Πέμπτη 26 Ιουλίου 2018

«ΕΙΧΑΜΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΜΕΓΑΛΟ ΕΤΟΙΜΑΖΕΤΑΙ! ΠΥΡΟΒΟΛΙΣΜΟΙ ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΦΟΝΙΚΕΣ ΠΥΡΚΑΓΙΕΣ. ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΠΟΥ ΟΡΓΑΝΩΝΟΥΝ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΛΒΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΚΙΣΤΑΝΟΥΣ ΣΤΙΣ ΠΛΗΓΕΙΣΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ…»


Καταγγελία – «φωτιά» από κάτοικο της Νέας Μάκρης στο «Makeleio.gr» που απαιτεί διερεύνηση:
«Ειμαι κατοικος Νεας Μακρης, Δημοσιος Υπαλληλος
Μεσα στην δινη των βιαιων πρωτογνωρων γεγονοτων, που βιωσαμε ολοι τις τελευταιας μερες
ξεχασα οτι την Δευτερα το πρωι, την ωρα που ξεκιναγα για την δουλεια μου περιπου στις 6.45 με 7.00 π.μ., ακουσα περιεργους κροτους, πυροβολισμους, δεν μπορω να ειμαι σιγουρη, κατι περιεργο, εντονο και επαναλαμβανομενο για τοσο νωρις το πρωι.
Ο ανδρας μου αστειευομενος μου ειπε οτι ειναι πυροτεχνηματα αφου ειμαστε συνηθισμενοι στην περιοχη καθε Σαββατοκυριακο, βραδυ ομως και οχι τοσο νωρις το πρωι καθημερινη, να ακουμε πυροτεχνηματα απο γαμους, που τελουνται συχνα στην περιοχη…
Δεν ξερω, μπορειτε να το διερευνησετε ομως ως ενδεχομενο…
Στην περιοχη παντως γνωριζουμε πολυ καλα οτι δρουν τουρκοι και οχι μονο πρακτορες, οργανωνοντας τους χιλιαδες αλβανους και πακιστανους κατοικους της περιοχης εναντιον μας και εναντιον ολης της χωρας βεβαια και ειχαμε πληροφοριες οτι κατι «μεγαλο» ετοιμαζεται…
Ευχαριστω πολυ,
Μ.Κ.»
Δείτε την σοκαριστική φωτογραφία από το ΜΑΤΙ

katohika.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου