Κυριακή 19 Δεκεμβρίου 2021

Δαίμονες σε εγκαταλελειμένο σπίτι στη Ρωσία; (video).

Μία από τις πολλές ασχολίες μου είναι και η έρευνα – μελέτη μεταφυσικών φαινομένων. Ενα «μικρόβιο» που το «κόλλησα» από πολύ μικρή ηλικία.

Ο κόσμος του μεταφυσικού, πάντα με συναρπάζει. Το μεταφυσικό και η κρυπτοζωολογία! Φαντάσματα, πνεύματα, θορυβοποιά πνεύματα (poltergeist), δαίμονες, άγνωστα και περίεργα όντα (μεγαλοπόδαρος, γιέτι κοκ), αποτελούν αντικείμενο μελετών και ερευνών μου για πάνω από 30 χρόνια. Δε μου αρκεί απλώς να τα παρατηρώ και να τα καταγράφω. Προσπαθώ να τα ερμηνεύω και να κατανοήσω τους μεταφυσικούς νόμους που διέπουν αυτές τις οντότητες, που για κάποιους αποτελούν αντικείμενο χλευασμού, ενώ για άλλους αντικείμενο φαντασίας. Για εμένα αποτελούν ένα ευρύ πεδίο έρευνας που έχει πολλά να μας διδάξει.

Καθώς τώρα μου είναι δύσκολο πλέον να μετακινούμαι στις περιοχές που επιθυμώ και να διεξάγω έρευνες, παρακολουθώ συγκεκριμένα κανάλια στο YouTube τα οποία ασχολούνται με το θέμα.

Ενα από αυτά, είναι και το ρωσικό «Dark Ghost Paranormal«, απ’ όπου και το σημερινό βίντεο.

Ο Dennis, ο οποίος έχει το κανάλι αυτό, απόψε μας ξεναγεί σε ένα εγκαταλειμμένο σπίτι κάπου στη Ρωσία, όπου έρχεται αντιμέτωπος με μία έντονη κινητικότητα, η οποία εξελίσσεται επικίνδυνη για τη σωματική του ακεραιότητα.

Πάντα έλεγα ότι κανείς δεν πρέπει να κάνει τέτοιου είδους έρευνες μόνος του. Ενας από τους λόγους που το λέω κι επιμένω, είναι αυτός που θα δείτε στο βίντεο, από το κανάλι μου στο YouTube…

Οι σύνδεσμοι για το πρωτότυπο βίντεο, βρίσκονται στην περιγραφή του βίντεο στο κανάλι μου. 

kanenazori.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου