Σάββατο 1 Οκτωβρίου 2022

Ο Ρώσος ράπερ "Walkie" φέρεται να αυτοκτόνησε για να αποφύγει τον αναγκασμό να πολεμήσει στον ρωσικό πόλεμο στην Ουκρανία.


Ο Ρώσος ράπερ Ivan Vitalievich Petunin, γνωστός στους θαυμαστές ως Walkie, αναφέρεται ότι αυτοκτόνησε για να αποφύγει να στρατολογηθεί για να πολεμήσει για τη Ρωσία στον πόλεμο της Ουκρανίας.

Η Daily Mail αναφέρει:

Ένας Ρώσος ράπερ αυτοκτόνησε για να αποφύγει να στρατολογηθεί στον βάρβαρο πόλεμο του Βλαντιμίρ Πούτιν στην Ουκρανία , εν μέσω της φυγής που πυροδότησε η χαοτική μερική κινητοποίηση του δικτάτορα του Κρεμλίνου - καθώς χιλιάδες Ρώσοι άνδρες, γυναίκες και παιδιά φεύγουν πέρα ​​από τα σύνορα σε γειτονικές χώρες, συμπεριλαμβανομένης  της Γεωργίας .

Ο Ivan Vitalievich Petunin, ο οποίος ονομαζόταν Walkie, πιστεύεται ότι αυτοκτόνησε σήμερα στην πόλη Κρασνοντάρ της νότιας Ρωσίας.

Το πτώμα του βρέθηκε κοντά σε ένα πολυώροφο κτίριο στην οδό Congressnaya, αφού ο 27χρονος μουσικός ηχογράφησε ένα βίντεο που δημοσιεύτηκε στο κανάλι του στο Telegram στο οποίο έλεγε ότι δεν ήθελε να σκοτώσει για κανένα ιδανικό.

Φάνηκε επίσης να φοβάται ότι η μερική κινητοποίηση του Πούτιν θα μπορούσε σύντομα να μετατραπεί σε πλήρες στρατιωτικό στρατό, εν μέσω ισχυρισμών ότι η Μόσχα σχεδιάζει να καλέσει 1 εκατομμύριο άνδρες για να σώσει την αποτυχημένη εισβολή .

Μετά τον θάνατό του, ο Πετούνιν δημοσίευσε την αποχαιρετιστήρια επιστολή του προς εκείνη, πριν της γράψει: «Ο Βάνια πήγε στο πολυώροφο κτίριο όπου μέναμε το καλοκαίρι, όλα επιβεβαιώθηκαν».

Σε ένα βίντεο που κοινοποιήθηκε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο Πετούνιν λέει, «Δεν μπορώ να διαπράξω το αμάρτημα του φόνου και δεν θέλω. Δεν είμαι διατεθειμένος να σκοτώσω για κανενός είδους ιδανικά».

«Το να δολοφονήσω κάποιον, είτε σε πόλεμο είτε σε άλλον, είναι κάτι που δεν μπορώ να κάνω. Δεν έχω δικαίωμα να κουβαλάω όπλο και να πυροβολώ εναντίον ανθρώπων».

«Μου φαίνεται ότι η μερική κινητοποίηση θα είναι πλήρης σε λίγες μέρες. Έχω δύο χέρια, δύο πόδια και έναν δείκτη για να πατήσω τη σκανδάλη. Θα μου δώσουν λίγο όπλο. Δεν έχω δικαίωμα να πατήσω τη σκανδάλη. Δεν είμαι έτοιμος να αναλάβω την ευθύνη να κουβαλάω όπλο και να σκοτώνω ανθρώπους».

«Συγχωρέστε με αγαπημένοι μου, αλλά μερικές φορές πρέπει να πεθάνετε για τις αρχές σας. Και ούτως ή άλλως, η τελευταία μου….η τελευταία μου απόφαση είναι ακριβώς πώς θα πεθάνω. Είτε είναι (σκοτωμένοι από ανθρώπους) σε αυτούς που επιτεθήκαμε, και μείνετε στην ιστορία ως κάποιος που υποστήριξε αυτό που συμβαίνει, είτε εκφράζοντας την τελική του διαμαρτυρία».

«Όλοι έχουμε γίνει αιχμάλωτοι ενός μανιακού, που μας δίνει είτε τη φυλακή είτε τον στρατό - είτε την επιλογή που έκανα εγώ.

 

thegatewaypundit.com
ΑΠΟΔΟΣΗ : Corfiatiko.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου