Δευτέρα 12 Ιουλίου 2021

Ανάρτηση ΣΟΚ στο γαλλικό twitter: έχασα 4 κοντινούς μου μετά τον εμβολιασμό οι 2 ήταν παιδιά. Ζητήθηκε αυτοψία την αρνήθηκαν αναίτια!!

 


Σ΄ ανάρτηση του Fabrice Di Vizio γνωστού Γάλλου δικηγόρου εξειδικευμένου σε θέματα Δημόσιας Υγείας γίνεται μια καταγγελία ενδεικτική του όλου κλίματος σε ανάρτηση σχολίου..Ο καταγγέλλων δηλώνει ότι έχασε μετά τον εμβολιασμό τους 4 ανθρώπους του περιβάλλοντός του αλλά οι 2 ήταν παιδιά κι ότι ένας 18χρονος ανιψιός του νοσηλεύθηκε με σοβαράς συμπτώματα μετά από εμβολιασμό:

”έχασα 4 κοντινούς μου κι ο 18χρονος ανιψιός μου νοσηλεύθηκε 5 -10 μέρες το μάξιμουμ μετά τον εμβολιασμό του και δεν έχω χάσει κανέναν από covid…Ο ανιψιός μου θα βγει αλλά ο χειρότερο είναι ότι από τους 4 νεκρούς οι 2 είναι παιδιά ζητήθηκε αυτοψία που την αρνήθηκαν δίχως καμιά εξήγηση..” Ο καταγγέλλων λογαριασμός είναι ο L’objectif…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου