Τρίτη 9 Φεβρουαρίου 2016

Όταν βρίσκεσαι σε πόλεμο δεν λες στον εχθρό τι θα κάνεις αύριο!!

Πόσο καιρός παει που η Γαλλία έχει έναν γλυκό στρατιωτικό νόμο ;
Πόσα χρόνια πάνε που η πρώτη τρομοκρατική επίθεση ( το ψέμα δηλαδή της νέας τάξης ) συνέβη ένα πρωί στην Αμερική;Stranger11
Πόσοι από εσάς δεν έχετε αφουγκραστεί τον κίνδυνο που παραμονεύει με τόσους πλέον μετανάστες ;

Άντε να βγάλεις άκρη αν κάποια στιγμή το παρακράτος αποφασίσει να κάνει μια προβοκάτσια και να τα φορτώσει στον πρώτη γενειάδα που θα βρει!
Είμαστε σε πόλεμο ..,,αλλά όχι τον πόλεμο που νομίζεις!
Όταν οι άνθρωποι , τα γκογιμ ενώνονται για οποιοδήποτε λόγο ..τοτε το σύστημα αμέσως μπαίνει σε άμυνα … και περνά στην άμεση ,δόλια επίθεση!
Είμαστε σε πόλεμο γιατί γουστάρουμε τους αγρότες και τον εθνικό ύμνο .. είμαστε σε πόλεμο γιατί ήδη μερικοί από εμάς ρώτησαν πόσο κάνει το εισιτήριο με αμάξι για Κω!!
Όταν είσαι σε πόλεμο λοιπόν δεν λες ποτέ έρχομαι … δεν κλείνεις ραντεβού με τον εχθρό σου!
Δεν των ενημερώνεις γιατί μπορεί να σε φοβάται πολύ πιο πολύ από oτι πιστεύεις!!
Και αυτός που φοβάται πάντα κάνει πρώτος το κακό!
Στα λέω πολλές φορές μπερδεμένα λίγες στα λέω οπως είναι …έχω παρατηρήσει ότι δυσκολεύεσαι σε όλες τις περιπτώσεις να αποδεχτείς την αλήθεια !!
Είμαστε μέσα σε ένα μεγάλο παγκόσμιο σχέδιο , όπου η δική μας μάχη θα καθορίσει αν η γη σκλαβωθεί η όχι , όπου οι δικές μας συνήθειες ,αξίες ,ιδανικά έπρεπε πρώτα από όλους να δοκιμαστούν για να κατανοήσουν οι εμπνευστές της νέας παγκόσμιας φυλακής αν έχουν ελπίδες να δουν το όνειρο τους να πετυχαίνει!
Έχουν βάλει στην εξουσία τους δικούς τους…αν δεν μπορείς να το διαχειριστεις αυτό Σταμάτα να με διαβάζεις !Όλοι οι Έλληνες «ηγέτες» τα τελευταία 200 χρόνια ήταν δικοί τους !!
Τους έχουν κει όχι να διοικούν αλλά με τον ρόλο δεσμοφύλακα .. και επιτηρητή της
επαρχίας Ελλάδα που τους ανήκει…. ο τσιπρας δεν είναι πρωθυπουργός σου ..είναι ο έπαρχος της νέας τάξης τους!!
Έχεις λοιπόν τον έπαρχο ..σε εποχή κρίσης ….σε εποχή που επιτέλους κουτσά στραβά ξυπνάς και ενώνεσαι …και του λες έρχομαι την Παρασκευή;
Ποιος ..χμμ…Ποιος άμυαλος το σκέφθηκε αυτό σαν στρατηγική πολεμου;
Θα σε αφήσει ο έπαρχος να μπεις μέσα στην πόλη ..εσύ με 100.000 αλλους από όλη την Ελλάδα …για να δημιουργήσεις περισσότερο πατριωτικό αληθινό σθένος σε όσους σε δουν;
ΕΙΣΑΙ ΤΡΕΛΟΣ Η ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΠΑΣ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΠΑΝΗΓΎΡΙ;
ΝΑ ΠΑΡΑΚΑΛΑΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΑΥΤΙΑ ΚΑΙ ΜΑΤΙΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΜΠΟΔΙΣΤΕΙ ΤΟ ΠΡΟΔΙΑΓΕΓΡΑΜΜΈΝΟ ΚΑΚΟ που άθελα σου «έδωσες εντολή» να συμβεί!
Αν ήμουν ο έπαρχος αυτής της πόλης που έρχεσαι να πιέσεις …μια μέρα πριν ….θα έκαιγα τους στάβλους ..και θα φωναζα ότι μας έκαψαν οι Ούννοι…. έτσι να ντραπείς να πλησιάσεις μέσα στο κακό που έχει ήδη γίνει!!!!!!
Δεν είμαι έπαρχος αλλά δεν είμαι και κοιμισμένος για το θέμα με ποιον έχω να κάνω , ποιος είναι εχθρός , πως κινείται ο εχθρός κοκ!
Είμαι ο Νικολάκης … που ξύπνησε πριν χρόνια μέσα σε μια γη φυλακή και άρχισε να την παρατηρεί με τα μάτια του κρατούμενου!
Ενας κρατούμενος που αποφάσισε να μην έχει ταμπέλες και να αφήσει την χαοτικοτητα των γεγονότων να εκφράζονται όχι με το δεν γίνεται …αλλά με το ποιες πιθανότητες υπάρχουν!!
Ξέρεις τι θα έλεγα σε εναν φιλο μου .. στην κοπελια μου ..στην κόρη μου;
Άκου καλέ μου ,καλή μου,….σήμερα είναι Πέμπτη 11-2-2016 όπου αυτό για τα μάτια του τρελού είναι 11-2-2016 = (11) – (2+2+0+1+6=11)=11-11 ..όπου έρχονται οι Ούννοι τους … είτε με κόκκινες κάπες είτε με κόκκινα καπελα ..τους ακούω από μακριά να καλπάζουν!
Νοιώθω την κιτρινίλα τους …και τους δράκους τους που γιόρταζαν προχθές …αυτοί καλή μου είναι που στηνουν τον μεγάλο χορό … αυτοί διοικούν ….και οι έπαρχοι ακούν…αυτοί θα στείλουν τους ου ννους….και οι έπαρχοι θα συμφωνήσουν..!
Μην πλησιάσεις παιδί μου κανένα πολυσύχναστο μέρος την Πέμπτη … μην μείνεις μόνη ,μόνος στις 11… στις 11 και 11… μην τους κάνεις την Χάρη!!
Να εύχεσαι να δουν αυτό το μήνυμα μου … γιατί αλλιώς δεν διορθώνεται η Χάρη και το λάθος του να λες στον εχθρό πότε έρχεσαι!

Stranger..
http://katohika.gr/stranger-voice/otan-vriskesai-se-polemo-den-les-ston-exthro-ti-tha-kaneis-aurio/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου