Παρασκευή 27 Νοεμβρίου 2015

Έλενα Χαραλάμπους. Miss young Κύπρος 2015.



Η Miss young  Κύπρος 2015, Έλενα Χαραλάμπους  από την Πάφο, παραχώρησε συνέντευξη στον ΦΙΛΟΞΕΝΟ μετά την μεγάλη της επιτυχία. Μίλησε για τον διαγωνισμό των καλλιστείων, γενικά για την οργάνωση, για το πώς κύλησε ο διαγωνισμός και ποιες ήταν οι σχέσεις μεταξύ των κοριτσιών,  για το αν θα μπορούσε να φτάσει ακόμη πιο ψηλά αλλά και τα μελλοντικά της σχέδια.
Ο ΦΙΛΟΞΕΝΟΣ της εύχεται κάθε επιτυχία σε αυτόν τον δύσκολο χώρο που έχει διαλέξει να ασχοληθεί επαγγελματικά.


1     Έλενα συγχαρητήρια για τον τίτλο miss young  Κύπρος 2015. Πως αισθάνεσαι; Το περίμενες όταν ξεκινούσες;
Ευχαριστώ πολύ.  Αισθάνομαι περήφανη για τον εαυτό μου, γιατί κατάφερα να ανταπεξέλθω σε όλες τις δυσκολίες του διαγωνισμού και να φέρω μετά από χρόνια ένα στέμμα στην Πάφο!  Στην αρχή μπορώ να πω ότι δεν ήμουν σίγουρη για τον εαυτό μου αν θα τα κατάφερνα ή όχι.   Όταν πλησίασε η  πρώτη Κυριακή  κατάλαβα ότι ήταν πιο δύσκολο από ότι περίμενα, οι απαιτήσεις του διαγωνισμού ήταν πολλές.  Όταν όμως κάποιος προσπαθεί και έχει θέληση μπορεί να καταφέρει ότι θέλει στην ζωή του.



     Νομίζεις ότι κάπου αδικήθηκες; Μπορούσες να φτάσεις ποιο ψηλά στα καλλιστεία;
Πιστεύω ότι υπήρξαν στιγμές που αδικήθηκα αλλά στο τέλος ο επιμένων νικά.  Γι αυτό κατάφερα αυτό που ήθελα να πάρω δηλαδή τον μοναδικό  τίτλο που διεκδικούσα, η ηλικία μου ήταν εμπόδιο για ένα καλύτερο τίτλο. Να είστε σίγουροι ότι αν ήμουν άνω των 18 θα έφτανα ακόμη πιο ψηλά!



      Αυτός ο τίτλος τι σημαίνει για σένα;
Ο τίτλος αυτός έχει ιδιαίτερη σημασία για μένα, όχι γιατί είναι μεγάλης αξίας ούτε γιατί ανταμείφθηκαν οι κόποι μου (άλλωστε πρέπει να θυσιάσεις πολλά για αυτό το χώρο πιστέψτε με) αλλά γιατί απέδειξα για άλλη μια φορά στον εαυτό μου και όχι μόνο ότι μπορώ να υλοποιήσω τους στόχους και να πραγματοποιήσω τα όνειρα μου. Ο τίτλος αυτός για μένα είναι κλειδί, ένα κλειδί στα χέρια μου που ξεκλειδώνει πολλές πόρτες άλλες μικρές άλλες μεγάλες γεμάτες φιλοδοξίες και επιτυχίες. Αυτό που γνωρίζω είναι  ότι θα είμαι επιλεκτική στις πόρτες αυτές ούτως ώστε ποτέ να μην προσβάλω τον εαυτό μου.



      Από την επομένη των καλλιστείων, άλλαξε καθόλου η ζωή σου;
Η ζωή μου δεν μπορώ να πω ότι άλλαξε ριζικά από την επομένη των καλλιστείων αλλά μπορώ να διακρίνω κάποια στοιχεία που έχουν αλλάξει. Πλέον ο κόσμος με αντιμετωπίζει αλλιώς  χαίρομαι που αν και είμαι σχετικά μικρή κατάφερα να κερδίσω την εμπιστοσύνη, την αγάπη ακόμα και τον σεβασμό από ανθρώπους , ακόμα δεν έχω συναντήσει απρεπή συμπεριφορά ευτυχώς. Κάποιοι είμαι σίγουροι πως έχουν διαμορφώσει λάθος εικόνα για μένα και κρίμα γιατί ποτέ δεν θα αλλάξει ο χαρακτήρας μου ούτε για μία αλλά ούτε για δέκα κορώνες.



   Φαντάζομαι τα ΜΜΕ στην Κύπρο σε ζητούν να τους παραχωρήσεις συνεντεύξεις. Έτσι δεν είναι;
Ακριβώς έτσι είναι τα πράγματα. Το τηλέφωνο δεν έχει σταματήσει να χτυπά από ΜΜΕ που ζητούν μια συνέντευξη.



    Κατά την διάρκεια των καλλιστείων και όσο φτάναμε προς το τέλος υπήρχαν αντιπαραθέσεις μεταξύ σας ή και χτυπήματα κάτω από την μέση;
Εγώ σαν  Έλενα από την αρχή μέχρι το τέλος είχα άψογη σχέση με όλα τα κορίτσια. Για μένα δεν υπάρχουν κακοί άνθρωποι οι πράξεις σε κάνουν με τον καιρό διαφορετικό. Ωστόσο κάποια από τα κορίτσια είτε με τις πράξεις τους είτε με τα λόγια τους  πιθανόν να είχαν κάποιες μικρές αντιπαραθέσεις αλλά πάντα με τον διάλογο βρίσκαμε την  λύση του προβλήματος.



7    Θα ασχοληθείς επαγγελματικά με το μόντελινγκ;
Ήδη ξεκίνησα να ασχολούμαι επαγγελματικά με το μόντελινγκ  αλλά αυτή τη στιγμή προτεραιότητα για μένα έχει το σχολείο.



       Σου αρέσει η φωτογράφιση ή η πασαρέλα;
Μου αρέσει περισσότερο η φωτογράφιση. Μου αρέσει και η πασαρέλα αλλά θέλω λίγη ακόμα δουλίτσα!



     Η Πάφος και γενικά η Κύπρος προσφέρεται για καριέρα στο μόντελινγκ;
Δεν μου αρέσει να υποτιμώ την χώρα μου, μπορεί κάποιοι να στηρίζουν την άποψη ότι η Κύπρος είναι πολύ μικρή για να απορροφήσει πολλά μοντέλα αλλά στο χέρι μας είναι να οργανωθούμε λίγο καλύτερα, γιατί η Κύπρος μπορεί να είναι μικρή αλλά η δύναμη της είναι μεγάλη αρκεί να βοηθήσουν λίγο περισσότερο οι αρμόδιοι.



1   Οι δικοί σου άνθρωποι σε ενθαρρύνουν να συνεχίσεις με το μόντελινγκ;  Όπως είπες , είναι πάντα στο πλευρό σου και σε στηρίζουν.

Με ενθαρρύνουν αλλά υπάρχουν δύο-τρεις εξαιρέσεις η αλήθεια να λέγεται. Η  γνώμη τους δεν με επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό γιατί έμαθα να ακούω συμβουλές αλλά να παίρνω μόνη μου τις αποφάσεις για το μέλλον μου. Είμαι σίγουρη ότι θα μείνουν στο πλευρό μου και θα με στηρίζουν ως το τέλος, είμαι πολύ ευτυχισμένη που έχω δεμένες φιλίες και μια υπέροχη οικογένεια και σε αυτό το σημείο θα ήθελα να τους ευχαριστήσω όλους.             http://filoksenos.blogspot.gr/2015/11/miss-young-2015.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου