Τρίτη 6 Φεβρουαρίου 2024

MΙΑ ΔΥΟ ΠΕΤΡΕΣ ΑΚΟΜΑ ΓΙΑ ΤΟ "ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΟΥ ΟΝΕΙΡΟ".

 

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ :

MΙΑ ΔΥΟ ΠΕΤΡΕΣ ΑΚΟΜΑ ΓΙΑ ΤΟ "ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΟΥ ΟΝΕΙΡΟ".

Φύλαξα όλες τις πέτρες που θα έριχνα πίσω μου κάθε φορά που έκανα ένα βήμα μπροστά και κανένα πίσω.

Με αυτή την σοφία, σαν το μοναδικό μου κεφάλαιο και με κάνα δυο που μου λείπουν ακόμα, λέω τώρα να φτιάξω ένα τζάκι σαν κι αυτό. Για να με ζεσταίνει τα επόμενα χρόνια που θα έρθουν, αφού θα έχω πάλι την πολυτέλεια να ξαναπιάσω τα πινέλα μου για να ζωγραφίσω, αντί με τις λέξεις, τις επόμενες στιγμές που αξίζουν, και να ακούω δίπλα του την μουσική μου.

Θα ανάβω το τζάκι...θα  βάζω την γάστρα με κρέας, δαμάσκηνα και πατάτες να σιγοψήνονται... ενώ παράλληλα θα κάθομαι δίπλα στην ζεστασιά και θα μελετώ Ομήρου Ιλιάς... προβλέποντας το μέλλον.Την καλησπέρα μου.

Υ.Γ Η κεντρική πέτρα πάνω από το τζάκι, είναι ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΗΛΙΟΣ που υπάρχει στο ΚΕΝΤΡΟ του δικού μας σύμπαντος. Αυτός που κινεί όλες τις ενεργειακές ροές προς όλα τα "παιδιά" του.

zeys-elaynon.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου