Πέμπτη 8 Μαΐου 2014

Αυτό που βλέπω στον καθρέφτη : Samantha Fox-ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΗΝ ΣΑΜΑΝΘΑ ΦΟΞ.


Samantha FoxΚοιτάζω στον καθρέφτη και βλέπω κάποια που έχει επιτύχει τα όνειρά της .Σαν παιδί , ονειρευόμουν να είμαι  ποπ σταρ , μία λαμπερή γυναίκα που θα ταξιδεύει ανά τον κόσμο .Και το έχω κάνει αυτό όλη μου τη ζωή .Δεν υπάρχει ούτε μια χώρα στον κόσμο που δεν ξέρει το όνομά 

μου - είμαι μια μεγάλη βρετανική εξαγωγή !Έχω ακόμα μακριά, ξανθά μαλλιά , και είμαι σε καλύτερη φυσική κατάσταση από ό, τι ήμουν ποτέ .Καθώς πλησίαζα τα 40 , ανησύχησα για τη γήρανση(σήμερα η Σαμάνθα Φοξ είναι 48 ετών) και άρχισα να σκέφτομαι σχετικά με τη διατροφή και έπινα άφθονο νερό .Ήξερα ότι έπρεπε να δουλέψω σκληρά στο γυμναστήριο , αν ήθελα να είμαι σε αυτήν την κατάσταση για μεγάλο χρονικό διάστημα .Κανείς δεν πρόκειται να κλείσει σε  λίπος την Σαμάνθα Φοξ  .Όταν ήμουν μοντέλο , όλοι  με κοίταζαν με λεπτομερή εξέταση και ένιωσα ότι έπρεπε να πάω στο γυμναστήριο , επειδή το σχήμα μου έπρεπε να είναι φανταστικό .Τώρα που είμαι τραγουδίστρια , έχω ένα διαφορετικό είδος  σώματος - είναι πιο αθλητικό .Όταν κάποιος θέλει να υπογράψει μια παλιά φωτογραφία , είναι σαν να ψάχνει σε ένα άλλο πρόσωπο . Τρεις σελίδες ,ήταν πολύ καιρό πριν .Τώρα , όταν κάνω μια φωτογράφηση για ένα άλμπουμ ή προαγωγή , λένε , « Δώσε μου Σαμάνθα Φοξ χαμόγελο. "Είναι αστείο - οι άνθρωποι  χρησιμοποιούνται για να πουν ότι ήταν το χαμόγελό μου  που τους άρεσε κοιτάζοντας στη σελίδα τρία .Η Samantha Karen " Sam " Fox (γεννημένη στις 15 Απριλίου του 1966 ) είναι μια αγγλίδα dance-pop τραγουδίστρια , ηθοποιός και πρώην μοντέλο .Το 1983 , σε ηλικία 16 ετών , άρχισε να εμφανίζεται στη σελίδα 3 του The Sun , και συνέχισε ως Page 3 κορίτσι μέχρι που ήταν 20 ετών . Κατά τη Samantha Fox in Lombardy crop.jpgδιάρκεια αυτής της περιόδου, έγινε το πιο δημοφιλές pin- up girl της εποχής της , καθώς και μια από τις πιο φωτογραφημένες Βρετανίδες της δεκαετίας του 1980 .Το 1986, ξεκίνησε την ποπ μουσική καριέρα της με το ντεμπούτο single " Touch Me ( Θέλω το σώμα σας ) " , το οποίο έγινε Νο 1 σε 17 χώρες .Έχει πωλήσει πάνω από 30 εκατομμύρια άλμπουμ σε όλο τον κόσμο .  Έχει εμφανιστεί επίσης σε διάφορες ταινίες και τηλεοπτικές εκπομπές πραγματικότητας , και  κατά καιρούς εργάστηκε ως τηλεοπτική παρουσιάστρια .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου