Κυριακή 18 Ιουλίου 2021

Άδεια μπουκαλάκια λοιπόν. Γιατί τόσο φόβος και σπαραγμός για τα άδεια μπουκαλάκια; (τροφή για σκέψη..!)

 

Ερώτηση για δυνατούς λύτες. Εγώ λοιπόν ο ψεκασμένος, ο κομπλεξικός, ο επικίνδυνος για την δημόσια υγεία που δεν θέλω να μπολιαστώ και να γίνω σαν κληματαργιά. Εγώ λοιπόν που δεν αμφισβητώ ούτε την επιστήμη, ούτε τους γιατρούς που πάντοτε δίνουν τον καλύτερο τους εαυτό για καλό της κοινωνίας που ζούμε, αλλά αμφισβητώ τον συγκεκριμένο τρόπο αντιμετώπισης της συγκεκριμένης 《Πανδημίας》

Ερωτώ λοιπόν ο χαζός. Ότι προϊόν αγοράζουμε για χρήση εσωτερική τρόφιμα, φάρμακα, αναψυκτικά, μέχρι και τσίχλες αναγράφουν τα συστατικά που περιέχουν στο εσωτερικό τους ναι η όχι; χρωστικές ουσίες, ασβέστιο, φθόριο ότι και αν έχουν τέλος πάντων; Μπορώ να πάρω για παράδειγμα μια τσίχλα να την πάω σε ένα εργαστήριο για ανάλυση και αν κάτι από τα υλικά πού περιέχει δεν αναγράφονται στην συσκευασία να κάνω μια αγωγή στην εταιρία Παρασκευής του προϊόντος και να τούς τρεχω απο εδώ μέχρι το λιανοκλάδι; Μπορώ η δεν μπορώ; Οταν κάτι με αναγκάζουν να το βάλω μες στο σώμα μου πρέπει η δεν πρέπει να ξέρω τι περιέχει; πρέπει; Το τσιγάρο ας πούμε περιέχει πάνω από χίλιες χρωστικές καρκινογόνες ουσίες μια εξ αυτόν το βενζόλιο που εισέρχονται στο σώμα μου. Αν καπνίζω είμαι γνώστης της βλακειας μου και ξέρω που βαδίζω. Είμαι απόλυτα υπεύθυνος για την ανοησία που κάνω αν καπνίζω. Οκ; Για αυτόν τον διάλο που βάζω μέσα μου δεν πρέπει να έχω μια βασική γνώση του τι βάζω μέσα μου; Έχετε πάρει καμία βασική απάντηση το τι έχουν μέσα; Τίποτα. Περιέχουν λέει τον ιό. Χαίρω καλά τι κάνετε; Ευχαριστώ. Τα υπόλοιπα; Έχετε πάρει καμιά απάντηση; Φαντάζομαι όχι. Τα μπουκαλάκια εξαφανιζονται μετά την χρήση δια μαγείας με άκρατη μυστικοπαθεια. Λογικό από την μία αλλα πολύ υπερβολικό από την άλλη. Τι περιέχουν άραγε; Σούπερ Μαντολίνη που έλεγε και ο αίμνειστος Κώστας Βουτσάς; Τα μαζεύουν σε ειδικό κλιβανο και τα καταστρέφουν όπως και της σύριγγες μετά την χρήση. Λογικό μου φαίνεται από την μία κάθε τι που χρησιμοποιείται για ιατρικόυς σκοπούς να συλλέγεται και να καταστρέφετε σε ειδικούς κλιβανους. Οκ ; Σας είπα φυσιολογικό ως ένα σημείο. Πληροφορίες όμως μου λένε, η αλλιώς να το πω κάποιο πουλάκι μου σφύριξε κλέφτικα ότι τα μπουκαλάκια των συγκεκριμένων εμβολίων τα μετράνε στο τέλος της μέρας ξανά και ξανά μην λείπει κανένα αφού τα χρησιμοποιήσουν. Άδεια μπουκαλάκια λοιπόν. Γιατί τόσο φόβος και σπαραγμος για τα άδεια μπουκαλάκια; Μην πάρουμε την συνταγή; Αμα είναι για συνταγή ακούω τον σκαρμούτσο δεν χρειάζεται να πάρουμε τα μπουκαλάκια. Κάπου άκουσα χάθηκε ένα μπουκαλάκι της fzer σε ενα νοσοκομείο και έγινε πανικός. Τι έγινε βρε παιδιά μας την πέσαν οι Τούρκοι; Χάσαμε το Σούλι; Τι έγινε; Τι φοβάστε μην το πάρει κανένας και εξαπολύσει βιολογικό πόλεμο; Ποιός είναι; Ο Σανταμ χουσείν; Η μήπως κάτι άλλο φοβάστε; Λέω εγώ ο ψεκασμένος και φρεσκοσφουγγαρισμενος. Για πείτε μου λοιπόν. Γιατί τόσο πανικός. Ξέρετε κάτι που δεν ξέρουμε οι υπόλοιποι; Τι έγινε θα φάμε γλαροσουπα η νυχτερίδα στφάδο;


Panagiotis Anagnostou

thesecretrealtruth.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου