Τετάρτη 16 Ιουνίου 2021

Έρικ Κλάπτον, ο μύθος της ροκ απομυθοποιεί τα εμβόλια covid19.”Φοβάμαι τι μπορεί να κάνει ο εμβολιασμός στα παιδιά μου”! ”Δεν ένιωθα τα χέρια μου.Φοβόμουν δεν θα ξαναπαίξω κιθάρα.”Κατηγορεί την προπαγάνδα! ΒΙΝΤΕΟ.

 

Έρικ Κλάπτον, ένας μύθος της ροκ απομυθοποιεί τα εμβόλια covid19. O Eric Clapton με νέα παρέμβαση του 14/6/21 μιλάει αυτή τη φορά για τις πολύ δυνατές παρενέργειες του εμβολιασμού του όπως επί του ανοσοποιητικού του ενώ λέει πως παρέλυσε το χέρι του για 3 εβδομάδες. Σταμάτησε να κοιτάζει τηλεόραση κι αισθάνεται καλύτερα. Είναι πολύ ανήσυχος κι εκφράζει τον προβληματισμό του για τις παρενέργειες που θα έχει το εμβόλιο στα παιδιά..’‘Φοβάμαι τι μπορεί να κάνει ο εμβολιασμός στα παιδιά μου” λέει.. Ασκεί κριτική ασφαλή εκ των έσω αφού υποβλήθηκε στον εμβολιασμό..”έχασα την αίσθηση των χεριών μου για 3 εβδομάδες” λέει..

Για τα εμβόλια Covid-19, ο Clapton δήλωσε πως εμβολιάστηκε για το καλό των παιδιών του αλλά αποκάλυψε ότι υπέφερε από σημαντικές παρενέργειες και ήταν « απών για το λογαριασμό για 1 εβδομάδα » με « αγωνία » και « διαρκή πόνο. »

Είπε πως συνεχίζει να αισθάνεται πάντα παρενέργειες από τη β΄δόση και ότι δεν μπορούσε ν΄αγγίξει πράγματα πολύ ζεστά ή κρύα χωρίς γάντια και ένιωθε πόνο όταν επιχειρούσε να παίξει κιθάρα.

Ο Clapton εξέφρασε την ανησυχία του για τα βιαστικά εμβόλια, αναφέροντας ακόμη και τη στειρότητα ως πιθανή παρενέργεια σε ένα σημείο..«Για να μιλήσω στις κόρες μου για το ότι εξαιτίας αυτού δεν θα μπορούν να κάνουν παιδιά αυτές πιθανότατα θα κοροϊδέψουν. Αυτός είναι ένας από του κινδύνους που αναλαμβάνω κάνοντας αυτό. Αυτοί θα με δουν κάπως έτσι: ‘γιατί δεν βγάζεις το σκασμό μπαμπά; » είπε..

O Eric Clapton αρχικά μοιράστηκε την εμπειρία του μετά τον εμβολιασμό, χαρακτηρίζοντας τις αντιδράσεις του «καταστροφικές», και μάλιστα επικρίνοντας την «λεγόμενη« προπαγάνδα »που προωθεί την ασφάλεια του εμβολίου.

Σε μια επιστολή που γράφτηκε στον Ιταλό αρχιτέκτονα (και ακτιβιστή) Robin Monotti Graziadei, που κοινοποιήθηκε από το Telegram και επαληθεύτηκε από το περιοδικό Rolling Stone, ο Eric Clapton ανέφερε τις ανεπιθύμητες ενέργειες που βίωσε μετά τη λήψη του εμβολίου AstraZeneca. “Έλαβα την πρώτη δόση AZ και ένιωσα αμέσως σοβαρές αντιδράσεις, που διήρκησαν περίπου δέκα ημέρες. Ανάρρωσα και μου είπαν ότι θα έπρεπε να περιμένω δώδεκα εβδομάδες για να πάρω τη δεύτερη δόση. Αλλά τελικά την πήρα έξι εβδομάδες αργότερα.Ήμουν ήδη πιο ενημερωμένος για το τι με περίμενε και πράγματι τα χέρια και τα πόδια μου ήταν παγωμένα, μουδιασμένα ή καμένα και δεν μπορούσα να τα χρησιμοποιήσω κανονικά για δύο εβδομάδες. Φοβόμουν ακόμη και ότι δεν θα μπορούσα ποτέ να παίξω ξανά (κιθάρα). Έχω περιφερική νευροπάθεια και δεν έπρεπε ποτέ να έχω πλησιάσει αυτή τη βελόνα. Αλλά η προπαγάνδα είπε ότι ήταν ασφαλές για όλους… ” rtbf 17/5/21

dimpenews.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου