Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου 2019

Παρατηρησα κατι σημερα ..πολυ ανησυχητικο …και πρεπει να στο πω ..!

Πριν 13-15 χρονια πηγαινωντας σε μια τραπεζα επεσα πανω στην κατασκευη απο αυτες της πορτες της ασφαλειας , αυτες που μπαινεις πρωτα σε κοιταει το συστημα και μετα πατας το κουμπακι και ανοιγει η επομενη ..!

Δεν το ειχα παρατηρησει πιο παλια μιας και δεν τα παω καλα με τις τραπεζες , ρτωησα τοτε τι φτιαχνουν και μου ειπαν ξερα πορτα ασφαλειας ..δηθεν για ληστεια κοκ..!
Αρχισα να κοιταζω και να παρατηρω , ειδα οτι σαν μανιταρια ολες οι τραπεζες , ολες οι εταιριες τραπεζων… εκαναν την ιδια δουλεια ..αρα δεν ηταν αποφαση μονο ενος διοικητικου συμβουλιου ..!
Τοτε ειπα στους δικους μου οτι κατι ερχεται που ασχημο στην χωρα … δεν ημουν ικανος εκεινη την στιγμη να προβλεψω ακριβως αυτη την στημενη κριση !!…
Οι τραπεζες γνωριζουν το μελλον μερικα χρονια πριν αυτο συμβει και ειναι λογικο μιας και αν ακολουθησεις το γενεολογικο δεντρο καταληγεις στην κορυφη της πυραμιδας οπου υπαρχει μονο μια οικογενεια …και αυτη η οικογενεια ειναι ο μαεστρος του πλανητη γη … !!
Μενω σε ενα χωριο στην επαρχια , το επελελα πολλα χρονια πριν κατανοωντας οτι στην Πρωτευουσα συντομα θα γινοταν ασχημη η ζωη ….!
Σημερα πηγα στο Σουπερ Μαρκετ που πηγαινω εδω και 5 χρονια ..και βγαινωντας ειδα οτι το σουπερ μαρκετ ειχε αυτες τις μερες χτισει χαμηλες κολωνες τσιμεντενιες και ενυσχημενες για να αποτραπει η εισοδος με οχημα στην πορτα του ..!
Εκατσα εκει 5 λεπτα αμιλητος , ηθελα η εικονα και η δονηση να μου δωσουν περισσοτερη πληροφορια , ειμαι σιγουρος οτι αν ρωτουσα για τον λογο που εκανε την κινηση αυτη η εταιρια οτι θα μου ελεγαν το ιδιο που ακουσα πριν χρονια …αποτροπη ληστειας !!..
Αλλα ποσοι θα ληστεψουν ενα σουπερ μαρκετ με το σχεδιο να εμβολισουν την πορτα του; … Και αν ειναι να το κανεις αυτο το σχεδιο τοτε σκοπο εχεις να το κανεις οταν το Σουπερ Μαρκετ ειναι κλειστο ..! Αν το κανεις λογω συναγερμων εχεις λιγα λεπτα να φορτωσεις ..και να το κανεις το κανεις για να παρεις εμπορευμα μεσα σε λιγα λεπτα και οχι χρημα ..>!
Η επομενη σκεψη μου ηταν απλη , ποσο χρονο μπροστα μπορει να γνωριζει ενας μεγαλοεπιχειρηματιας σουπερ μαρκετ για το μελλον ;…Αν η τραπεζα γνωριζει απο χρονια το σουπερ μαρκετ ποσο;..Μηνες; ..Μηνα; …!
Το σκηνικο μου θυμισε …χμμμ…μου εδειξε σκηνη απο το μελλον οπου τα Σουπερ μαρκετ εχουν κλεισει ..γιατι δεν εχουν τιποτα αλλο στα ραφια τους …και το κοινο απο εξω πιστευει οτι ειναι κλειστο με σκοπο να πουλησουν σε πιο υψηλες τιμες ….!
Ακου τι θα κανουμε , θελω να καταγραψεις και με φωτο αν μπορεις …το ιδιο σκηνικο… ! Θελω να μου πεις αν ξαφνικα εταιριες σουπερ μαρκετ σε ολη την Ελλαδα αποφασισαν να κανουν την ιδια κινηση ..να δημιουργησουν κολωνες αποτροπης εισοδου οχηματος στην πορτα τους ..!
Ειναι παρα ,παρα πολυ σημαντικο να το κανεις και να μου το δωσεις εδω στα σχολια η στο gmail katohika@gmail.com …
Αυτο θα ειναι μια μετρηση που θα προσδιορισει σε ποιο χρονικο διαστημα ακομα εχουμε ωστε να ειμαστε ετοιμοι ..!
Μην το αμελησεις , μην νομιζεις οτι δεν ξερω τι λεω …γνωριζω πολυ πιο πολλα απο οτι ισως σε εχω κανει να καταλαβεις ..!

Stranger…
katohika.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου