Σάββατο 4 Απριλίου 2020

ΝΕΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΑ ΜΕΡΟΣ Β’

ΤΩΡΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΛΩΝΟΣ…ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΕΛΘΕΙ ΩΣ ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΩΣ ΛΕΠΡΑ…
Κοινοποιεί ο Γεωκών

ΣΧΟΛΙΟ Γεωκών: Διαβάστε το δεύτερο μέρος από το ΝΕΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΑ, ΤΑ ΓΡΑΦΕΙ ΟΛΑ, θα μείνετε άναυδοι και θα δείτε όλα όσα πραγματικά θα συμβούν στον κόσμο…

ΜΗΝΥΜΑ ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ

«Πως θα γίνει παιδιά μου η αναλαμπή της Ορθοδοξίας που όλοι οι Προφήτες, οι Άγιοι και οι άνθρωποι μου έχουν πει μέσω Εμού, πως θα γίνει,,, αν σήμερα έρθει ο όφης, αυτό σημαίνει ότι δεν υπάρχει αναλαμπή της Ορθοδοξίας, άρα δεν θα τον νικήσετε ποτέ, άρα θα αμφισβητήσετε την Δευτέρα παρουσία Του Κυρίου σας, άρα…


ΤΩΡΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΛΩΝΟΣ…αυτός θα έλθει ως βασιλιάς και θα πέσει ως Λέπρα γιατί λεπρός θα είναι στην ψυχή του ετούτος.

Γι’αυτό προσέξτε μην σας γελάσουν τα ωραία λόγια κάποιου που έχει πεθάνει πριν πεθάνει, κάποιον που δεν υπάρχει πριν να υπάρχει, κάποιον που ηγείται που δεν είναι ηγέτης και ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΑΠΑΣ

Μην σας καλλωπίζουν με τα λόγια τους, και μην σας φοβίζουν την ψυχή σας, γιατί ήρθε ως κακούργος απέναντι μου, εναντίον μου, και εναντίον του Πατέρα Μου…

Και Λέει Ο Κύριος για τον Πάπα…«» γιατί κακούργος εστί ετουτος και εναντίον Του Θεού γιατί είναι εκείνος που εσείς σήμερα τον εμπιστεύεστε, εσείς σήμερα βλέπετε ένα τερατόμορφο αγγελο της Γης του σκότους της πλάνης του ψέματος και του ψεύδους…..

Αυτός θα είναι ο τελευταίος Πάπας που υπάρχει αλλά δεν θα υπάρχει και ο τελευταίος που υπήρχαν και δεν θα υπάρχει άλλος.

Θα κάνουν αυτόν τον φοβερό και θλιβερό πόλεμο, τον πόλεμο αυτόν δεν το κάνει Ο Θεός αλλά εσείς οι άνθρωποι, γιατί μέσα από τις στάχτες του πολέμου, θα βγουν τα φίδια να σας σώσουν και το μεγάλο φίδι, ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΛΩΝΟΣ και τα άλλα φίδια από την ιδία μάνα βγαλμένα, από τον όφη θα είναι οι ηγέτες σας και θα είναι και ο άλλος…

Η ΓΥΝΑΙΚΑ, όπως ο Άγιος μου τα λέει…’’ η πόρνη που μέθυσε τους βασιλιάδες της Γης, ΕΙΝΑΙ Ο ΠΑΠΑΣ, αυτή θηλάζει αυτά τα φίδια αυτήν την στιγμήν, αλλά με το δηλητήριο που τον τάισαν ο κλώνος και ο πιο κάτω από τον κλώνο.

Μην γελαστείτε, θα περάσετε αυτήν την μεγάλη δοκιμασία, ΘΑ ΑΝΕΒΕΙΤΕ ΜΕ ΕΜΕΝΑ ΣΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ, ΚΑΙ ΘΑ ΑΝΑΣΤΗΘΕΙΤΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΕΜΕΝΑ…

Όλα αυτά θα γίνουν, όλα αυτά θα τα επιτρέψει Ο Θεός, γιατί θα πρέπει να έρθει η ώρα της Αναλαμπής, αν δεν έρθει το αντίγραφο, γιατί τι είναι ο κλώνος ; Eίναι ένα αντίγραφο που θέλει να κάνει τον Χριστό, αν δεν έρθει αυτός δεν μπορεί να έρθει ο Βασιλιάς, δεν μπορεί να έρθει Ο ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΟΥ ΚΑΙ Ο ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΑΣ, δεν θα μπορέσει να τελέσει το Θεάρεστο έργο αυτό που θα τρέχετε όλοι σας με ένα σταυρό στο χέρι και με το όνομα ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΙΟΥ ΠΑΤΕΡΑ, ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ ΚΑΙ ΕΜΟΥ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ…..

Πως θα τρέξετε, εν ονόματι ποιανού θα ευλογήσετε τον κόσμο εσείς οι Έλληνες και όλοι οι Ορθόδοξοι ;

Πως ; με ποια Δύναμη ; ΜΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΕΥΣΠΛΑΧΝΙΑΣ ΜΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΘΕΟΤΗΤΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΙΟΥ ΠΑΤΕΡΑ.

Εκείνες τις ημέρες μην ανησυχείτε παιδιά μου, ο Ουρανός θα αγαλλιάζετε με την Γη, οι Άγιοι Μου θα εμφανιστούν μπροστά σας, θα τους δείτε, θα τους πιάσετε από τα χέρια, θα τους πιάσετε από τους ώμους, όπως βλέπετε έναν άνθρωπο που έχετε χρόνια να τον δείτε, θα τους πιάσετε και θα τους πείτε ‘’που είσαστε τόσο καιρό, μίλα για Εκείνον, ποιος είναι εκείνος που θα μας σώσει ; τι είναι ο Ουρανός; τι είναι η Γη ; ποιος είναι Ο Χριστός; και τι είναι ο όφης .

Σήμερα παιδιά μου αφήνω να τελειώσουν το έργο της προδοσίας, δώστε τους παιδιά μου τα 30 αργύρια να τελειώνουμε, τα έχουν πάρει τα αργύρια, και σας βγαλανε όπως τους σκλάβους στον αγώνα, στο παζάρι των σκλάβων και σας πουλάνε.

Σας κλείνουν μέσα για να μην μπορέσετε να δείτε το θηρίο, σας κλείνουν μέσα, βάζοντας μέσα ΤΟΝ ΦΟΒΟ ΤΟΝ ΤΡΟΜΟ, ότι έρχεται κάποιος με το όνομα κοροναϊος, ΕΡΧΕΤΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ 

Σας λένε ότι ήρθε αυτό που δεν υπάρχει, σας θέλουν μέσα για να μην δείτε την ώρα που σας πουλάνε, παιδιά μου σας πούλησαν φτηνά για να πληρωθούν ακριβά αργότερα»


ΣΧΟΛΙΟ : σύντομα και το τρίτο μήνυμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου