Παρασκευή 9 Ιουλίου 2021

Σήμερα έκανα τεστ αντισωμάτων μετά από 7 μήνες! Η μισή επιστημονική κοινότητα έχει διχαστεί αλλά εγώ είμαι ημιμαθής!!

 


ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ: 

Σήμερα έκανα τεστ αντισωμάτων μετά από 7 μήνες !!!

Συζήτηση :

Νοσοκόμα : κάνατε το εμβόλιο ;;;

Εγω: όχι είμαι αρνητής όπως μας βαφτίσατε !!εσεις το κάνατε ;;;

Νοσοκόμα : και βέβαια και εγώ και η οικογένεια μου και κακώς δεν το έχετε κάνει 

Εγώ : μα έχω αντισώματα ακόμα !!!

Νοσοκόμα : δεν παίζει κάποιο ρόλο αυτό 

Εγώ : μα το φοβάμαι το εμβόλιο γίνανε όλα πολύ γρήγορα και δεν ξέρουμε ακόμα τις παρενέργειες 

Νοσοκόμα : πρέπει να είμαστε περήφανοι που η επιστήμη έχει προχωρήσει τόσο πολύ 

Γιατρός (μπαίνει στην συζήτηση) : ναι και πρέπει όλοι να εμβολιστούμε !!!

Νοσοκόμα : ακούτε ένα σωρό βλακείες η ημιμάθεια ειναι χειρότερη της αμάθειας (με ύψος χιλίων καρδιναλίων)

Εγώ : μπορεί να έχεις δίκαιο αλλά δεν θέλω ακόμα και θα περιμένω όσο γίνεται θα παρακαλάω να κολησω πάλι κορονοιο για να έχω αντισώματα !!!

Γιατρος : δεν προκειτε να ξανά έχετε κορονοιο κύριε μου δεν υπάρχει περίπτωση !!!!

Εγώ : μα γιατί γιατρέ μου ;;;

Γιατρος : γιατί πλέον ο οργανισμός θυμάται και αν πέσει πάλι σε τέτοιο περιβάλλον τα T killer λεμφοκύτταρα του θα τον εξουδετερώσουν τον ιό !!!

Εγώ : τότε για ποιο λόγο να κάνω το εμβόλιο ;;;

Και οι δυο μαζί : σε περίπτωση που ….(τπτ)

Έφυγα !!!!

Προσπάθησαν να με πείσουν ότι είμαι ημιμαθής …. Η μισή επιστημονική κοινότητα έχει διχαστεί αλλά εγώ είμαι ημιμαθής !!!!

Άντε γεια ….

Θα σκοτωθούμε μεταξύ μας στο άμεσο μέλλον 

Καληνύχτα ΕΛΛΑΔΑ!!!!

oparlapipas.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου