοριας οτι ειμαι μασονος !!..
Θα θυμασαι ειμαι σιγουρος οτι σου εχω πει οτι εχει δημιουργηθει ακομα και call center οπου ανωνυμοι «πατριωτες» με γιαλαντζι nik name πχ ηρακλειτος η οτι αλλο αρχαιο ..παιρνουν τηλεφωνα αναγνωστες μας να τους πουν να μην με διαβαζουν γιατι ειμαι πρακτορας και μασονος , ακομα εχουμε βρει printscreen δηλωσεων μου σε απαντησεις σε σχολια οπου εχουν αποκοπει απο την γενικη συζητηση με προσπαθεια παλι αντινοησης σε ολους οσους το πνευμα τους το εχει καταπιει η επιφανεια και βαριουνται να εχουν μια ολοκληρη εικονα !!..
Που ειναι το προβλημα σε αυτο; ..Το προβλημα ειναι στα νουμερα και στην εξουσια – δυναμη που μπορει να εχει μια φωνη η ενα κινημα η μια ιδεα ..θυμισου οτι σε αυτο τον πολιτισμο οι μεγαλοι αριθμοι βγαζουν κυβερνησεις και αν εσυ για να εχεις τους μεγαλους αριθμους με το μερος σου χρειαζεται να απευθυνεσαι μονο στους ηλιθιους δεν εχεις κανενα προβλημα ..μιας και η ηλιθιοι (αυτοι που ειναι σε ληθη) ειναι πολυ περισσοτεροι απο αυτους που εχουν αφυπνιστει!
Πριν λιγες μερες μετα απο καιρο ειχα μια προσεγγισει απο τον ιδιο ανθρωπο , αρχισε να με ενημερωνει (tag) για πραγματα που ελεγε στον τοιχο του , οπως πχ την ιστορια για το πως μιλησαμε την πρωτη φορα κοκ κοκ …!
Καταλαβα οτι κατι ετοιμαζεται με αυτη την κινηση …. σε κρυφες συζητησεις το εχω δηλωσει και το κραταω αρχειο .. γιατι πλεον εμαθα οτι πρεπει να εχω τα ματια μου δεκατεσερα σε οτι προκειτε να εχει μεσα το ονομα μου … και στο πως καποιοι που εχουν εξιδεικευτει (μασονοι) στο deseption – εξαπατηση μπορουν κατι ξεκαθαρο να το μετατρεψουν σε κατι προς οφελος τους ..!
Ηδη μεσα απο τα tag του Κυριου Τσιπιδη με ρωτησαν αν ημουν μαζι του …


Ο Κυριος Τσιπιδης ανακοινωσε οτι θα κανει νεο βιντεο ..οχι με μενα συντομα που θα ανακοινωσει ενα μεγαλο μυστικο που πρεπει να μαθουμε εμεις οι Ελληνες ..κατι πολυ σοβαρο και σημαντικο ..!
Οι μερες περασαν και εγω δεν ζητησα να ειμαι αυτος που θα κανει το βιντεο ..εμαθα οτι αυτα γυριζουν στην μουρη σου οσο και να θες να κανεις το σωστο !
Προχτες σηκωσα για δικους μου λογους καποια βιντεο μου ξανα …και εκει ξεκινησε η πιο αμεση προσεγγιση …σας παραθετω πλεον εικονες για να μπορεσω να σας οδηγησω στο σημαντικο της υποθεσης ..!

Η απαντηση ηταν αμεση …

Και αρχιζει η συζητηση …






Σαν ερευνητης της αληθειας εχω καθηκον να σας μεταφερω την πληροφορια αυτη , απο την αλλη ολες οσες φορες δεν ζυγισα τιποτα , δεν φοβηθηκα τιποτα και ρισκαρα τα παντα …δεν μου βγηκε ποτε σε καλο !..
Πολλες φορες καποιον μπορεις να τον κρινεις με ευκολια και να πεις αυτος ειναι μαλακας , ασχετο αν ο «μαλακας» κανει εις γνωση του πργματα για το καλο ολων οσων αγαπαει , λεω αυτη την φορα να κινηθω μια φορα και εγω σαν ενας ανθρωπος που κοιταει το συμφερον του , να κινηθω σαν κοτα και να μην δωσω αλλη μια φορα το δικαιωμα στους αντινοητες της Ελλαδας να με λασπωσουν με εντεχνους τροπους ..>!
Δεν λεω οτι αυτο το κανει ο Τσιπιδης αλλα σιγουρα η φατρια του Τσιπιδη που ισως να τον πολεμαει και τον ιδιο περιμενει «μαλακες» σαν και μενα για να πει στο κοπαδι – τους χρησιμους ηλιθιους ..οριστε τα βλεπετε ειναι μασονος αυτος που σας μιλαει για ελευθερια και λοιπα …!
Αρα μπαινουμε στο ζουμι , προσωπικη μου θεση και ειναι κατι που το εχω καταλαβει εδω και λιγο καιρο πριν τον Τσιπιδη ειναι οτι η μασονια αποφασισε να καλιεργησει μεσα στον Ελληνα το συναισθημα της αναγκης του πολεμου και της αποσταθεροποιησης … ολα οπως σας εχω ξαναπει ξεκινουν μεσα απο την πληροφορια και την αποδοχη της απο αυτους που θα γινουν ιος μια νεας συνειδησης …!
Δηλωσα παραπανω και πρεπει να το ξαναδιαβασετε οτι ειμαι απολυτα σιγουρος και δεν εχω κανεναν φοβο οτι ο Ελληνας οταν θα ειναι η υστατη αναγκη θα τα καταφερει μια χαρα γιατι πιστευω αλλα και τοσα χρονια χτιζω μεσα στην συνειδηση του Ελληνα το χαος , την κυταρικη του μνημη …!
Μακαρι να ειχαμε τον χρονο αλλα και τον χωρο να μπορουσα αυτη την στιγμη να σας μιλησω για το ποσο μεγαλη μαχη συμβαινει ηδη ωστε αυτο το χαος που ειναι στο κυταρρο σας θελουν να κοιμηθει η να «ξυπνησει» δηθεν με λαθος τροπο η λαθος στιγμη … σαν το φυτιλη που του εβαλες φωτια ενω ηταν ακομα βρεγμενο ..!
Η δουλεια μου ειναι να στεκομαι αντιμετωπος σε ολους οσους πιστευω οτι ειναι εχθροι της χωρας μου , δεν λεω οτι ο Τσιπιδης ειναι …λεω οτι ειναι οι μασονοι ομως και μπορει πολυ ευκολα ο Τσιπιδης και ο καθε Τσιπιδης να εχει αθελα του μπει σε μια διαδικασια που νομιζει οτι ετσι θα κανει καλο στην Ελλαδα … να νομιζει μεσα στην καρδια του οτι ολα ειναι για καλο…αλλα εχω γραψει στο παρελθον οτι ιδιως οι μασωνοι την εχουν πατησει σε ενα πραγματακι συγκεκριμενο ..κανεις δεν γνωριζει την ολοκληρωτικη εικονα του παζλ και ολοι μαζι παιρνουν εντολες να πραξουν μικρες κινησεις στην σκακιερα χωρις να γνωριζουν την ολοκληρωτικη στρατηγικη της μαχης ..ετσι παρα το οτι οι ιδιοι ειναι 100% σιγουροι οτι κανουν το σωστο εκτελουν σχεδια που δεν ειναι δικη τους απολυτη επιλογη !
Δεκα χρονια προετοιμαζω τον Ελληνα να ειναι ετοιμος για τα σχεδια της νεας ταξης πραγματων , τον προετοιμαζω και σε κοινωνικα αλλα και σε αλλα πολυ πιο σημαντικα θεματα ..πολυ σημαντικα ..τοσο σημαντικα που πιστευω μια μερα το εργο μου θα γραφτει στην ιστορια αυτης της μαχης ..και αυτα ολα θα ξυπνησουν την στιγμη που πρεπει γιατι φυτευτηκαν εκει εδω και χρονια …!
Μπορει να με διαβαζεις τωρα και να λες τι λεει ρε το καβαλημενο καλαμι αλλα προτιμω να ειμαι τωρα το καβαλημενο καλαμι και να τα δηλωσω ετσι στεγνα και ξεκαθαρα παρα να εισαι το βρεγμενο φυτιλη συντομα !!…
Η ειδηση και η πληροφορια ειναι οτι το Νοεμβριο υπαρχει εντολη ξεσηκωμου τον μουσουλμανων απο οτι εχω καταλαβει , ετσι δηλωνουν οι μασονοι , μιας ακομα δημοσιογραφος που δεν μου αρεσει το ποιον της καθολου και γνωριζω οτι ανηκει σε αυτες τις στοες παρα το οτι «βριζει» στην σελιδα της τους μασονους εχει βγαλει ηχητικο που λεει σχεδον τα ιδια πραγματα οτι θα συμβουν μεχρι το τελος νοεμβριου στην Ελλαδα …ΔΕΝ ΤΑ ΛΕΩ ΕΓΩ τα λενε συγκεριμενα οι μασωνοι , Ο Τσιπιδης κοκ….!
Εγω δεν εχω πληροφορια , εγω το περιμενω να γινει ανα πασα στιγμη…σημερα , αυριο , το 2021 ..οποτε!
Εγω συνεντευξη δεν θα παρω ξανα απο τον Αποστολο Τσιπιδη , οι λογοι ξεκαθαροι το δις εξαμαρτειν ουκ ανδρος σοφου …το τρις αστα να πανε …! Αλλα εχω λογο και θα τον κρατησω ..Αποστολε μιας και οι εποχες ειναι πολυ παραξενες και μιλαμε για πατριδα και συνανθρωπους μας , αν εχεις να μας μιλησεις και να μας προειδοποιησεις για κατι πραγματικο και αληθινο κανε ενα βιντεο ειτε μονος σου ειτε με οποιον θες και εγω θα φροντισω να ενημερωθει ο Ελληνας στο μεγεθος που μπορω σαν κατοχικα νεα ..!
Κλεινωντας Αποστολε να σου πω κατι , βλεπωντας ξανα τον τοιχο σου διακρινω μια αρχη να δειξεις με το δαχτυλο καποιους που θες εσυ προσωπικα και να δημιουργησεις μια εικονα …

Συμφωνω οτι υπαρχουν πολλοι απο αυτους που λες αλλα μετα απο ολα τα παραπανω μου κανει λιγο περιεργο να βλεπω μια δηλωση σαν και αυτη ..την μεθοδολογια αυτη μπορω να την μυριστω που μπορει να παει η οποια αντινοηση … !!
Απλα θα δηλωσω ηπια και χωρις φανφαρες οτι ο Ελληνας δεν χρειαζεται ουτε τους ναιτες , ουτε τους σπαθοφορους , ουτε τους μασονους για να τα γαμησει ολα οταν χρειαστει , οταν χρειαστει εκει θα ειναι ΕΛΛΗΝΕΣ μονο και δεν θα εχουν ουτε σηματακια ουτε συμβολακια …φροντισε λοιπον να εισαι και εσυ εκει σαν ΕΛΛΗΝΑΣ μονο …χωρις να εισαι και τα δυο που ..απο οτι μυριζομαι σε επηρεαζουν αλλοτε θετικα αλλοτε αρνητικα ..!
Μην γινεις εχθρος του εργου μου Αποστολε κατω απο εντολες της στοας σου , …χωρις φανφαρες αυτη η απλη φιλικη συμβουλη !

Stranger….
katohika.gr

1 σχόλιο: