Τετάρτη 1 Απριλίου 2020

Πες τα κοπέλλα μου... ν' αγιάσει το στόμα σου! "Επειδή είσαι εσύ, αντίχριστος και μασσόνος, θα μου απαγορεύσεις εμένα να πάω στην Εκκλησία;;;"(βίντεο)



Απλά ερωτήματα θέτει η κοπέλλα... ερωτήματα που θα 'πρεπε να κάνει ο καθένας μας και να μην πιστεύει τις μαλακίες του κάθε παπάρα περί ... "κορονοϊού"...

Και λέει το αυτονόητο... αυτό που μέρες φωνάζω και είπα και στην πρόσφατη συνέντευξή μου (21-3-2020) στον ραδιοφωνικό σταθμό METROPOLIS 95,5 (εδώ)... πως ο κορονοϊός, είναι μια ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΑΠΑΤΗ!

"ΞΕΣΗΚΩΘΕΙΤΕ... ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ", λέει η κοπελλιά και ν' αγιάσει το στόμα της... 

Και λέει και το καλλίτερο;

"ΕΙΜΑΣΤΕ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙ ΠΟΙΟ ΤΣΟΥΤΣΕΚΙ ΜΑΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΝΑΣΤΑΣΗ... ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΟ ΑΓΙΟ ΦΩΣ;;;

ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΜΑΛΑΚΑΣ ΠΟΥ ΕΜΕΝΑ ΘΑ ΜΟΥ ΤΟ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕΙ;;;

ΕΠΕΙΔΗ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ ΚΑΙ ΜΑΣΣΟΝΟΣ, ΘΑ ΜΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕΙΣ ΕΜΕΝΑ ΝΑ ΠΑΩ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ;;;"

Επιτέλους ας ξυπνήσουμε και ας αντιδράσουμε...

ΝΑΙ...ΟΛΟΙ ΣΤΙΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΜΑΣ ΣΤΙΣ ΑΓΙΕΣ ΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ... 

Κι ας μην υπάρξει παππάς, αφού Ιερώνυμος και Ιερά(;;;) Σύνοδος, συντάχθηκαν με το κλείσιμο των εκκλησιών και τις απαγορεύσεις της κυβέρνησης του Μητσοτάκη... 

ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ ΤΙΣ ΘΕΙΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ...

Η ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΣΗ ΤΟΥΣ, ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ...

ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥΣ... ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ...



Καλλιόπη Σουφλή





Πηγή



attikanea

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου