Πέμπτη 9 Ιανουαρίου 2020

Το Ιράν λέει ότι δεν έχει τελειώσει!Τα παιδιά μου, προετοιμαστείτε για τον πόλεμο που έρχεται στην Αμερική.

Σήμερα το πρωί ο Hal Turner δημοσίευσε την ακόλουθη έκθεση από το Ιράν ....

Ένας ανώτερος ιρανός στρατιωτικός διοικητής έχει υποσχεθεί περαιτέρω ενέργειες εναντίον των Ηνωμένων Πολιτειών.

Ο διοικητής του Σώματος των Φρουρών της Ισλαμικής Επαναστατικής Φρουράς (IRGC) Αμπντολάχ Αράχι είπε ότι το Ιράν θα πάρει σύντομα "σκληρότερη εκδίκηση", χωρίς να διευκρινίσει τι μπορεί να συνεπάγεται αυτό, ανέφερε το πρακτορείο ειδήσεων Tasnim την Πέμπτη.
Ο αναπληρωτής επικεφαλής του IRGC, Ali Fadavi, περιέγραψε τις επιθέσεις πυραύλων του Ιράν στις δυνάμεις των ΗΠΑ ως απεικόνιση των στρατιωτικών δυνατοτήτων της Ισλαμικής Δημοκρατίας, υποστηρίζοντας ότι οι Αμερικανοί «δεν μπορούσαν να κάνουν τίποτα».
Νωρίτερα, ο πρόεδρος Hassan Rouhani δήλωσε ότι ο τελικός στόχος του Ιράν, σε αντίποινα εναντίον της δολοφονίας του διοικητή του Quds Soleimani, είναι η πλήρης κατάργηση των αμερικανικών δυνάμεων από την περιοχή.
Ο Αμερικανός πρόεδρος Donald Trump δήλωσε ότι η Ουάσιγκτον θα απαντήσει με περισσότερες κυρώσεις, διατηρώντας ταυτόχρονα το δικαίωμα να αναλάβει περαιτέρω στρατιωτικές ενέργειες εναντίον του Ιράν στο μέλλον. Η κλιμάκωση προκάλεσε κλήσεις από τη διεθνή κοινότητα για την ελάφρυνση των εντάσεων μεταξύ ΗΠΑ και Ιράν.
Χθες το βράδυ άκουσα ένα νέο εβδομαδιαίο podcast από την προφήτισσα Glynda Lomax.
 Ίσως θα υπάρξει ένα μαζικό ατύχημα στις ΗΠΑ για να απομακρύνει τοn Τράμπ από την εξουσία και να κατηγορήσoυν γι'αυτό τους Ιρανούς. Ο Κύριος έχει πει πρόσφατα στην Glynda ότι ο Tραμπ θα απομακρυνθεί από την εξουσία, αλλά δεν έδωσε λεπτομέρειες για το πώς θα συνέβαινε ή ποιος θα ήταν υπεύθυνος γι 'αυτό.
Παρακάτω ακολουθούν μερικές από τις προφητείες / λέξεις της Γλυπάνας για τις ΗΠΑ.
Η θλίψη μετά τη θλίψη .... 6 Ιανουαρίου 2020

  Τα παιδιά μου, η ζωή όπως το γνωρίζετε στην Αμερική έχει τελειώσει. Οι άνεμοι της αλλαγής έχουν καεί, και με κάθε αεράκι θα δείτε περισσότερες αλλαγές. Έχετε εισέλθει βαθιά στον χρόνο των θλίψεων και η θλίψη θα καλύψει τη γη σας τώρα. Μια θλίψη μετά από άλλη θλίψη και άλλη θλίψη. Οι θλίψεις θα συνεχιστούν από αυτή τη στιγμή μέχρι το τέλος όλων των πραγμάτων.
Καθώς ο άνεμος της αλλαγής φυσάει σε όλη τη γη τώρα, πρέπει να προετοιμαστείτε να αντιμετωπίσετε το απροσδόκητο. Όλα αυτά που σας προανέφερα στο Άγιο Μου Λόγο (για το τέλος) αρχίζουν. Προετοιμάστε τις καρδιές σας. Όλος ο ουρανός παρακολουθεί, καθώς το τέλος όλων των πραγμάτων πλησιάζει γρήγορα.

«Μια σημείωση από την Glynda»   5 Ιανουαρίου, 2020
Υπό το πρίσμα των κλιμακούμενων εντάσεων με το Ιράν ... Θέλω να μοιραστώ μαζί σας όλα όσα ο Κύριος με πληροφόρησε πριν από λίγο καιρό ότι ο Πρόεδρος Tραμπ δεν είναι μόνο η επιλογή Του για τον Πρόεδρό μας αυτή τη στιγμή, αλλά ποιος είναι ο σκοπός του.
Ο Κύριος μας είπε ότι ο πόλεμος έρχεται πολλές φορές με προφητικά λόγια τα τελευταία χρόνια και έχουμε επίσης μια λέξη για τον κομμουνισμό στην Αμερική.
Μπορούμε ή όχι να εισέλθουμε στον πόλεμο που μας προειδοποίησε, αλλά σε κάθε περίπτωση, εάν διαβάσετε τις λέξεις που μας έχει δώσει σχετικά με το θέμα, θα συνειδητοποιήσετε ότι όσοι περπατούν στενά μαζί Του δεν έχουν τίποτα να φοβούνται. Θα περάσουμε όλοι μέσα σε κάποιες επικίνδυνες στιγμές σε αυτό και ίσως και τη θλίψη.


Ελπίζω ότι θα αφιερώσετε χρόνο για να διαβάσετε τις προφητικές λέξεις που συνδέονται παρακάτω, επειδή μας είπε πραγματικά πολλά και θα έχετε μια ισχυρή αίσθηση για αυτό που έρχεται από το άθροισμα όλων αυτών.


«Σε αυτές τις ώρες» στις     4 Ιανουαρίου 2020.
Τα παιδιά μου, μην φοβούνται ότι ο πόλεμος έρχεται.Εκείνοι που περπατούν στενά μαζί Μου θα προστατεύονται σε αυτό το διάστημα μέχρι να έρθει η ώρα να έρθεις σπίτι σε Μένα. Για όσους περπατούν αντίθετα με Μένα, δεν θα υπάρχει ασφάλεια.
Προσευχηθείτε για τους αγαπημένους σας και μην αφήσετε το χρόνο σας να παραμείνει δεδομένο, γιατί σύντομα πολλοί από αυτούς θα εγκαταλείψουν τη γη, καθώς θα υπάρξει μεγάλος θάνατος και απώλεια σε αυτό το διάστημα.
«Αμερικανική κατάπαυση»    Παρασκευή 3 Ιουλίου 2015.
Τα θύματα της κατάρρευσης της Αμερικής έχουν αρχίσει. Το έθνος σας ήταν κάποτε μια μεγάλη χαρά για μένα και για το λαό της, αλλά όχι πια, γιατί επέλεξε να με χλευάσει. Τώρα θα γελάσω από το χλευασμό της και από την καταστροφή της.
Οι καταστροφές της θα είναι πολλές. Οι καταιγίδες του πολέμου θα ακουστούν στους δρόμους της και θα υπάρξει μεγάλη αιματοχυσία στη χώρα αυτή. Δεδομένου ότι έχει ρίξει το αίμα άλλων, τώρα θα πρέπει επίσης να αιμορραγεί.
Θα υποστεί καταστροφή μετά από καταστροφή. Έτσι θα μείνει έρημη.

«Έχω προειδοποιήσει!»  11 Ιουλίου 2015
Η ζωή θα συνεχίσει "κανονικά" για κάποιο χρονικό διάστημα σε αυτό το έθνος, αλλά τότε θα κινηθώ γρήγορα στην κρίση. Οι κρίσεις μου είναι δίκαιες, παιδιά Μου, δεν σκέφτομαι αλλιώς.
Όταν αυτό που βλέπετε φαίνεται σκληρό σε σας, θυμηθείτε ότι είμαι άγιος Θεός. Έχω προειδοποιήσει και ικετεύω αυτό το έθνος (Αμερική) να μετανοήσει ξανά και ξανά και ο Λόγος Μου έχει πέσει σε κουφούς. Οι ασεβείς περπατούν και τώρα καταπατούν τους ανθρώπους Μου που καλούνται από το όνομά Μου και αυτό δεν θα το αγνοήσω.
Δίνω πάντα έλεος στον ελεήμονα. Ο λαός μου που είναι φιλεύσπλαχνος δεν χρειάζεται να φοβάται. Θα κρίνω τους πονηρούς, διότι ακόμα με αψηφούν, συνεχίζοντας με τη βρωμιά τους. Θα γνωρίσουν πράγματι ότι Εγώ είμαι ο ισχυρός 
και θα δουν την ισχυρή δύναμή Μου!


Μια καταιγίδα έρχεται στην Αμερική, μια καταιγίδα που έχει ζυθοποιηθεί για αρκετό καιρό τώρα, και είμαι στην καταιγίδα. Η κρίση μου είναι σε αυτή τη θύελλα. Αυτή η καταιγίδα έρχεται αντιμέτωπη με τη δυσοσμία του κακού που ανέρχεται σε μένα κάθε μέρα από αυτό το άσχημο έθνος - κάποτε όμορφο σε Μένα - το οποίο με απέτρεψε και με απέκρυψε με κάθε τρόπο.
Προσευχήσου τώρα για τους χαμένους σου αγαπημένους, Τα παιδιά Μου, ειδικά εκείνοι που μένουν εκεί, για την Αμερική θα πέσουν και θα είναι μεγάλη η πτώση της. Σε μια μέρα η κρίση της θα έρθει και θα αφαιρέσω την εξουσία της εντελώς. Από εκείνη την ημέρα, θα γνωρίζει μόνο αδυναμία, και αυτή θα φωνάξει για το έλεος, όπως τόσοι πολλοί άλλοι έχουν φώναξε για το έλεος πριν από τις δυνάμεις του πολέμου.
«Ω Αμερική»  24 Ιουλίου 2015

Ω Αμερική, Αμερική, το έθνος κάποτε τόσο φωτεινό για το όνομά Μου, σφραγίσατε τη μοίρα σας με τους πονηρούς σας τρόπους και οι ημέρες που έμειναν για σας είναι αριθμημένες.
Τότε οι φρικαλεότητες θα γεμίσουν τους δρόμους σας. Οι νεκροί θα ξεπεράσουν τους ζωντανούς, και οι ήχοι του πολέμου θα γεμίσουν τα αυτιά του λαού σας. Καθώς έχετε καταπατήσει τους άλλους, έτσι και οι εχθροί σας θα σας καταπατήσουν τώρα.


Οι λαοί σας θα σκοντάψουν για φαγητό, όπου κάποτε ήταν άφθονο. Θα διψούν για καθαρό νερό, επειδή με έχουν απορρίψει, το ζωντανό νερό. Θα φωνάξουν για έλεος, αλλά δεν θα βρουν κανένα, καθώς δεν έδειξαν στον λαό Μου κανένα έλεος.
Προετοιμαστείτε για να συναντήσετε τη μοίρα σας, στην Αμερική.

"Έτοιμος για πόλεμο"   στις 28 Φεβρουαρίου 2017

Τα παιδιά μου, προετοιμαστείτε για τον πόλεμο που έρχεται στην Αμερική. Αυτός δεν θα είναι ένας πόλεμος  σε άλλες χώρες, αλλά ένας πόλεμος στους δικούς σου δρόμους. Θα δείτε πολλούς που γνωρίζετε να πεθαίνουν μπροστά στα μάτια σας.

Ο λαός μου δεν είναι έτοιμος για πόλεμο, διότι διστάζουν να χρησιμοποιήσουν τα όπλα που τους άφησα στο Λόγο Μου. Είναι ένας λαός αδύναμος από την καρδιά, ασυνήθιστος να βλέπει αιματοχυσία και όχι θαρραλέος για μάχη.
Αν δεν έχετε πλέον θάρρος, τότε δεν θα έχετε τόλμη και θα πέσετε στα χέρια του εχθρού.
«Οι ήχοι του πολέμου»  21 Μαρτίου 2017.
Οι ήχοι του πολέμου κουδουνίζουν στην αθέατη σφαίρα και είναι ήδη προετοιμασμένοι. Ο πόλεμος έρχεται στην Αμερική και σε άλλα έθνη. Αυτός θα είναι ένας τρομερός πόλεμος που προκαλεί καταστροφές όπως ποτέ δεν έχετε δει. Θα προκαλέσει τρομοκρατία στις καρδιές σας, αν δεν μείνετε σε Μένα. Εκείνοι που δεν Με γνωρίζουν δεν θα έχουν πουθενά να τρέξουν από τα τρόμο που φέρνει αυτός ο πόλεμος.
Σας είπα ότι θα καθαρίσω αυτό το έθνος και θα το κάνω. Εγώ ανεβάζω στρατούς για να έρθω εναντίον σας, της Αμερικής, για να καθαρίσετε. Το υπόλοιπο μου θα προκύψει από την τέφρα αυτού του καθαρισμού. Είναι ένα υπόλοιπο ισχυρό και ιερό, που μιλάει το Λόγο Μου, που περπατά στους δρόμους Μου. που δεν καθυστερούν, ούτε διαμαρτύρονται, επειδή είναι για την επιχείρηση του Πατέρα τους στη γη.

«Η Αμερική θα πέσει»   19 Απριλίου 2017
Μια μεγάλη καταιγίδα έρχεται στη γη της Αμερικής, μια θύελλα που θα φέρει μεγάλο χάος και μεγάλη αναποφασιστικότητα στις ψηλές θέσεις. Η Αμερική βρίσκεται στο χείλος του πολέμου, αλλά ο στρατηγός της δεν είναι έτοιμος.
Οι πυρκαγιές θα κάψουν σε όλη την Αμερική και πολλές αναταραχές θα γίνουν. Ένας διχασμένος λαός δεν μπορεί να σταθεί, και οι εχθροί της Αμερικής θα αδράξουν αυτή τη στιγμή για να εισβάλουν. Η Αμερική θα πέσει στα χέρια των εχθρών της επειδή έχει γυρίσει την πλάτη σε Μένα και δεν έχει πλέον την Προστασία Μου.
Να είστε ισχυροί, να είστε θαρραλέοι - να είστε ισχυροί στην πίστη σας σε Μένα και μην γυρίστε από αυτήν, γιατί αυτός είναι ο μεγαλύτερος κίνδυνος. Δεν φοβούνται εκείνους που μπορούν να σκοτώσουν το σώμα, φοβούνται μόνο εκείνον που μπορεί να σκοτώσει το σώμα και την ψυχή. Μη φοβάστε να πείτε το όνομά Μου, γιατί είμαι μαζί σας όταν το κάνετε αυτό και θα είμαι πολύ φιλικός προς εσάς.
ΑΠΟΔΟΣΗ ΑΠΟ ΤΟ BEFORE IT'S NEWS : Corfiatiko.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου