Σάββατο 10 Ιουλίου 2021

O Συψας το ξεφουρνισε , η Δ φερνει το τελος της πανδημιας , γιατι;

Γιατι οπως ειπαμε προχθες οταν ενας Ιο μεταδιδεται πιο πολυ χανει σε δυναμη να σκοτωνει ..αρα αν ολοι κολησουμε περναμε σε ανοσια !! Ωραια; ..Ωραια θα πεις ..παμε τωρα στην πιο σκληρη εξισωση ..γιατι το ειπε και δεν μπορει να το παρει πισω! Αν εχουμε Δ μεταδοτικοτατη που δεν φερνει θανατο… απο τι θα πεθαινουν οι ανθρωποι το Νοεμβριο; ..

Ξυπνα δεν σου μιλαω για συνομωσια σου μιλαω με τα δεδομενα της επιστημης και της δηλωσεις τους ! Κανονικα θα πρεπει στην νεα εποχικοτητα να μην εχουμε προβλημα …να τελειωσουμε με το προβλημα μια και καλη …αλλα αν εχουμε θανατους πρεπει να βρεις τον δολοφονο!..

Ταυτοχρονα , η κυβερνηση ανακοινωνει καταδρομικες σε πολεις και χωρια για εμβολιασμους ..!!.. Ξανα μπας και παρει γραμμη η κριση σου …! Γιατι η κυβερνηση κανει καταδρομικες να “επιβαλει” σχεδον τον εμβολιασμο σε πολεις και χωρια ;…Αφου εχεις ξεκαθαρα μια μεταλλαξη που σε οδηγει με ασφαλεια σε ανοσια ;…

Θα ειμαι τελειως εξω στην θεωρηση μου αν στην νεα εποχικοτητα δεν εχουμε καμιονια με θανατους , γιατι αυτο λογικα πρεπει να συμβει με τα δεδομενα που εχουμε …αν εχουμε ομως μεγαλο θανατικο …ΞΑΝΑ ΣΕ ΡΩΤΑΩ ποιος θα ειναι ο δολοφονος ;.. Η μεταλλαξη δεν θα ειναι , νεα μεταλλαξη που σκοτωνει δεν θα ειναι , αρα τι σου μενει ;..Τι εχουν κανει οι ανθρωποι γιατι τους επεισαν ;..

Εδω εισαι και εδω ειμαι ..αν πεσω εξω δεν εχω μεσα μου κατι που θα με βαραινει στην συνειδηση μου γιατι απλα οι συμβουλες μου δεν οδηγησαν ποτε κανεναν στο θανατο του …αντε το πολυ να εκανα μερικους να δουν με λιγο πιο προσοχη το αυριο …αν πεσω ομως μεσα δεν ειμαι σιγουρος αν εκανα οτι περνουσε απο το χερι μου να σωσω εστω εναν ακομα απο την ευθανασια !

Στην ολη εξισωση δεν εχω βρει ακομα που θα πανε , που θα κρυφτουν ολοι αυτοι που ειπαν στον διπλανο τους ..κανε το εμβολιο …! Γιατι απο τον νομο μαλλον θα ξεφυγουν …απο τα υπολοιπα που ακολουθουν δεν ειμαι σιγουρος !

Stranger

katohika.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου