Πέμπτη 11 Ιουνίου 2015

Προφητεία του Major Distress για το Βατικανό και τη Βασιλική του Αγιου Πέτρου.

Η προφητεία του Major Distress απευθύνεται στην Ρωμαιοκαθολική εκκλησία και την πόλη που ονομάζεται Βατικανό.Ο Αρχάγγελος Μιχαήλ εμφανίστηκε στη μόνιμη φρουρά στη Βασιλική του     Αγίου Πέτρου,και τους είπε : "Επειδή σας αγαπώ, θέλω να σας δείξω αυτά που θα γίνουν στον    κόσμο σήμερα.Θέλω να σας προετοιμάσω για το τι μέλλει γενέσθαι.. Μέρες του σκότους έρχονται στον κόσμο, ημέρες της Επταετίας...κτίρια θα γκρεμιστούν.Η υποστήριξη που είναι εκεί για τους ανθρώπους μου τώρα, δεν θα είναι εκεί. Θέλω να είσαστε προετοιμασμένοι,λαέ μου,να ξέρετε ότι μόνο εγώ και όσοι είναι προσκολλημένοι σε μένα και με εμπιστεύονται κατά τρόπον βαθύτερο από ποτέ άλλοτε,θα τους βοηθήσω.Θα σας οδηγήσω στην έρημο.Εγώ θα σας απογυμνώσω από όλα όσα σας κάνουν να υποφέρετε.Ετσι μπορείτε να εξαρτηθείτε από μένα."Μια εποχή  σκότους έρχεται στον κόσμο, αλλά έρχεται μια στιγμή δόξας για την εκκλησία μου, έρχεται μια στιγμή  δόξας για το λαό     μου.Θα σας χαρίσω απλόχερα όλα τα δώρα του πνεύματός μου. Θα σας προετοιμάσω για τον
πνευματικό αγώνα!Θα κηρυχτεί το Ευαγγέλιο σε όλο τον κοσμό,όσο ποτέ άλλοτε.Και όταν δεν θα   έχετε τίποτα εκτός από εμένα, θα έχετε τα πάνταγη, πεδία, σπίτια, και αδελφοί και αδελφές και αγάπη και χαρά και ειρήνη περισσότερο από ποτέ άλλοτε.Γίνετε έτοιμοι λαέ μου,θέλω να σας    προετοιμάσω... "(δίνεται από τον Ralph Martin)

Guy Caballero:Για να καταλάβουμε τι θα συμβεί όταν ο Πάπας Φραγκίσκος θα επισκεπτεί τις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής, εντός του τρέχοντος έτους,(22-28 Σεπτεμβρίου 2015) πρέπει πρώτα να γνωρίζουμε το ιστορικό από τις προηγούμενες επισκέψεις ,με τους Πάπες.Το 1979 ο Πάπας Iωάννης Παύλος επισκέφθηκε τις ΗΠΑ σαν ο δεύτερος Πάπας στην ιστορία. Κατά την άφιξή του φίλησε το έδαφος ως ένα σημάδι του Ποντίφικαπου έχει  ιδιοκτησία της χώρας.Γι ' αυτό και ο Πάπας Βενέδικτος XVI δεν φίλησε το χώμα στην άφιξη στον αερολιμένα.


http://beforeitsnews.com/blogging-citizen-journalism/2015/06/prophecy-of-major-distress-coming-to-the-vatican-st-peter-basilica-2512106.html  ΑΠΟΔΟΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΒΕFORE IT'S NEWS :Corfiatiko.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου