Τρίτη 21 Απριλίου 2015

Ξόρκια και φίλτρα για ηθοποιούς, επιχειρηματίες.

Διάσημοι καλλιτέχνες, ηθοποιοί, πασίγνωστοι τηλεπαρουσιαστές και παρουσιάστριες, επιχειρηματίες (άνδρες και γυναίκες) και δεκάδες άνθρωποι κάθε ηλικίας, που δεν μπορούν να δουν... άσπρη μέρα στα προσωπικά ή τα επαγγελματικά τους ζητήματα, περνούν το κατώφλι ενός καταστήματος στη Στοά της Οπερας, στο κέντρο της Αθήνας. Εκεί τους οδηγεί συχνά και η δεισιδαιμονία τους που τους κάνει να πιστεύουν ότι έχουν «δεθεί» με μάγια και ζητούν από την ξανθιά νεαρή ιδιοκτήτρια να τους λυτρώσει με τα φίλτρα και τα φυλαχτά της.
Η 30χρονη «μάγισσα» δεν είναι η άσχημη και πανούργα των παραμυθιών με το μυτερό καπέλο και το... ιπτάμενο σκουπόξυλο. Η γαλανομάτα Αθηνά Αδριανού μιλώντας στην «Espresso» αποποιείται τον τίτλο της «μάγισσας» και δηλώνει «οραματίστρια» πολλών επωνύμων και όχι μόνο!

Αφησε την Ιατρική

Η ίδια συστήνεται ως επαγγελματίας που ασχολείται με τη φυσική μαγεία και την ενέργεια, υποστηρίζει ότι έχει βγάλει την Ιατρική Αθηνών και ότι έπειτα από ένα προσωπικό βίωμα άφησε την
Ιατρική και αφοσιώθηκε στη «μαγεία». Σκοπός της -λέει- ήταν να βοηθήσει τον εαυτό της, τους φίλους της και όποιον έχει ανάγκη! Οκτώ χρόνια μετά έχει φτάσει στο σημείο να περιμένουν έξω από την πόρτα της καθημερινά δεκάδες άνθρωποι -ανάμεσά τους και επώνυμοι- προκειμένου να ζητήσουν τη βοήθειά της, πιστεύοντας ότι θα τους σώσει από τα μάγια και τα δαιμόνια που τους καταδιώκουν!
«Δεν μπορώ να μιλήσω για τους επώνυμους πελάτες του. Δεν μου επιτρέπεται. Για εμένα πρόκειται για απλούς ανθρώπους που χρειάζονται βοήθεια. Πολλοί από αυτούς απευθύνθηκαν αρχικά στην Εκκλησία για να σωθούν. Ομως η Εκκλησία τούς έστειλε σε εμένα, όπως κάνει πάντα! Δεν μπόρεσε να τους βοηθήσει. Εγώ μπορώ και όλοι το έχουν δει στην πράξη! Εχουν δει την καριέρα τους, την τηλεοπτική εκπομπή τους, για παράδειγμα, να πηγαίνει καλύτερα μετά τις υπηρεσίες μου» λέει με αυτοπεποίθηση η Αθηνά Αδριανού και εξηγεί πώς αποφάσισε να ασχοληθεί με τα φίλτρα και τα φυλαχτά: «Ξεκίνησα να ασχολούμαι με τη φυσική μαγεία και την ενέργεια πριν από οκτώ χρόνια, στην αρχή δειλά δειλά. Ομως γρήγορα είδα πως είναι πολλοί αυτοί που χρειάζονται βοήθεια. Ετσι, άνοιξα το πρώτο κατάστημά μου εδώ, στη Στοά της Οπερας».
Αυτό που ζητάει περισσότερο από εκείνην η πελατεία της, ανεξαρτήτως φύλου, είναι κυρίως να αγοράσουν ερωτικά φίλτρα, για τα οποία μάλιστα διαθέτουν διόλου ευκαταφρόνητα ποσά (45 ευρώ για ένα μπουκαλάκι κτλ).

«Εχουμε 22 ερωτικά φίλτρα, όλα ενεργοποιημένα και έτοιμα για χρήση. Ο πελάτης δεν μπορεί να επικαλεστεί το σύμπαν ή να έρθει σε επαφή μαζί του! Αυτό είναι ολόκληρη διαδικασία που θέλει εμπειρία και γνώση. Ανάλογα με το τι περίπτωση έχουμε, αλλάζει το φίλτρο. Υπάρχουν σκευάσματα για σχεδόν όλες τις ερωτικές περιπτώσεις. Αν μια κοπέλα έχει χαμηλή αυτοεκτίμηση, το φίλτρο με την οσμή και την ενέργειά του θα τονώσει την ίδια, αλλά και τους άλλους γύρω της. Αν θες να σε παντρευτεί ο σύντροφός σου, το φίλτρο γάμου μαζί με το κερί του παντρεμένου ζευγαριού θα τον πείσει» υποστηρίζει η νεαρή και διαβεβαιώνει ότι όλα τα φίλτρα είναι αποτελεσματικά, γι' αυτό δέχεται -όπως τονίζει- παραγγελίες ακόμη και από Αμερική, Καναδά, Κύπρο και βέβαια κάθε γωνιά της Ελλάδας!
Βαθιά θρησκευόμενη

Η «οραματίστρια» λέει μάλιστα ότι αυτό που κάνει δεν σημαίνει πως είναι άθεη. Αντίθετα, δηλώνει βαθιά θρησκευόμενη: «Η θρησκεία με την ενέργεια δεν έχουν καμία σχέση, όπως και η Εκκλησία με τη θρησκεία δεν έχουν καμία σχέση. Θεωρητικά και η Εκκλησία είναι λευκή μαγεία. Λειτουργεί με λάδι, θυμιατό, με φυσικά υλικά που έχουν ενέργεια! Δεν θα δεις ποτέ στην εκκλησία κάτι πλαστικό. Ακόμη και τα καθίσματα είναι ξύλινα. Υπάρχει λόγος. Σε όλες τις θρησκείες γίνεται αυτό» λέει και εξηγεί: «Εγώ χρησιμοποιώ την ενέργεια και τη μαγεία μόνο για καλό. Αν κάποιος έρθει και μου ζητήσει να κάνω κακό σε κάποιον, θα τον πετάξω έξω με τις κλοτσιές!

«Εχω κάνει εξορκισμούς και παραλίγο να πεθάνω»
Οταν αποφάσισε να ασχοληθεί με τη «φυσική μαγεία» η Αθηνά Αδριανού, ταξίδεψε -όπως λέει- ανά τον κόσμο προκειμένου να μάθει όσο τον δυνατόν περισσότερα. «Το έψαξα πολύ και στο τέλος κατάλαβα ότι δεν είναι μεταφυσική, είναι καθαρή φυσική, κβάντα ενέργειας. Αρχισα να πειραματίζομαι φτιάχνοντας διάφορα φίλτρα με έλαια. Αυτά δουλεύουν σαν ζωντανοί οργανισμοί, είναι θέμα ενέργειας. Η ενέργεια δεν δημιουργείται και δεν καταστρέφεται. Υπάρχουν μορφές ενέργειας που δεν τις έχουμε χρησιμοποιήσει ακόμη. Ολη η ενέργεια διαχέεται στο σύμπαν. Το πού και πώς θα την κατευθύνουμε, είναι δικό μας θέμα» λέει και αποκαλύπτει: «Τώρα μπορώ να κάνω τα πάντα. Εχω βοηθήσει και σε αρκετές περιπτώσεις δαιμονισμού! Εχω κάνει εξορκισμούς και έχω σώσει ανθρώπους! Σε μία περίπτωση μάλιστα κόντεψα να πεθάνω. Εσπασαν τα πάντα στο σπίτι μου! Αυτό που έγινε δεν το χωράει ανθρώπινος νους»! Η Αθηνά θυμάται μια δύσκολη περίπτωση «δεσίματος» με μάγια, με θύμα γνωστό επιχειρηματία στην Κηφισιά: «Ο άνθρωπος αυτός ήταν ένα βήμα πριν από τον θάνατο. Είχε όλα τα συμπτώματα ενός καρκινοπαθούς, χωρίς να έχει καρκίνο! Ηρθε σε εμένα η γυναίκα του και μπόρεσα να λύσω τα μάγια... Αμέσως έγινε καλά και οι δουλειές του πάνε από το καλό στο καλύτερο».
«Πώς ελευθέρωσα τον σύντροφό μου»
Η νεαρή «οραματίστρια» παραδέχεται πως μέσω των δυνάμεών της κατάφερε να φέρει κοντά της τον άνθρωπο τον οποίο ερωτεύτηκε, κάνοντάς τον να χωρίσει από τη σύζυγό του. «Φυσικά και του έκανα μάγια! Οταν γνωριστήκαμε, ήταν σε μια μπερδεμένη σχέση. Ομως τα έφτιαξα όλα αμέσως και σήμερα έχουμε μια απίστευτη σχέση. Είμαι σίγουρη ότι δεν θα μου φύγει ποτέ και δεν πρόκειται να απιστήσει!» τονίζει και προσθέτει: «Ομως δεν είναι μαζί μου μόνο από τα μάγια. Ηταν μαζί μου πριν από τα μάγια. Απλώς ήταν παντρεμένος με παιδί και αυτό έπρεπε να λυθεί. Ημασταν μαζί έναν μήνα και μου έλεγε ότι δεν ένιωθε καλά με την οικογένειά του και ότι ένιωθε καλύτερα μαζί μου. Ετσι, απλώς... ενίσχυσα την κατάσταση για να ελευθερωθεί και να είναι μαζί μου! Μόνος του ήρθε στο κάτω κάτω, δεν τον έφερε κανείς! Δεν μπορείς να φέρεις κάποιον που δεν σε θέλει. Εμείς ενισχύουμε καταστάσεις, δεν τις δημιουργούμε»! Το βλέμμα πέφτει πάνω σε κάποια κόκκινα και μαύρα κέρινα ομοιώματα, για τα οποία η «μάγισσα» σπεύδει να εξηγήσει τη λειτουργία τους: «Κατά τη διάρκεια της τελετής και μετά τα ξόρκια κάνουμε αναπαράσταση κάτι που θέλουμε να συμβεί στο μέλλον. Και αυτή η αναπαράσταση αντανακλάται στο σύμπαν».
Η σχολή και το... υπερτυχερό κοκαλάκι της νυχτερίδας!
Η ΑΘΗΝΑ Αδριανού έχει άλλα επτά καταστήματα σε όλη την Ελλάδα! Στον πάνω όροφο αυτού της στοάς έχει δημιουργήσει και... σχολή μαγείας, όπου διδάσκει μαζί με το δεξί της χέρι, τον νεαρό Δημήτρη, τα μυστικά της σε γυναίκες και άνδρες. «Εχουμε όλες τις άδειες και είμαστε νόμιμοι. Κάνουμε σεμινάρια και μαθήματα. Οι μαθητές μου δεν μπορούν να δεθούν με μάγια γιατί τους έχουμε "κλείσει" τους δέκτες και ανοίγουμε τους πομπούς. Μας ενδιαφέρει να τους μάθουμε να στέλνουν και όχι να δέχονται ενέργεια». Καταλήγοντας, αποκαλύπτει ποιο είναι το υπέρτατο μαγικό και φυλαχτό: «Μα, φυσικά το... κοκαλάκι της νυχτερίδας! Φέρνει τύχη σε όλες τις κατηγορίες!».

Γιούλη Σταρίδα
Φωτό: Βαγγέλης Μασιάς              http://www.espressonews.gr/%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B9%CE%B5%CF%87%CF%8C%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%BF/%CE%AC%CF%81%CE%B8%CF%81%CE%BF/cover-story/137155/%CE%BE%CF%8C%CF%81%CE%BA%CE%B9%CE%B1-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%86%CE%AF%CE%BB%CF%84%CF%81%CE%B1-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%B7%CE%B8%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%B9%CE%BF%CF%8D%CF%82-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%87%CE%B5%CE%B9%CF%81%CE%B7%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%AF%CE%B5%CF%82

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου