Τετάρτη 10 Νοεμβρίου 2021

ΒΑΣΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΡΙΝ ΦΥΓΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗ ΓΗ.

 Γράψε... Κόρη... Γράψε...











          


Παιδιά,


Έρχεται ο αστεροειδής μου... ΕΧΕΤΕ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΘΕΙ!! Μπείτε στις ντουλάπες προσευχής σας και προσευχηθείτε μια τελευταία φορά για αυτόν τον άρρωστο και ετοιμοθάνατο κόσμο! Όπως ακριβώς έπεσε φωτιά από τον ουρανό για να καταστρέψει τα Σόδομα και τα Γόμορρα, έτσι θα γίνει και πάλι! Δεν υπάρχει τίποτα καινούργιο κάτω από τον ήλιο! Θρηνείστε, κλαίτε και θρηνήστε για ό,τι ήταν κάποτε! Δεν θα με κοροϊδεύουν πλέον οι απλοί θνητοί που δημιούργησα! Όλοι θα γνωρίζουν ότι ΕΙΜΑΙ ο Ένας Αληθινός Θεός. Πολλοί θα με φωνάξουν στην απόγνωση τους, αλλά δεν θα τους ακούσω, γιατί έχουν κάνει τις επιλογές τους και αγαπούν και υπηρετούν κάποιον άλλον που δεν είμαι Εγώ. Οι κρίσεις μου είναι γλυκόπικρες, γιατί αγαπώ τα παιδιά μου και τη δημιουργία μου, αλλά έχω βαρεθεί την ανοησία του ανθρώπου! Οι σκέψεις τους είναι σταθερά κακές, όπως ακριβώς στις ημέρες του Νώε!

Έχω καθυστερήσει και έχω καθυστερήσει για πολλούς λόγους. Κυρίως από έλεος για να επιτρέψω στα χαμένα μου πρόβατα να επιστρέψουν στο σπίτι τους, αλλά λίγοι άκουσαν τις προειδοποιήσεις και ακόμη λιγότεροι μετανόησαν! Η ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΕΚΔΟΘΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟΡΡΙΦΘΕΙ, και τώρα είμαι οργισμένος όπως ο βασιλιάς στην παραβολή του γαμήλιου συμποσίου (Ματθαίος 22). ΠΩΣ ΤΟΛΜΟΎΝ ΝΑ ΜΕ ΑΠΟΡΡΊΠΤΟΥΝ!!! ΠΏΣ ΤΟΛΜΟΎΝ ΝΑ ΑΠΟΡΡΊΠΤΟΥΝ ΤΟΝ ΑΓΑΠΗΜΈΝΟ ΜΟΥ ΓΙΟ!!!


Παιδιά μου, φαίνεται να έχετε ξεχάσει ότι κάθε επιλογή που κάνετε έχει συνέπειες. Πολλοί από εσάς έχετε εξαπατηθεί και πραγματικά νομίζετε ότι μπορείτε να ζήσετε τη ζωή σας σαν να μην πρόκειται ποτέ να δείτε τις συνέπειες της επανάστασης, της κακίας και της έλλειψης μετάνοιας! Ο Επουράνιος Πατέρας σας, ο οποίος είναι Άγιος και Καθαρό Καταναλωτικό Πυρ λέει, "ΟΧΙ"!!! "ΞΑΝΑΣΚΕΦΤΕΊΤΕ ΤΟ"! Παιδιά, οι βασικές μου οδηγίες πριν φύγετε από αυτή τη γη είναι απλές... Αναζητήστε Με όσο μπορώ να βρεθώ, ώστε να μπορέσετε να ζήσετε... και μετανοήστε... ΓΙΑΤΙ Η ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΕΛΘΕΙ ΣΕ ΕΣΑΣ!!!


Προετοιμαστείτε, γιατί δεν θα αργήσω να κάνω πράξη τον λόγο Μου για να καθαρίσω αυτή την κακή γη από ΟΛΟ το κακό!!!


 


-ABBA ΠΑΤΕΡΑΣ

444prophecynews.com

ΑΠΟΔΟΣΗ ΑΠΟ ΤΟ 444 PROPHECY NEWS : Corfiatiko.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου