Δευτέρα 26 Νοεμβρίου 2012

Ο Ισραηλινός υπουργός Άμυνας Μπαράκ ανακοινώνει την αποχώρησή του από την πολιτική.

            Ο Υπουργός Άμυνας Εχούντ Μπάρακ, ο κύριος αρχιτέκτονας της πολιτικής του Ισραήλ προς το πυρηνικό πρόγραμμα του Ιράν, είπε σε μια αιφνιδιαστική ανακοίνωση σήμερα ότι αποχωρεί από την πολιτική και δεν θα βέλει υποψηφιότητα στις 22 Ιανουαρίου,στις εθνικές εκλογές.

              "Έχω αποφασίσει να αποσυρθώ από την πολιτική ζωή και να μην είμαι υποψήφιος για την επόμενη Κνεσέτ ... εγώ θα τερματίσω τη θητεία μου ως υπουργός Άμυνας όταν η επόμενη κυβέρνηση θα διορισθεί, σε περίπου τρεις μήνες", δήλωσε σε συνέντευξη Τύπου.

                  "Θέλω να αφιερώσω περισσότερο χρόνο στην οικογένειά μου. Αισθάνομαι ότι με έχει εξαντλήσει η ασχολία με την πολιτική ζωή, η οποία δεν υπήρξε ποτέ το πάθος μου, και αισθάνομαι ότι υπάρχει περιθώριο για να επιτρέψετε σε άλλους ανθρώπους να υπηρετήσουν σε ανώτερες θέσεις στο Ισραήλ," είπε.
 
Israeli Prime Minister Benjamin Netanyahu sits next to Defence Minister Ehud Barak during a statement to the press at his Jerusalem office. AFP Photo
        O Νετανιάχου με τον Μπάρακ[φωτό].           

             Οι δημοσκοπήσεις είχαν προβλέψει μια κακή εμφάνιση για το μικρό κόμμα που οδηγεί ο Μπάρακ σήμερα,το Atzmaut, αλλά πρόσφατα είχε την υποστήριξη των ψηφοφόρων,που είχε ως αποτέλεσμα την ενίσχυση λόγω ,των οκτώ ημερών επίθεσης του Ισραήλ στη Λωρίδα της Γάζας, που κατέληξε σε μια κατάπαυση του πυρός, την Τετάρτη.

             Ο Μπάρακ, 70 ετών , υπήρξε ο βασικός παράγοντας στην σκληρή πολιτική του Ισραήλ προς τις πυρηνικές φιλοδοξίες του Ιράν και στις στρατηγικές σχέσεις του εβραϊκού κράτους με τις Ηνωμένες Πολιτείες.

            Έχει διατελέσει υπουργός Άμυνας από το 2007 και υπηρέτησε ως πρωθυπουργός την περίοδο 1999 - 2001.             http://www.hurriyetdailynews.com/   ΑΠΟΔΟΣΗ:Corfiatiko.blogspot.com.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου