Σάββατο 13 Νοεμβρίου 2021

BILD: «Ο 12χρονος γιος μου πέθανε 2 μέρες μετά τον εμβολιασμό με Pfizer»! Τον βρήκε ο πατέρας του νεκρό στο κρεβάτι! Είχε συνοσηρότητα και ο θάνατος του αποδόθηκε σε άγνωστη καρδιακή φλεγμονή! Για σπάνιο ατυχές περιστατικό κάνουν λόγο οι αρχές!

 

Ο JASON († 12) ΕΙΧΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΝΟΣΟ ΚΑΙ ΜΙΑ ΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΗ ΚΑΡΔΙΑΚΗ ΦΛΕΓΜΟΝΗ
«Ο γιος μου πέθανε δύο μέρες μετά τον εμβολιασμό» Τίτλος της Γερμανικής Bild.

Η ζωή ήταν τόσο δύσκολη γι ‘αυτόν. Ο Jason († 12) ήταν σε αναπηρικό καροτσάκι και υπέφερε από δύσκαμπτες αρθρώσεις. Το ανοσοποιητικό του σύστημα ήταν σοβαρά εξασθενημένο.

Τώρα το αγόρι από την περιοχή Cuxhaven (Κάτω Σαξονία) πέθανε μετά από έναν εμβολιασμό κατά του κορωνοϊού που υποτίθεται ότι προστατεύει τη ζωή του.

Ο Jason υπέφερε επίσης από μια μη αναγνωρισμένη φλεγμονή του καρδιακού μυός. Αυτό που συνέβη,είναι κάτι που στατιστικά δεν συμβαίνει σχεδόν ποτέ: ο Jason πέθανε μόλις δύο μέρες αφότου έλαβε τη δεύτερη δόση του Biontech.

Τραγική μεμονωμένη περίπτωση, γι’ αυτό ακριβώς ανησυχούμε!
Μέχρι στιγμής, στη Γερμανία έχουν γίνει 113 εκατομμύρια εμβολιασμοί κατά του κορωνοϊού. Οι περισσότεροι από αυτούς χωρίς επιπλοκές. Ο Jason είναι μια εξαίρεση που χτύπησε τη μητέρα του Annika W. (28) ακόμη πιο δυνατά.

«Ήταν ο ήλιος μας, αγαπούσε το χώρο, είχε πολλούς φίλους», λέει η μητέρα καθώς την επισκέπτεται το BILD. «Τον άρεσε σε όλους. Θέλαμε να τον προστατεύσουμε με τον εμβολιασμό. Μετά τη δεύτερη δόση του, ανέβασε πυρετό. Αλλά βελτιώθηκε γρήγορα».
Μετά ήρθε η 15η Οκτωβρίου. «Ο Jason ήταν στο δωμάτιό του, ο άντρας μου στο σπίτι, εγώ ήμουν έξω. Όταν ο άντρας μου δεν άκουσε τίποτα για πολλή ώρα, κοίταξε και βρήκε τον Τζέισον άψυχο στο κρεβάτι. Ο άντρας μου κάλεσε το ασθενοφόρο. Αλλά ήταν ήδη πολύ αργά».

Η φλεγμονή του καρδιακού μυός του Jason ανακαλύφθηκε μόνο κατά τη διάρκεια της αυτοψίας..6/11/21 bild.de

Στερεότυπες οι απαντήσεις. Για σπάνιο ατυχές περιστατικό κάνουν λόγο οι αρχές! Σπάνιος ήταν και ο Jason και μάλιστα για τη μάνα του ήταν μοναδικός!!!

dimpenews.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου