Πέμπτη 22 Ιουλίου 2021

ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΤΟΥ ΨΥΧΑΝΑΓΚΑΣΜΟΥ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΑΥΤΗΣ.

 


Γράφει ο Δαναός
 
ΕΓΩ ΜΙΑ ΨΕΚΑΣΜΕΝΗ ΣΚΙΑ ΤΖΑΜΠΑΤΖΗ ΑΠΟΛΟΓΟΥΜΑΙ ΚΑΙ ΔΗΛΩΝΩ ΟΤΙ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΜΕ ΞΑΝΑΒΑΠΤΙΣΑΝ ΕΤΣΙ ...ΔΙΟΤΙ ΕΙΜΑΙ!!
ΔΙΟΤΙ ΔΙΑΒΑΖΩ ΚΑΙ ΒΛΕΠΩ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΓΝΩΜΕΣ - ΜΕΛΕΤΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΜΠΕΡΔΕΥΟΥΝ ΤΟΣΕΣ ΑΚΙΔΕΣ ΓΝΩΣΗΣ ΤΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑΣ ΜΑΣ, ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΜΕ ΑΝΥΠΑΚΟΥΟ!
 
ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΥΠΑΡΚΤΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ, ΑΛΛΑ ΜΙΑ ΣΚΙΑ ΥΠΟΠΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΝΟΣΗΣΕΙ Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ.
 
ΔΙΟΤΙ ΤΑ 35 ΧΡΟΝΑΚΙΑ ΕΙΣΦΟΡΩΝ ΣΤΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΓΕΝΙΚΩΣ ΤΑΜΕΙΑ ΤΑ ΕΦΑΓΑ ΟΛΑ ΕΓΩ, ΣΕ ΔΟΜΗΜΕΝΑ ΟΜΟΛΟΓΑ, ΣΕ ΚΟΜΠΙΝΕΣ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΣΗΣ ΦΥΣΕΩΣ ΑΡΠΑΧΤΕΣ. 
 
ΓΙ' ΑΥΤΟ ΣΥΖΗΤΑΝΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΩ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ - ΚΕΡΒΕΡΟ, ΑΝ ΝΟΣΗΣΩ.... ΠΟΥ ΕΓΩ Ο ΑΧΡΗΣΤΟΣ ΔΕΝ ΤΣΙΜΠΉΘΗΚΑ ΑΜΕΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΘΩ..... ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ ΠΟΤΕ ΠΛΕΟΝ. .. 
 
Πάμε λοιπόν στο ζουμί. 
Φιλαράκια θέλω να σας πω τον πόνο μου ... 
Όλον αυτόν τον καιρό το α και το ω στην ζωή μας το έχει στραγγαλίσει ο δικτάτωρ κόβιτ με τα τσιράκια του που τα έχει κάνει σαν τα μούτρα του. 
 
Έχουμε εθιστεί ....μας εθίσανε πιο σωστά από κούνια μέχρι τάφο να ασχολούμεθα με αυτόν. 
Και όλα τα άλλα σημαντικά τα πρώην της ζωής μας, να τα έχουμε κάνει δευτεράντζες. 
Οι ψυχολόγοι και οι τρελογιατροί όμως ακρίβυναν λόγω συνωστισμού.  
Το σκέφτηκα έτσι το σκέφτηκα αλλιώς και μην έχοντας δραχμάς, ούτε ευρά περίσσευμα και επειδή η "πενία τέχνας κατεργάζεται" μου ήρθε η φλασιά οσονούπω!!! 
 
Λοιπόν υπάρχει μία να το πω ...σαν πρακτική λύση να ξεφύγουμε από τα καθημερινά, να αισθανθούμε δε πιο ήρεμοι και απελευθερωμένοι από τις κατάρες που μας ρίχνουν. 
ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΔΙΝΕΙΣ ΣΦΑΛΙΑΡΕΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΕΣΕΝΑ ΝΑ ΠΟΝΑΕΙ ΤΟ ΧΕΡΙ, ΑΛΛΑ ΝΑ ΖΕΙΣ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ. 
Το έχω από Μαη ξεκινήσει και το κάνω σαν μία κίνηση που μου δίνει απέραντη, αλλά θεωρητική όμως χαρά..... Εκανα τις προβλεπόμενες δοκιμές τις τρίμηνες ...πήρα προέγκριση φαστ τρακ!! και μπορώ να το προτείνω χωρίς τον φόβο παρενεργειών. ΟΠΩΣ ΑΛΛΕΣ ΠΡΟΕΓΚΡΙΣΕΙΣ.
 
Όλα τα σπίτια μαζεύουν σαν σκουπίδια ανακυκλώσιμα υλικά (γιά να σωθεί ο πλανήτης και οι τσέπες κάποιων) .... μπουκαλάκια, βαζάκια, τενεκεδάκια, παλιόχαρτα, κουρέλια, .... διάφορα άχρηστα γενικά..... είναι δε πολύ της μόδας η αχρηστίλα να θριαμβεύει. 
 
Δοκιμάστε λοιπόν το πιό κάτω  
Αγοράστε ένα καλό μαρκαδόρο με χοντρή γραφή και πρίν τα πάτε στον κουβά γράψτε... ζωγραφίστε ... σχεδιάστε... στα υλικά αυτά επάνω ...... μητσός, άρωνης, τακής, προσαλτέ, μοσαλάς, βασιόπουλος, σήψης, βορινάς βαρδάλιας,τσιούδας,τσιπάς,πογονί... κλπ, κλπ, κλπ, όλα τα αμέτρητα φανταστικά ζιζάνια που σας τσιμπάνε και ξύπνιους.... 
 
Αν δε,τους έχετε βγάλει και χαΐδευτικά, εσείς ξέρετε το γιατί, γράψτε τα!!! 
Ειδικά πάνω σε τενεκεδάκια και κουρέλια έχουν πιό πολύ αξία!! 
ΟΛΑ ΟΣΑ ΣΑΣ ΕΝΟΧΛΟΥΝ ΣΤΗΝ ΣΚΕΨΗ ..,ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΤΟΥΣ. 
Για ξεκάρφωμα γράψτε και την λέξη ΠΕΘΕΡΑ!!!...κοιτάζοντας με γλαρό ματάκι τον ...την σύζυγο. 
 
Μετά με καμάρι και με υφάκι για το καλό του πλανήτη και της δικής σας ψυχολογίας, την σακούλα με τα επώνυμα απόβλητα εεε...συγνώμην ανακυκλώσιμα μάρκες και τρανταχτά ονόματα.... βουρ στην ανακύκλωση με μία μικρή προσευχή - ευχή..... Θεούλη μου κάνε όλα αυτά τα άχρηστα, στην νέα τους χρήση να γίνουν ωφέλιμα και χωρίς παρενέργειες... κάνε τα να γίνουν πχ ... τσιμπιάρικα ζουζούνια, αλλά για παραγωγή θυμού και αντίδρασης σε κάθε τι που θα μας κάνει την ζωή μας μίζερη!! 
 
Δοκιμάστε το και θα διαπιστώσετε διαφορά μεγάλη όταν το σκέφτεστε μετά από τα στενάχωρα που ακούτε. 
ΑΥΤΗ ΔΕ ΤΗΝ ΣΥΝΗΘΕΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΒΑΠΤΙΣΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ...."ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ"!!! 
Ελπίζω να βοήθησα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου