Σάββατο 18 Μαρτίου 2023

ΌΡΑΜΑ ΑΠΌ ΤΟΝ A.C. VALDEZ.

Το 1929 κήρυττα στο Βανκούβερ της Βρετανικής Κολομβίας. Είχα πάει στην εκκλησία της 6ης Λεωφόρου που χωράει 1.000 άτομα. Το παλιό κτίριο δεν υπάρχει πια. Κάθισα στην εξέδρα και κοίταξα το εκκλησίασμα για την πρωινή λειτουργία της Κυριακής. Υπήρχαν 18 άτομα. Είχα διασχίσει την ήπειρο από το Λος Άντζελες για να πάω σε αυτή τη συνάντηση - 18 άτομα στην πρώτη μου λειτουργία. Η πρώτη μου σκέψη ήταν: Ο Κύριός μου και ο Θεός μου, το θράσος, μου ζήτησε να διασχίσω τη χώρα για να σταθώ εδώ μπροστά σε 18 ανθρώπους.













Αυτή ήταν η πρώτη μου σκέψη. Μόλις το σκέφτηκα αυτό, ο Θεός μίλησε στην καρδιά μου και μου είπε: "Γιε μου, θέλω να παρηγορήσεις αυτούς τους ανθρώπους".



Χρειάζονταν παρηγοριά, αδελφέ. Μου έδωσε την ικανότητα να τους παρηγορήσω. Άρχισα να κηρύττω παρηγορητικά λόγια. Αν είχα ενδώσει στον άνθρωπο, αδελφέ, θα τους είχα γδάρει ζωντανούς και θα είχα κολλήσει τα τομάρια τους στον τοίχο. Οι άνθρωποι σε μια τέτοια κατάσταση δεν χρειάζονται γδάρσιμο- χρειάζονται παρηγοριά. Ο Θεός με βοήθησε. Έριξε το λάδι και το κρασί. Με βοήθησε να παρηγορήσω αυτούς τους ανθρώπους.

Άρχισαν να κλαίνε παντού, καθώς χρειάζονταν παρηγοριά. Τα δάκρυα άρχισαν να τρέχουν στα μάγουλά τους. Είχαν περάσει μια τρομερή δοκιμασία σε εκείνη την πόλη, και το όνομα "Πεντηκοστή" ήταν στις εφημερίδες εκείνης της πόλης, και δεν ήταν πολύ καλό. Τα πράγματα που είχαν βάλει στις εφημερίδες ήταν αρκετά για να κρατήσουν τους περισσότερους μακριά. Είχα 18 άτομα μέσα και χιλιάδες έξω.

Ο Θεός άρχισε να εργάζεται και το Πνεύμα άρχισε να βγαίνει. Την επόμενη Κυριακή ο χώρος είχε γεμίσει. Το Άγιο Πνεύμα άρχισε να τους φέρνει μέσα. Μέχρι το τέλος της τρίτης εβδομάδας έπρεπε να κατεβάσουν το χώρισμα που χώριζε την αίθουσα με τα παλτά από την κύρια αίθουσα για να βάλουν περισσότερα καθίσματα σε εκείνη την αίθουσα που χωρούσε χίλια άτομα. Ήταν ασφυκτικά γεμάτο. Γέμισε το μέρος, όρθιοι, ανεβοκατέβαιναν τις στριφογυριστές σκάλες και έξω από το κτίριο της εκκλησίας και έξω στο δρόμο. Η δόξα του Θεού κατέβηκε. Ψυχές άρχισαν να σώζονται και οι άρρωστοι θεραπεύονταν.

Είχαμε μια ένδοξη νίκη επί του κόσμου της σάρκας και του διαβόλου. Οι ιερείς ήταν τόσο χαρούμενοι. Είπαν: "Κύριε, παρά τον θάνατο, μας έδωσες τη νίκη".

Ακριβώς στη μέση αυτής της νίκης, στάθηκα στην Εκκλησία της 6ης Λεωφόρου μια μέρα με τη δύναμη του Θεού επάνω μου. Ξαφνικά το ταβάνι απλά εξαφανίστηκε.

Τώρα, όταν λέω "όραμα", φίλοι μου, ξέρω ότι μερικά οράματα είναι αυτό που η Βίβλος αποκαλεί "νυχτερινά οράματα", όπως σε ένα όνειρο. Θα το βρείτε αυτό στη Βίβλο. Τα όνειρα ονομάζονται επίσης "οράματα". Σε γενικές γραμμές, ένα όραμα διακρίνεται από αυτό που βλέπετε με τα μάτια σας ανοιχτά, αυτό που βλέπετε όταν δεν κοιμάστε.













Σε αυτή τη συγκεκριμένη περίπτωση στεκόμουν στα πόδια μου, όταν ξαφνικά οι τοίχοι και το ταβάνι απλά εξαφανίστηκαν. Άρχισα να βλέπω αυτό το όραμα και ο Κύριος μου το έδειξε. Κοίταξα ψηλά και είδα αυτό που ανταποκρίνεται στην περιγραφή ενός ICBM (Inter-Continental Ballistic Missile), εξίσου αληθινό με οποιαδήποτε εικόνα που θα βλέπατε -ή το αληθινό πράγμα, αν έχετε δει ποτέ έναν από αυτούς τους πυραύλους. Ήταν εξίσου αληθινός με αυτόν που θα βλέπατε αν βρισκόταν ακριβώς μπροστά σας, δύο ή τρία μέτρα μακριά!

Το είδα. Περνούσε πάνω από ένα στρώμα σύννεφων, όχι βαριά σύννεφα, αλλά ένα λεπτό στρώμα σύννεφων. Στεκόμουν στην πλαγιά αυτού του βουνού, σε μια κατοικημένη περιοχή. Κοιτούσα προς την περιοχή ενός κόλπου. Θα φαινόταν σαν να βρισκόμουν στο Μπέρκλεϊ, αν έχετε πάει ποτέ στο Μπέρκλεϊ και στους λόφους του Μπέρκλεϊ. Κοιτούσα προς την περιοχή του κόλπου προς το Σαν Φρανσίσκο, την περιοχή του κόλπου του Σαν Φρανσίσκο, προς αυτή την κατεύθυνση.














Είδα τον αυτοκινητόδρομο. Δεν λέω ότι ήταν ο αυτοκινητόδρομος του Όκλαντ που υπάρχει εκεί σήμερα. Δεν ξέρω πού ήταν, φίλοι μου. Ξέρω αυτό, ότι στεκόμουν στην πλαγιά αυτού του βουνού, με θέα μια τεράστια μητρόπολη, όταν είδα αυτόν τον πύραυλο να κατευθύνεται προς την πόλη- και ξαφνικά, όντας ηλεκτρονικά ελεγχόμενος, χωρίς αμφιβολία, έπεσε ακριβώς μέσα στην πόλη και στη συνέχεια εξερράγη. Στη συνέχεια είδα την πύρινη σφαίρα, η οποία ανταποκρίνεται στην περιγραφή αυτού που έχω δει σε μια ταινία της πολιτικής άμυνας που κυκλοφόρησε από την πρώτη έκρηξη της βόμβας υδρογόνου.



Αυτό συνέβη το 1929! Το άτομο δεν διασπάστηκε μέχρι το 1932! Ωστόσο, το είδα τόσο καθαρά όσο σας βλέπω εδώ απόψε. Υπήρχε ένας σκοπός σε αυτό. Από τότε προειδοποιώ τους ανθρώπους ότι αυτό το πράγμα έρχεται!

Καθώς η μέρα πλησιάζει, φίλοι μου, νιώθω πιο ζωντανός από ποτέ! Πρέπει να καταθέσω μαρτυρία για αυτό που είδα με τα μάτια μου! Πρέπει να προειδοποιήσω τον λαό του Θεού ότι πρέπει να ζουν στο Πνεύμα και να περπατούν στο Πνεύμα και να γεμίζουν από το Πνεύμα, αν θέλουν την προστασία του Θεού σε αυτές τις έσχατες ημέρες!

Είδα αυτό το πράγμα να ανθίζει σε όλα του τα όμορφα χρώματα. Έχετε δει ποτέ μια φωτογραφία του; Είναι ένα όμορφο θέαμα, αλλά είναι ένα φρικτό θέαμα. Όλα τα χρώματα του ουράνιου τόξου μπορείτε να δείτε σε αυτή τη μεγάλη μπάλα καθώς διογκώνεται. Στη συνέχεια, η πίεση που δημιουργεί μετά την έκρηξη, κατεδαφίζει τα πάντα μπροστά της. Αφήνει έναν κρατήρα με βάθος πάνω από 300 πόδια και διάμετρο πάνω από 2 μίλια. Είναι ικανή να καταστρέψει μια τεράστια μητρόπολη στο μέγεθος της Νέας Υόρκης με μια έκρηξη.

Παρόλο που δεν υπήρχαν αυτοκινητόδρομοι το 1929, εγώ είδα αυτοκινητόδρομους. Τους είδα να τρέχουν και να μπαίνουν στα αυτοκίνητά τους για να ξεφύγουν, αλλά δεν υπήρχε διαφυγή! Είδα τα επακόλουθα αυτής της έκρηξης. Είδα όλες τις λεπτομέρειες.

Το Πνεύμα του Κυρίου με παρέλαβε. Όπως και ο Άγιος Παύλος, αν είμαι μέσα στο σώμα ή έξω από το σώμα, δεν ξέρω! Το μόνο που ξέρω, φίλοι μου, είναι ότι ο Θεός με πήρε και με πέταξε σε εκείνη την περιοχή όπου χτύπησε η βόμβα στη μέση αυτής της τεράστιας μητρόπολης. Δεν είχε μείνει τίποτα. Το κέντρο όπου χτύπησε ήταν λιωμένο, σαν λιωμένο γυαλί. Δεν ήταν, φίλοι μου, μέχρι που μεταφέρθηκα πολύ πέρα από την κατοικημένη περιοχή που άρχισα να βλέπω οποιοδήποτε σημάδι συντριμμιών.

Τελικά, έφτασα σε κάτι που έμοιαζε με στρώματα χιονιού ή άμμου συσσωρευμένα πάνω στους φράχτες και τα κτίρια. Είδα σωρούς από σίδερο, σαν άχυρο σκούπας, μόνο που ήταν πολύ πιο λεπτό από το άχυρο σκούπας. Ήταν σε σωρούς και σε μοτίβα - τα πάντα καταστράφηκαν ολοσχερώς!

Τελικά, πολύ, πολύ μακριά, πέρα από αυτό που ένιωθα ότι ήταν η κατοικημένη περιοχή, άρχισα να βρίσκω σημάδια ανθρώπων, μόνο σε κομμάτια - κορμούς, κεφάλια, χέρια, χέρια και πόδια. Ήταν διάσπαρτα παντού!

Το Πνεύμα του Κυρίου με οδήγησε πιο μακριά. Άρχισα να βρίσκω σημάδια ζωής. Οι άνθρωποι έτρεχαν. Όλοι ήταν τυφλοί. (Δεν ήξερα το 1929 ότι αν βρίσκεσαι 35 μίλια μακριά από την έκρηξη και τύχει να κοιτάξεις προς εκείνη την κατεύθυνση, δεν θα έβλεπες ποτέ ξανά. Δεν το ήξερα αυτό εκείνη την εποχή). Όλοι ήταν τυφλοί, φίλοι μου. Έτρεχαν και ούρλιαζαν και προσέκρουαν στο ένα και στο άλλο, αναπηδούσαν, παιδιά τυφλά και ούρλιαζαν και φώναζαν τους γονείς τους και οι γονείς τα παιδιά τους. Όσο πιο μακριά πήγαινα, τόσο αυξανόταν η σύγχυση και οι κραυγές.

Φίλοι μου, ακόμη και απόψε, ενώ σας μιλάω, μπορώ να ακούσω αυτές τις κραυγές! Μπορώ να ακούσω αυτές τις κραυγές, τα παιδιά και τους γονείς να φωνάζουν ο ένας για τον άλλον! Ήταν ένα τρομερό θέαμα! Αν ζούσα 10.000 χρόνια, ξέρω ότι θα μπορούσα απλά να κλείσω τα μάτια μου και να ακούσω εκείνες τις κραυγές και να δω τον τρόμο που ήταν γραμμένος στα πρόσωπα των γονέων και των παιδιών! Ένα τρομερό θέαμα, πράγματι.

Τότε, φίλοι μου, το Πνεύμα του Κυρίου με πήρε. Ω, αναρωτιέμαι πόσο γρήγορα πήγαινα. Μπορούσα να δω τα βουνά και τους λόφους να περνούν μπροστά μου. Κατέβηκα σαρώνοντας πάνω από μια μεγάλη κοιλάδα. Στο βάθος μπορούσα να δω, καθώς άρχισα να πλησιάζω, ένα σώμα ανθρώπων που έμοιαζε με δεκάδες χιλιάδες. Δεν ξέρω πόσοι ήταν εκεί. Ήταν μια θάλασσα ανθρώπων. Πολύ πριν φτάσω εκεί, μπορούσα να δω. Καθώς κατέβαινα πιο κοντά, μπορούσα να τους διακρίνω. Είχαν τα μαντήλια τους. Σκούπιζαν τα δάκρυα από τα μάτια τους.

Τότε για πρώτη φορά άρχισα να ακούω ουράνιους ύμνους. Μπορούσα να ακούσω τα Αλληλούια, σε μπάσο και τενόρο και σοπράνο και άλτο, φωνές που αναμειγνύονταν μεταξύ τους. Αυτή η μάζα της ανθρωπότητας υψωνόταν μαζί από την ουράνια μουσική. Κατέβηκα ακριβώς ανάμεσά τους. Εκεί ήταν, ο λαός του Θεού. Αυτό είδα, φίλοι μου. Ήταν όλοι ντυμένοι σαν να ήταν έτοιμοι για την κυριακάτικη λειτουργία. Τα μαλλιά τους ήταν χωρισμένα. Τίποτα δεν ήταν διαταραγμένο. Δεν υπήρχε χώμα στα πουκάμισά τους. Είχαν φροντιστεί τόσο τέλεια που όλα ήταν σε τάξη, φίλοι μου. Τα πρόσωπά τους ήταν καθαρά. Τα ρούχα τους ήταν καθαρά. Όλα ήταν εντάξει!

Η μόνη λέξη που θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε για να τους περιγράψετε θα ήταν "σχολαστικοί" σχολαστικοί! Δόξα τω Θεώ! Τι υπέροχο πράγμα να βρίσκεσαι στα χέρια του Θεού! Λέω ότι ο Θεός πρόκειται να προστατεύσει τον λαό του σε αυτές τις τελευταίες ημέρες ΑΝ. .ζουν στο Πνεύμα και περπατούν στο Πνεύμα και παραμένουν γεμάτοι με το Πνεύμα!

americascomingjudgment.com

ΑΠΟΔΟΣΗ : Corfiatiko.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου