Παρασκευή 7 Νοεμβρίου 2014

Aθηνά Οικονομάκου: «Αν δεν ήμουν σε σχέση θα…»! Όλα όσα αποκάλυψε η ηθοποιός...

Η Αθηνά Οικονομάκου μίλησε στο περιοδικό ΥΟU και αποκάλυψε πως αν δεν ήταν σε σχέση θα έπεφτε με τα μούτρα στη δουλειά και πως έρωτας ήταν ένας λόγος που απέχει από τη τηλεόραση.
«Πολύ σημαντικό, γιατί αν δεν ήμουν σε σχέση θα έπεφτα με τα μούτρα στη δουλειά όπως, άλλωστε, κάνω τόσα χρόνια θεωρώντας ότι αυτό θα μου έδινε δύναμη και ζωή», εξομολογήθηκε.

Η ηθοποιός εξήγησε και για τους λόγους που φέτος απέχει από τη τηλεόραση:«Φέτος που δεν ήθελα να δουλέψω είχα τις περισσότερες προτάσεις από κάθε άλλη φορά. Είχα μάλιστα, κλείσει μια πολύ καλή δουλειά με έναν σπουδαίο πρωταγωνιστικό ρόλο στο θέατρο στο θέατρο Βέμπο, στο «Πριν το χάραμα». Ευτυχώς, όμως, πολύ νωρίς κατάλαβα ότι δεν μπορώ να αντεπεξέλθω ψυχολογικά και αποφάσισα να μην το κάνω και να κοιτάξω τον εαυτό μου. Να ξεκινήσω γυμναστική, να πάω ένα ταξίδι, να δω τους φίλους μου, πράγματα που τα τελευταία επτά με οκτώ χρονιά είχα παραμελήσει. Και αυτό με κάνει να αισθάνομαι ευτυχισμένη».    http://www.apospasma.gr/apospasmablog/Gossip/a%CE%B8%CE%B7%CE%BD%CE%B1-%CE%BF%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CE%BD%CE%BF%CE%BC%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CF%85-%C2%AB%CE%B1%CE%BD-%CE%B4%CE%B5%CE%BD-%CE%B7%CE%BC%CE%BF%CF%85%CE%BD-%CF%83%CE%B5-%CF%83%CF%87%CE%B5%CF%83%CE%B7-%CE%B8%CE%B1%E2%80%A6%C2%BB

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου