Πέμπτη 18 Απριλίου 2019

ΜΙΑ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΗ ΕΛΛΗΝΙΔΑ : ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΕΣ ΘΕΪΚΕΣ ΕΠΕΜΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΩΤΗΡΙΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΖΩΩΝ…

ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΘΑ ΚΑΤΑΘΕΣΩ ΤΟ ΠΟΣΟ ΠΟΛΥ ΛΥΠΑΜΑΙ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, ΠΟΥ ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΑΘΕΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ, ΠΟΥ ΚΑΛΟΥΝΤΑΙ, ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟ ΠΟΥ, ΝΑ ΚΡΑΤΗΘΟΥΝ! ΑΛΗΘΕΙΑ, ΠΟΙΟΝ ΘΑ ΕΠΙΚΑΛΕΣΤΟΥΝ, ΟΤΑΝ Η ΖΩΗ ΤΟΥΣ ΘΑ ΚΡΕΜΕΤΑΙ ΑΠΟ ΜΙΑ ΚΛΩΣΤΗ; ΤΟ ΜΑΡΞ; ΤΟΝ ΕΝΓΚΕΛΣ; ΤΟ ΛΕΝΙΝ; ΤΟ ΜΠΑΚΟΥΝΙΝ; Ή ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΦΟΥΦΟΥΤΟ; ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΡΙΑΔΙΚΟ ΘΕΟ, ΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΠΟΤΕ, ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ!

ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΩ, ΠΟΥ ΣΤΟΥΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΛΑΟΥΣ, ΠΟΥ ΟΙ “ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΙ” ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΘΕΩΡΟΥΝ ΣΚΟΤΑΔΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΟΠΙΣΘΟΔΡΟΜΙΚΟΥΣ, Η ΠΙΣΤΗ ΚΑΛΑ ΚΡΑΤΕΙ ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΝ ΜΕΡΙΚΟΙ ΜΕΡΙΚΟΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΜΕ ΝΥΧΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΔΟΝΤΙΑ, ΝΑ ΤΗΝ ΞΕΡΙΖΩΣΟΥΝ! ΚΑΙ ΕΝ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΩ, ΕΧΩ, ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΣΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΠΑΠΑ – ΦΩΤΗ ΤΟ ΛΑΥΡΕΩΤΗ (ΤΟ ΑΗΔΟΝΙ ΤΗΣ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ), ΠΟΥ ΡΩΤΟΥΣΕ:
“ΟΙ ΣΙΩΝΙΣΤΕΣ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ. ΕΜΕΙΣ, ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ;”
ΟΤΙ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΑΥΡΑ ΧΑΛΙΑ ΜΑΣ ΚΑΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΜΑΓΙΑ, ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΪΣΙΟΣ, Η ΟΠΟΙΑ ΔΕ ΣΤΑΜΑΤΑ ΣΤΙΓΜΗ, ΝΑ ΠΡΟΣΕΥΧΕΤΑΙ! ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ, ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ, ΟΤΙ Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΕΧΕΙ ΠΑΝΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΕΠΕΜΒΑΣΕΙΣ ΑΝΩΘΕΝ, ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΘΟΥΝ ΕΙΤΕ ΖΩΕΣ ΕΙΤΕ ΨΥΧΕΣ (ΑΝ ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ)!
ΣΗΜΕΡΑ ΕΠΕΛΕΞΑ, ΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΨΩ ΤΡΕΙΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΑΝΘΡΩΠΩΝ, ΠΟΥ ΟΙ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ, ΝΑ ΣΩΘΟΥΝ ΗΤΑΝ ΤΟ ΠΟΛΥ ΜΗΔΕΝΙΚΕΣ ΒΑΣΕΙ ΤΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ, ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΛΥΤΩΣΑΝ ΑΠΟ ΒΕΒΑΙΟ ΘΑΝΑΤΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΜΟΛΟΓΟΥΝ, ΟΤΙ ΤΟ ΧΡΩΣΤΟΥΝ ΣΤΟ ΘΕΟ!
ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΡΩΤΗ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΖΑΧΑΡΙΑΣ (ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΣ ΠΙΛΟΤΟΣ ΠΟΛΕΜΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ):
ΑΦΟΥ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΥΤΗΚΕ, ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΠΕΤΟΥΣΕ ΜΕ ΑΛΕΞΙΠΤΩΤΟ ΠΛΑΓΙΑΣ. ΣΕ ΜΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΠΤΗΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΤΑΫΓΕΤΟ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΔΕΝ ΠΗΓΑΝ ΚΑΤ’ ΕΥΧΗΝ ΚΑΙ ΕΠΕΣΕ ΣΕ ΚΑΤΙ ΒΡΑΧΙΑ, ΟΠΟΤΕ ΚΑΤΕΛΗΞΕ ΣΤΗΝ ΕΝΤΑΤΙΚΗ ΤΟΥ ΓΝΑ ΣΕ ΚΩΜΑ ΜΕ ΒΑΡΙΑ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΗ ΚΑΚΩΣΗ, ΟΛΑ ΤΑ ΟΣΤΑ ΣΠΑΣΜΕΝΑ, ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΑΙΜΟΡΡΑΓΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΥΣΙΑ. ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΑΝΕΚΤΗΣΕ ΚΑΠΩΣ ΤΙΣ ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΕΝΩ ΟΜΩΣ ΗΤΑΝ ΠΑΡΑΛΥΤΟΣ. ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΤΗΝ ΑΦΗΓΗΣΗ, ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΕΔΩΣΕ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΠΙΛΟΤΟΣ ΣΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ “ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΑΛΗΘΕΙΑ”:
“Τότε συνέβη το γεγονός που χάραξε την μετέπειτα πορεία μου: είδα ζωντανά, μπροστά στα μάτια μου στην πραγματικότητα και όχι σε όραμα, μια γυναίκα με καστανά μαλλιά, πολύ δυνατό σώμα, ψηλή. Με κοίταξε με μητρική αγάπη και με σήκωσε σαν βρέφος με τα δυο της χέρια.
Εγώ έκλαιγα και της λέω: “Θέλω την μητέρα μου…” Η φυσική μου μητέρα Ειρήνη, έχει πεθάνει από καρκίνο. Τελευταία φορά που τη “συνάντησα” μετά το ατύχημα, όταν ήμουν σε κώμα, θυμάμαι μου έλεγε: “παιδί μου γύρνα πίσω δεν είναι η ώρα σου να έρθεις εδώ ακόμα….
Προσευχόταν στον Κύριο Ημών Ιησού Χριστό να με γυρίσει πίσω”. Επίσης κατά την παραμονή μου στο Νοσοκομείο συναντούσα και τον Πατέρα μου, ο οποίος έχει πεθάνει και του έλεγα: “Πατέρα δεν σε αγάπαγα γιατί δεν μιλούσες καλά στη Μαμά, συγχώρα με…”
Εκείνος μου λέει: “Δεν πειράζει παιδί μου, τώρα να κοιτάξεις την οικογένειά σου…” κ έφυγε.
Η δυνατή και ωραία Κυρία που με πήρε αγκαλιά σαν βρέφος μου λέει: “Η μητέρα σου είμαι εγώ, εγώ είμαι η Μητέρα σε όλη τη γη…” Αισθάνθηκα μια υπέροχη αγαλλίαση με αγάπη κ πληρότητα ταυτόχρονα.
Πίσω της, ήταν ο Χριστός 33 ετών, με το δεξί Του χέρι μού έστελνε Φως σε όλα τα εγκεφαλοσπονδυλικά μέρη του σώματός μου. Μόλις γέμισα με αυτό το Φως σηκώθηκα όρθιος δεν ήμουν πια παράλυτος και θεραπεύτηκα. Τότε άρχισα να ζω, ήρθε η συνείδηση στο σώμα μου, ότι είμαι ζωντανός. Ο Χριστός μου λέει: “Θα σε ξαναφέρω στη χονδροκομμένη ζωή της γης για να μάθεις να αγαπάς χωρίς όρους…”
Όταν η Θεία Μητέρα (Παναγία) με σήκωσε σαν βρέφος παρουσιάστηκε κάποιος με σηκωμένα μανίκια και το στήθος έξω γεροδεμένος, παριστάνοντας τον δυνατό άντρα, λέει στην Παναγία: “Μην τον καλείς, τελειώσαμε με αυτόν…”.
Τότε η Παναγία με το δεξί της χέρι κάνει μια κίνηση οριζόντια, και ήρεμη, του κάνει νόημα να φύγει, του λέει: “Αυτός πλέον δεν ανήκει σε σένα, ανήκει σε μένα.”
Αυτός, που κατά την γνώμη μου ήταν ο διάβολος, έγινε σκόνη καθώς η Παναγία κινούσε οριζόντια το χέρι Της προς τα δεξιά. Όπως λοιπόν την σκόνη την παίρνει ο άνεμος, έτσι κ αυτός εξαφανίστηκε χάθηκε με τον άνεμο, που δημιούργησε η Παναγία με το δεξί Της χέρι.
Στον Χριστό λέγω: “Κύριε, σας βλέπω 33 χρονών και την Κυρία σαν να είναι 30 χρονών…” Εκείνος μου απαντάει: “Δεν έχουμε ηλικία, απλώς εσύ βλέπεις την Παναγία 30 χρονών κι Εμένα 33 χρονών…
Εγώ παιδί μου είμαι πάνω από τους αγίους, να το ξέρεις. Επίσης σου παρουσιάζομαι 33 χρονών για να με καταλάβεις. Δεν έχουμε ηλικία. Είμαστε πέρα από το χώρο κ τον χρόνο”.
Μετά ακούστηκε πάλι το εξής.
“Θα σε επαναφέρω πάλι σ’ αυτόν τον κόσμο της γης για να μάθεις να αγαπάς χωρίς όρους”. Ο Κύριος Χριστός μας, μου το ξανατόνισε να το καταλάβω: “Γι’ αυτό ερχόσαστε στη γη για να μάθετε να αγαπάτε άνευ όρων”.
Από τότε είμαι απόλυτα υγιής, όρθιος, δυνατός, ευγνώμων για το μεγάλο αυτό δώρο προσπαθώ να ακολουθήσω την εντολή που μου έδωσε ο Χριστός.”
https://www.dogma.gr/diafora/sygklonizei-pilotos-tis-polemikis-aeroporias-imoun-paralytos-me-esose-i-panagia/97631/
ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΥΤΕΡΗ: ΒΕΣΝΑ ΒΟΥΛΟΒΙΤΣ (ΓΙΟΥΓΚΟΣΛΑΒΑ ΑΕΡΟΣΥΝΟΔΟΣ):
ΣΤΙΣ 26 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 1972 ΤΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΒΡΙΣΚΟΤΑΝ ΕΞΕΡΡΑΓΗ ΚΑΙ ΚΟΠΗΚΕ ΣΤΑ ΔΥΟ ΕΝ ΩΡΑ ΠΤΗΣΗΣ. ΟΠΩΣ ΗΤΑΝ ΦΥΣΙΚΟ, ΕΠΕΣΕ ΑΠΟ ΤΑ 11.000 ΜΕΤΡΑ. Η ΒΟΥΛΟΒΙΤΣ ΕΓΚΛΩΒΙΣΤΗΚΕ ΑΠΟ ΕΝΑ ΚΑΡΟΤΣΑΚΙ ΜΕ ΤΡΟΦΙΜΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΠΟΡΡΟΦΗΘΗΚΕ ΣΤΟ ΚΕΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΣΥΜΠΙΕΣΗ, ΟΠΩΣ ΣΥΝΕΒΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΕΠΙΒΑΙΝΟΝΤΕΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΜΑ.
ΤΕΛΙΚΑ ΠΡΟΣΓΕΙΩΘΗΚΕ ΖΩΝΤΑΝΗ ΑΛΛΑ ΒΑΡΙΑ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΕΝΗ ΣΕ ΕΝΑ ΔΑΣΟΣ ΚΑΙ ΜΠΗΚΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΓΚΙΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΕΠΙΒΙΩΣΗ ΤΗΣ!
ΑΡΝΗΘΗΚΕ ΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΚΑΙ ΒΡΗΚΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΤΑΝ ΣΤΗΝ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΠΙΣΤΗΣ ΤΗΣ, ΕΠΕΙΔΗ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΑΠΟΔΙΔΕΙ ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΗΣ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ ΤΗΣ. Η ΑΓΑΠΗ ΤΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗ ΓΕΜΙΖΕΙ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ 69 ΧΡΟΝΩΝ!

https://simeiakairwn.wordpress.com/2019/02/17/%CE%B7-%CE%BF%CF%81%CE%B8%CF%8C%CE%B4%CE%BF%CE%BE%CE%B7-%CF%87%CF%81%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%B1%CE%BD%CE%AE-%CE%B1%CE%B5%CF%81%CE%BF%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%BF%CE%B4%CF%8C%CF%82-%CF%80%CE%BF%CF%85/
ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΡΙΤΗ: ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΠΛΕΞΙΔΑ (ΑΡΧΙΛΟΧΙΑΣ)
ΓΝΩΣΤΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ Η ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΙΚΗ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΙΚΗΣ ΠΛΕΞΙΔΑ ΚΑΤΑ ΤΗ ΜΟΙΡΑΙΑ ΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΥ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟΥ ΣΤΟ ΣΑΡΑΝΤΑΠΟΡΟ! ΣΥΓΚΛΟΝΙΖΕΙ Η ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΤΗΣ ΜΑΡΤΥΡΙΑ:
“ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΒΡΑΔΥ ΠΗΡΑ ΤΗΝ ΕΥΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑΣ ΑΠΟ ΤΗ ΜΟΝΗ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΤΗΣ ΣΕΡΙΦΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΤΗΣΗ. ΕΚΕΙΝΗ ΜΟΥ ΕΙΠΕ: “ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΠΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ, ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙΣ.” ΜΟΛΙΣ ΣΥΓΚΡΟΥΣΤΗΚΑΜΕ ΣΕ ΕΝΑ ΛΟΦΟ ΕΚΑΝΑ ΤΟ ΣΤΑΥΡΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΚΑΛΕΣΤΗΚΑ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ. ΚΑΙ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΤΗ ΒΛΕΠΩ ΟΛΟΖΩΝΤΑΝΗ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥ, ΞΕΡΙΖΩΣΕ ΤΟ ΚΑΘΙΣΜΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΤΩΜΑ, ΜΕ ΤΡΑΒΗΞΕ ΕΞΩ ΚΑΙ ΜΕ ΠΡΟΣΓΕΙΩΣΕ ΣΕ ΕΝΑ ΠΟΥΡΝΑΡΙ. ΜΟΥ ΕΛΕΓΕ: ΣΩΠΑΣΕ, ΜΗ ΦΟΒΑΣΑΙ! ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΕΔΩ, ΘΑ ΣΤΕΙΛΩ ΚΑΠΟΙΟΝ, ΝΑ ΣΕ ΒΡΕΙ.”
Η ΒΟΗΘΕΙΑ ΗΡΘΕ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΔΥΟ ΩΡΕΣ, ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΤΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΗΤΑΝ ΣΑΝ ΜΕΡΙΚΑ ΛΕΠΤΑ. ΜΕΤΑΦΕΡΘΗΚΕ ΣΤΟ 424 ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΣΤΗ ΘΕΣ/ΝΙΚΗ. ΟΙ ΓΙΑΤΡΟΙ ΕΚΤΙΜΗΣΑΝ, ΟΤΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ, ΝΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΠΕΝΤΕ ΜΗΝΕΣ, ΟΜΩΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΠΑΝΤΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΑΝΕΡΡΩΣΕ ΜΟΛΙΣ ΣΕ ΔΥΟ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ! Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗΣ ΠΗΡΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΖΗΤΗΣΕ, ΝΑ ΚΗΡΥΤΤΕΙ ΤΟ ΘΑΥΜΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΥΝΑΜΩΣΕΙ Η ΠΙΣΤΗ ΟΛΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΕΣΧΑΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ!
ΦΙΛΟΣ ΚΑΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΙΚΗΣ ΔΙΝΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ, ΠΟΥ ΑΦΑΙΡΕΘΗΚΕ ΤΟ ΚΑΘΙΣΜΑ ΤΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟ:
“Την έπιασε από την καρέκλα ξηλωνοντας οχι μονο το καθισμα αλλά και το πάτωμα του ελικοπτέρου με χειρουργικη ακρίβεια (1200 πριτσινια το συγκρατούν, για να το ξηλώσει ανθρωπινο χέρι θελει μερες εργασίας με εργαλεία, μας είπε το παλικάρι που έχει αυτην την ειδικότητα στο στρατό) το περασε εκτος του υπολοιπου ελικοπτέρου (που εγινε θρύψαλα) χωρίς να ακουμπήσει πουθενά και το κατεβασε 20 μετρα μακρια πανω σε ενα πουρναρι.”
https://www.vimaorthodoxias.gr/thavmata/sigklonistiko-thavma-tis-panagias-pos-sothike-i-vasiliki-sti-ptosi-tou-stratiotikou-elikopterou/


ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΜΑΤΙΑ ΒΛΕΠΕΙ! ΑΥΤΑ ΗΤΑΝ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΘΑΥΜΑΤΑ, ΚΑΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΧΑΡΗ ΣΤΗ ΘΕΪΚΗ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΣΩΘΗΚΑΝ ΟΙ ΖΩΕΣ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΩΝ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΕ ΤΗΝ ΗΔΗ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΠΙΣΤΗ ΤΟΥΣ! ΟΣΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ, ΠΟΥ ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΑΘΕΟΙ, ΤΟ ΜΟΝΟ, ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΜΕ, ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ, ΝΑ ΠΡΟΣΕΥΧΟΜΑΣΤΕ, ΝΑ ΤΟΥΣ ΦΩΤΙΣΕΙ Ο ΘΕΟΣ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥΣ, ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΣΤΗ ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΑΛΗΘΕΙΑ: ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ!
ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΣΟ! ΓΙΑΤΙ, ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΜΑΪΜΟΥ ΑΘΕΟΙ ΚΑΙ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΓΕΡΟ ΤΡΑΝΤΑΓΜΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΕΛΘΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΟΥΝ ΤΗΝ ΠΛΑΝΗ, ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ! ΑΛΛΩΣΤΕ ΚΑΙ Η ΓΝΩΣΤΗ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ ΣΕ ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ ΤΗΣ ΠΟΙΗΜΑ, ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΣΕΙ, ΟΤΙ ΘΑ ΕΡΘΕΙ Η ΣΤΙΓΜΗ, ΠΟΥ …
“ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΘΕΟΙ ΘΑ ΣΚΥΨΟΥΝ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ!”
ΓΕΝΟΙΤΟ! ΑΜΗΝ!
ΑΝΝΑ ΠΑΓΚΡΑΤΗ
annapan1966@hotmail.com
ΜΙΑ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΗ ΕΛΛΗΝΙΔΑ
triklopodia.gr

1 σχόλιο:

  1. Από το Άγιον Όρος το διάβασα είναι υπέροχο τα ξανά θυμηθήκαμε και συγκηνηθήκαμε. Ευχομαι η κυρία Θεοτόκος να'ναι πάντα κοντά σας. Κάθε μέρα τα πράγματα δυσκολεύουν στη γή μόνο από τον ουρανό περιμένουμε βοήθεια.Αληθινή μετάνοια εξομολόγηση προσευχή θεία κοινωνία.ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή