Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου 2024

Ο JD Souther, τραγουδιστής των Eagles πέθανε σε ηλικία 78 ετών.

 Ο JD Souther , ο τραγουδιστής, τραγουδοποιός και ηθοποιός που συνέγραψε μερικές από τις μεγαλύτερες επιτυχίες των Eagles , όπως το "New Kid in Town" και το "Best of My Love", και είχε μια μακρά σόλο καριέρα που περιελάμβανε τις 10 καλύτερες επιτυχίες " You're Only Lonely», πέθανε την Τρίτη σε ηλικία 78 ετών. Δεν δόθηκε καμία αιτία θανάτου, αλλά περιγράφηκε από τους αντιπροσώπους του Solters PR ότι πέθανε ειρηνικά στο σπίτι του στο Νέο Μεξικό.





















Ο Souther επρόκειτο να βγει για κοινές συναυλίες αυτό το φθινόπωρο με την Karla Bonoff, μια άλλη βετεράνο της τραγουδίστριας-τραγουδοποιού της δεκαετίας του 1970 στη Νότια Καλιφόρνια, και είχε εμφανιστεί μόλις πριν από πέντε ημέρες.

Εκτός από το "New Kid" και το "Best of My Love", άλλες συνθέσεις που συνέγραψε ο Souther που εμφανίστηκαν στα άλμπουμ των Eagles ήταν τα "Heartache Tonight", "Victim of Love", "James Dean", "Doolin-Dalton", "The Sad Cafe», «You Never Cry Like a Lover», «Teenage Jail» και «Last Good Time in Town». Ήταν ο μοναδικός συγγραφέας του "How Long", μια διασκευή που κυκλοφόρησε οι Eagles το 2007 σε ένα τραγούδι που είχε πρωτοκυκλοφορήσει ο Souther ως σόλο καλλιτέχνης το 1972. Η φιλία του με τον Don Henley επεκτάθηκε στη συγγραφή του κλασικού αυτού καλλιτέχνη "The Heart of the Matter» και αρκετά άλλα κομμάτια στα σόλο άλμπουμ του Henley.

Αν και η σόλο καριέρα του Souther δεν έφτασε σε τίποτα κοντά στα δημοφιλή κορυφαία του έργου που έγραψε ή είχε ερμηνεύσει από κορυφαίους καλλιτέχνες της εποχής, ο Souther έφτασε στο top 10 του Billboard Hot 100 το 1979 με το "You'sque" του Roy Orbison. re Only Lonely», μια μπαλάντα που κράτησε επίσης την Νο. 1 θέση στο σύγχρονο chart για ενήλικες για πέντε εβδομάδες. Απλώς έχασε να μπει ξανά στο top 10 όταν το σινγκλ του 1981 "Her Town Too" - ένα ντουέτο με τον James Taylor - έφτασε στο Νο. 11 στο Hot 100 (έφτασε στο Νο. 5 στο AC).

Πέρα από τη δουλειά του με τους Eagles, συνδέθηκε επίσης στενά με τη δισκογραφία της Linda Ronstadt , με την οποία έβγαινε τη δεκαετία του 1970, με τα κομμάτια που ηχογράφησε όπως τα "Prisoner in Disguise" και "Faithless Love". Είχε επίσης τραγούδια ηχογραφημένα από τους Dixie Chicks, George Strait και Bonnie Raitt.

«Υπήρξε σίγουρα μια χρονική περίοδος που οι άνθρωποι μου έλεγαν περιστασιακά, "Δεν σε εξοργίζει που οι Eagles έχουν αυτές τις μεγάλες επιτυχίες στα τραγούδια σου;" Συνήθως άρχιζα να λέω, «Θα ήθελες να δεις τις επιταγές;» είπε ο Souther σε συνέντευξή του στην Creative Independent. «Εξοργισμένος; Πώς θα μπορούσα να τσαντιστώ; Ακόμη και ο Glenn Frey είπε κάποτε —και αστειεύτηκε κάπως γιατί ξέρει πώς λειτουργεί το θέμα των δικαιωμάτων — αλλά είπε, «Ένας από τους λόγους που ο JD δεν έκανε μεγαλύτερη σόλο καριέρα είναι επειδή έδωσε σε εμάς ή στη Linda Ronstadt το μεγαλύτερο μέρος του τα καλύτερα τραγούδια». Και αυτό είναι κάπως αλήθεια. Το πιο κοντά στο να γίνω πραγματικά διάσημος ήταν κατά τη διάρκεια της περιόδου «You're Only Lonely» και πραγματικά δεν μου άρεσε τόσο πολύ, ειλικρινά. Είναι μια ανακούφιση κατά κάποιο τρόπο, αν και επίσης δεν αποδίδει τόσο καλά».

Ο Souther απόλαυσε μια απροσδόκητη καριέρα ως ηθοποιός στην τηλεόραση και τον κινηματογράφο, ξεκινώντας με έναν ρόλο στη σειρά prime-time "Thirtysomething" το 1989. Στη συνέχεια έγινε περισσότερο γνωστός για την εμφάνιση στην πρώτη σεζόν του "Nashville" το 2012, μαζί με τον άλλον του μέρη που περιλαμβάνουν μικρούς ρόλους στις ταινίες "Postcards From the Edge", "Always", "Purgatory", "Deadline" και "My Girl 2".

«Η υποκριτική ήρθε επειδή κάποιος με ρώτησε», είπε σε συνέντευξή του στην Acoustic Storm. «Έκανα ηθοποιός όταν ήμουν παιδί… στο γυμνάσιο και στο κολέγιο. Ποτέ δεν το σκέφτηκα πολύ στο Λος Άντζελες, αν και όποιος του αρέσουν οι ταινίες φαντάζεται να είναι σε αυτές. Αλλά μεγάλοι άνθρωποι μου ζήτησαν να είμαι στις ταινίες τους. Ο Στίβεν Σπίλμπεργκ μου ζήτησε να παίξω σε μια ταινία, ο Εντ Τσβίκ μου ζήτησε να κάνω αυτό το τόξο επεισοδίων στο «Thirtysomething» και ο Μάικ Νίκολς μου ζήτησε να είμαι στο «Postcards From the Edge». Δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος να λέτε όχι σε ανθρώπους αυτής της ποιότητας όταν σας ζητούν να συμμετέχετε στις ταινίες τους. Είχα έναν ατζέντη, αλλά δεν ξέρω ότι πραγματικά διάβασα για κάποιον από αυτούς τους ρόλους. Μπορεί να διάβασα για εκείνο στο «Thirtysomething», αν και νομίζω ότι ο Ed ήθελε απλώς να το κάνω. Νομίζω ότι διάβασα μια ή δύο σελίδες. Έφυγα και μετά τηλεφώνησε ο ατζέντης μου και με ρώτησε πώς τα πήγαινα. Είπα, "Έκανα χάλια, ήταν τρομερό". Είπε, "Αυτό είναι αστείο, γιατί απλά εσύ πήρες το ρόλο". Τόσο για την αυτοαξιολόγηση».

Ο Souther εισήχθη στο Songwriters Hall of Fame το 2013.

Οι συνεργασίες του με τους Eagles ακολούθησαν ένα βραχύβιο συγκρότημα στο οποίο οι Souther συμμετείχαν στην πραγματικότητα με τους Glenn Frey, τους Longbranch Pennywhistle, οι οποίοι κυκλοφόρησαν ένα ομότιτλο άλμπουμ το 1969, το οποίο ο Souther δεν είχε μεγάλη εκτίμηση.

Ως σόλο δισκογραφικός καλλιτέχνης, δεν ήταν παραγωγικός, αλλά ξεκίνησε με μια έκρηξη άλμπουμ ως μέρος της Asylum Records stable του David Geffen - ξεκινώντας με το "John David Souther" του 1972, το ντεμπούτο LP που περιελάμβανε το μελλοντικό κομμάτι των Eagles "How Long .» Αυτή ήταν η τελευταία φορά που έλεγε με το πλήρες όνομά του, προτιμώντας στη συνέχεια να χρησιμοποιεί αρχικά, λέγοντας: «Ξεκίνησε με το να ακούω τραγούδια ως JD Souther το '71. Είχα δει τη μουσική του JS Bach, πρώτα σε βιβλία και μετά στο Βρετανικό Μουσείο, και καθώς δεν υπήρχε ανώτερη μουσική για να φιλοδοξώ. Υιοθέτησα τη συντομογραφία.»

Μια διακοπή στην πρώιμη σόλο καριέρα του ήρθε όταν ο ίδιος, ο Chris Hillman και ο Richie Furay συστρατεύτηκαν για να σχηματίσουν ένα supergroup, το Souther-Hillman-Furay Band, το οποίο διαλύθηκε αφού δύο άλμπουμ στα μέσα της δεκαετίας του '70 πήγαν σχεδόν αμέσως στους κάδους.

Σε μια συνέντευξη τη δεκαετία του 2010 με αυτόν τον συγγραφέα, ο Souther μίλησε για το πώς έγινε ένα είδος είδωλο του country-rock — κατά ειρωνικό τρόπο, γι' αυτόν, αφού είχε μεγαλώσει ακούγοντας τζαζ, κλασική και οτιδήποτε άλλο εκτός από country. «Όλοι ήμασταν πολύ στην κυριαρχία της διασύνδεσης μεταξύ του rock 'n' roll και της κάντρι μουσικής εκείνη την εποχή. Στα τέλη της δεκαετίας του '60, στις αρχές της δεκαετίας του '70, όλοι άκουγαν τους Buck Owens και Merle Haggard και Waylon Jennings. Το γκρουπ των ανδρών που ήταν πριν από εμένα — CSN, οι Byrds, ο Dillard και ο Clark, ο Poco, οι Burrito Brothers και όλα αυτά τα παιδιά — είχαν ενσωματώσει αρκετά καλά το rock '&'n' roll και τη κάντρι μουσική σε αυτόν τον πραγματικά τρομερό ήχο. Η Λίντα κι εγώ ήμασταν μαζί και μου έπαιζε πολλή κάντρι μουσική που δεν είχα ξανακούσει. Στην πραγματικότητα, μόλις συνειδητοποίησα ότι υπάρχει ένα μικρό πράγμα που κάνω με τη φωνή μου στο τέλος των γραμμών, και κάπως με εκνευρίζει που δεν μπορώ να μην το κάνω. Σκεφτόμουν ότι ήταν κάτι που είχε απομείνει από αυτό που κάναμε τη δεκαετία του '70, αλλά συνειδητοποίησα ότι ήταν κάτι που άκουσα σε έναν δίσκο των Louvin Brothers και απλώς κόλλησε, κάπου στη μυϊκή μου μνήμη. Η φωνή μου το κάνει αυτό—ένα μικρό φάντασμα ενός γιόντελ στο τέλος κάποιων γραμμών. Δεν σκοπεύω ποτέ να το κάνω, αλλά δεν θα φύγει!».

Ο JD Souther παίζει ζωντανά στο The Boarding House Nightclub το 1977 στο Σαν Φρανσίσκο της Καλιφόρνια. (Φωτογραφία από τον Richard McCaffrey/ Αρχείο Michael Ochs/ Getty Images)Getty Images

Σχετικά με τη σκηνή εκείνη την εποχή, είπε σε αυτόν τον συγγραφέα: «Το γεγονός ότι η μουσική που κάναμε θεωρήθηκε ότι ήταν το δικό της είδος - η ροκ της Νότιας Καλιφόρνιας ή οτιδήποτε άλλο - δεν ήταν σκόπιμα. Πρώτα απ 'όλα, επειδή δεν υπήρχαν αληθινοί Νότιοι Καλιφορνέζοι σε αυτή την ομάδα εκτός από τον Τζάκσον Μπράουν, και ήταν από την Κομητεία Όραντζ. Ο Glenn είναι από το Ντιτρόιτ, ο Henley από το Τέξας, εγώ είμαι από το Τέξας, η Linda από την Αριζόνα, ο Waddy (Wachtel) ήταν από τη Νέα Υόρκη, ο Kooch (Danny Kortchmar) ήταν από τη Νέα Υόρκη, ο James (Taylor) ήταν εκτός Βοστώνης και ο Warren Zevon ήταν από τον Άρη. Ήταν μια πραγματικά απίστευτα διαφορετική ομάδα ανθρώπων που μετακόμισαν εκεί από παντού. Ο κοινός παρονομαστής είναι ότι όλοι πεινούσαμε την ίδια στιγμή. Όλοι παίζαμε αυτές τις βραδιές με ανοιχτό μικρόφωνο στον Τροβαδούρο, βραδιές καυτές, και γίναμε φίλοι και είχαμε μια πραγματική κοινή ηθική σχετικά με το ότι η μουσική είναι καλή και ότι η καλή της είναι πιο σημαντική από το ότι είναι προσωρινά δημοφιλής. Προσπαθήσαμε να γράψουμε τραγούδια που πιστεύαμε ότι θα διαρκέσουν πολύ. Τουλάχιστον αυτό ήταν το κίνητρό μου.

«Δεν υπήρχε τίποτα το ανατρεπτικό σε αυτά που έγραφε ο καθένας μας», συνέχισε. «Η ομάδα που έκανε παρέα ήταν ο Don και ο Glenn και ο Jackson και ο Zevon και εγώ και η Linda — η οποία, παρόλο που δεν έγραφε, έπαιξε τεράστιο ρόλο σε αυτό, επειδή ήταν τόσο καλό αυτί. Πραγματικά διάλεξε το καλύτερο από όλα τα τραγούδια μας για ηχογράφηση. Είναι απλά έξυπνη σαν μαστίγιο και είχε υπέροχο αυτί για τα τραγούδια και για το τι μπορούσε να τραγουδήσει. Και η Judee Sill, η οποία δεν αναφέρεται πολύ, γιατί ποτέ δεν πούλησε πολλούς δίσκους και πέθανε πριν από λίγο, αλλά ήταν επίσης πολύ στην παρέα μου. Όλοι αυτοί οι άνθρωποι ήταν πολύ σοβαροί με τη μουσική. Υπήρχε κάποιος φιλικός ανταγωνισμός γι' αυτό, παρόλο που ήμασταν όλοι σίγουρα στο πλευρό του άλλου. Όλοι ήθελαν να εμφανιστούν με κάτι που μας έκανε όλους τους υπόλοιπους να πάμε, «Ουάου! Μακάρι να το είχα σκεφτεί αυτό».

Καθώς η μοιραία μπάντα Souther-Hillman-Furay κατέρρευσε, συνέχισε να δουλεύει σόλο για το Asylum με το άλμπουμ του 1976 "Black Rose", στη συνέχεια μετακόμισε στην Κολούμπια για το "You're Only Lonely" του 1979 και το "Home by Dawn" του 1984.

Μετά από αυτό, απελευθέρωσε 24 χρόνια από τη δημιουργία δίσκων, προτιμώντας τη ζωή στο σπίτι που είχε φτιάξει για τον εαυτό του στους λόφους του Χόλιγουντ και τα ταξίδια με σκι στη Νέα Αγγλία ή τα καταφύγια στην Ιαπωνία, από το να συνεχίσει να εργάζεται στη μουσική βιομηχανία. «Ήταν παράδεισος. Η ζωή ήταν τόσο γαλήνια όσο την ήξερα από τότε που ήμουν παιδί στο Ουέλινγκτον του Τέξας, αλλά ήξερα ότι θα έπρεπε να επιστρέψω στη δουλειά κάποια στιγμή».

Τελικά επέστρεψε στη δημιουργία δίσκων το 2008 με το "If the World Was You", ένα άλμπουμ που ηχογραφήθηκε με ένα σύνολο τζαζ. Το ακολούθησε το 2011 με το "Natural History", μια κυκλοφορία που αποτελείται κυρίως από δικές του νέες ηχογραφήσεις τραγουδιών που είχαν γίνει επιτυχίες για τους Eagles και το Ronstadt. Το "Tenderness", μια συλλογή ολοκαίνουργιου υλικού, ακολούθησε το 2015. Ήταν η τελευταία του κυκλοφορία άλμπουμ, αν και συνέχισε να περιοδεύει τα επόμενα χρόνια, μέχρι το θάνατό του.

Σε μια συνέντευξη του 2018 στην Chicago Tribune , ο Souther είπε ότι ήταν ακόμα φιλικός με τους περισσότερους από τους σούπερ σταρ συνεργάτες του. «Είμαι πολύ κοντά στο (Ronstadt). Είμαι ακόμα πολύ κοντά στον Jackson (Browne). Μιλάω μαζί του όλη την ώρα», είπε στην εφημερίδα. «Ο Ντον κι εγώ στέλνουμε ο ένας στον άλλο τα ίδια ανόητα email που έχουμε πάντα. Πιθανώς το πρόσωπο που είδα λιγότερο τα τελευταία χρόνια, προς λύπη μου, ήταν ο Γκλεν. Μας χτύπησε όλους πολύ που πέθανε. Ήμουν ο πρώτος του συνεργάτης, ήταν ο πρώτος μου συνεργάτης στη σύνθεση τραγουδιών και ο καλύτερος φίλος μου. Όταν ήμασταν μωρά, κάναμε πολλά πραγματικά τρελά πράγματα χωρίς χρήματα, μόνο για όποιον μας άφηνε να παίξουμε».

Είπε ότι παραλίγο να γίνει μέλος των Eagles όταν σχηματιζόταν η ομάδα, αλλά ήταν ο πρώτος που συνειδητοποίησε ότι η συμπερίληψή του δεν θα λειτουργούσε μετά από μια δοκιμή μαζί του στη σύνθεση. «Νομίζω ότι ήμουν στο συγκρότημα για μια μέρα. Ο David Geffen σκέφτηκε ότι θα ήταν «τέσσερις τραγουδοποιοί, καλά. πέντε τραγουδοποιοί καλύτερα». Έτσι, φτιάξαμε ένα σετ και το παίξαμε στον Τροβαδούρο το απόγευμα για την ομάδα διαχείρισης. Απλώς τους θυμάμαι να κοιτάζουν κάτω από την πρώτη γραμμή και να βλέπουν τέσσερις από εμάς να τσακιζόμαστε με έγχορδα όργανα. Και, για να είμαι ειλικρινής, δεν με είχαν ανάγκη. Ήταν μια τέλεια συγκροτημένη, αυτοτελής μπάντα. Σκέφτηκα ότι θα συνεχίζαμε να γράφουμε μαζί ούτως ή άλλως, οπότε νομίζω ότι όλοι πήραμε το καλύτερο από αυτήν την κατάσταση, το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Ειλικρινά, όταν είπα «Όχι, δεν νομίζω ότι θέλω πραγματικά να είμαι στο συγκρότημα», δεν έχω ξαναδεί τέσσερις τύπους πιο ανακουφισμένους. Νομίζω ότι ήταν πιο ευχαριστημένοι από εμένα».

Ο Souther είπε ότι δεν υπήρχε αυστηρός καταμερισμός των καθηκόντων όταν συνέγραφε με τον Frey και τον Henley. «Συνήθως και οι τρεις μας γράφουμε όλους τους στίχους και τη μουσική», είπε στην Acoustic Storm σε μια συνέντευξη. «Το "New Kid in Town" είναι μάλλον λίγο διαφορετικό γιατί είχα κάνει το ρεφρέν για σχεδόν ένα χρόνο πριν το δείξω στον Glenn και τον Don. … Είναι πάντα μια κοινή προσπάθεια. Δεν μπορώ να μιλήσω για αυτούς, αλλά όση μουσική είχα στο υπόβαθρό μου, ήταν κυρίως τζαζ και ορχηστρική μουσική. Δεν είχα εκτεθεί στη μουσική της κάντρι μέχρι που σχεδόν μεγάλωσα». Αν και παραδέχτηκε ότι γενικά προτιμούσε να γράφει μόνος του, ήταν περισσότερο από πρόθυμος να κάνει μια εξαίρεση για αυτούς τους all-star. «(Το γράψιμο ως ομάδα) επιταχύνει πολύ τα πράγματα», είπε. «Όταν γράφετε με καλούς συγγραφείς όπως ο Τζάκσον ή ο Γουόρεν Ζέβον ή ο Ντον και ο Γκλεν, είστε τόσο επικριτικοί ο ένας με τον άλλον που δεν αφήνετε να περάσει τίποτα που δεν φαίνεται σαν να είναι Α+».

Σε μια συνομιλία με την Creative Independent, ο Souther — ο οποίος είχε μετακομίσει στο Nashville — είπε, «Ο Glenn Frey ζούσε στη Νέα Υόρκη για μερικά χρόνια όταν πέθανε. Και ο Don Henley ζει στο Τέξας και η Linda στο Σαν Φρανσίσκο. Έτσι κι αλλιώς είμαστε όλοι απλωμένοι στις μακρινές γωνιές. Αλλά ναι, αυτή η χρονική περίοδος ήταν μάλλον μοναδική. Τώρα, συναντώ συνέχεια νέους μουσικούς που θα μου πουν, "Θεέ μου, θα ήθελα να ζούσα στην Καλιφόρνια τη δεκαετία του '70, πρέπει να ήταν τόσο ωραία". Για εμάς ήταν απλώς καθημερινότητα. Επίσης, ήμασταν όλοι πολύ ανταγωνιστικοί, ιδιαίτερα ο Frey και ο Henley και εγώ».

Η εγγύτητά του με τη Ρόνσταντ κράτησε με τα χρόνια. Όταν κυκλοφόρησε το τελευταίο του άλμπουμ το 2015, είπε στην Arizona Republic: «Είναι πάντα η πρώτη που ακούει ένα νέο άλμπουμ. Είναι ο καλύτερος ακροατής: μια οξυδερκής, πολυδιαβασμένη γυναίκα, αλλά και μιούζικαλ… Είναι πολύ στοχαστικός άνθρωπος, αυθόρμητη και αστεία… Κάθε φορά που ακούω τη φωνή της Linda Ronstadt με τα λόγια και τις μελωδίες μου, λιώνω. Ήταν προνόμιο να είμαι ο ζωγράφος της αλλά και ο μουσικός της συνεργάτης».

Ο Souther έβγαινε όχι μόνο με τον Ronstadt, αλλά και με τον Stevie Nicks και τον Judee Sill, ο οποίος λέγεται ότι έγραψε το "Jesus Is a Crossmaker" γι 'αυτόν. Αλλά δεν ήθελε να αποκαλύψει πάρα πολλά για το πώς αυτές οι σχέσεις ή άλλες επηρέασαν τους στίχους του, αν και παραδέχτηκε ότι το τελευταίο του άλμπουμ του 2015 αντικατόπτριζε το διαζύγιό του. «Ο Φόκνερ είπε ότι όλα τα μυθιστορήματα είναι αυτοβιογραφικά. Αλλά δεν θα σας έλεγα τι», είπε. «Δεν μιλάω για την προσωπική μου ζωή πάντως. Υπάρχει μια πολύ λεπτή γραμμή μεταξύ της ζωής μου και της μυθοπλασίας, αλλά δεν θα είμαι κάποιος που θα πει πού βρίσκεται».

Ήταν άνετος με το επίπεδο φήμης του. Ο Χένλεϊ, είπε, «πληρώνεται πολύ καλά για να είναι στους δρόμους στην Ευρώπη με τους Eagles, και πληρώνομαι λιγότερο καλά για να κάθομαι εδώ στη φάρμα μου και να βλέπω τα σκυλιά μου να τρέχουν στο χωράφι. Αλλά δεν ξέρω πώς θα το αντιμετώπιζα αντίστροφα. Προσπαθώ πάντα να είμαι ευγνώμων. Ο πατέρας μου επέμενε πολύ στο να έχω καλούς τρόπους όταν οι άνθρωποι με πλησίαζαν ή μου έκαναν κομπλιμέντα ή κάτι τέτοιο. Αλλά μου αρέσει το γεγονός ότι δεν μακιγιάζομαι πριν βγω έξω από το σπίτι ή δεν κάνω έλεγχο για να βεβαιωθώ ότι τα μαλλιά μου φαίνονται υπέροχα. Φοράω αυτές τις παλιές μπότες τώρα και μερικές Levi's με τρύπα στο γόνατο. Δεν θέλω πραγματικά να με σταματήσουν όταν βρίσκομαι στο μπακάλικο και βάζω κάποιον να με προσέχει. Θα είμαι ευγενικός αν συμβεί αυτό, αλλά δεν είναι αυτό που θέλω».

Ο Souther εμφανίστηκε για το μεγαλύτερο κοινό του εδώ και χρόνια τον περασμένο Ιανουάριο, όταν έγινε μέλος των Eagles σε ένα από τα σόου τους στο Kia Forum του LA. «Τι απόλυτη χαρά», δημοσίευσε στο Facebook, «να ερμηνεύω αυτά τα τραγούδια που γράφτηκαν με τους καλύτερους φίλους μου και τώρα να στέκομαι δίπλα στον Don τραγουδώντας μαζί του το «Best of My Love» 50 χρόνια αφότου ήταν νούμερο ένα. Είναι αδύνατο να σβήσω το χαμόγελο από το πρόσωπό μου. Ένα τεράστιο ευχαριστώ σε αυτούς και σε όλους εσάς.”

Ο Souther έμεινε από τις δύο αδερφές του και την πρώην σύζυγό του και την κόρη της. Δωρεές προς τιμήν του JD μπορούν να γίνουν στο Best Friends Animal Society, έναν οργανισμό που ήταν πολύ σημαντικός για αυτόν.

variety.com
ΑΠΟΔΟΣΗ : Corfiatiko.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου