Τρίτη 8 Ιουνίου 2021

Ο φόβος του ιού και του Υιού …

 Χαίρεται

 

Φόβος το υπέρ όπλο ..
Το “όπλο”  της  λεγόμενης “νέας τάξης πραγμάτων ”   είναι    ένα και λέγεται  “ΦΟΒΟΣ” .
Ξαφνικά αυτούς που θεωρούσαμε “μάγκες ” έγιναν κότες ,στον φόβο του πρόστιμου και του υποτιθέμενου αφανισμού ..σαν να βρήκαν το κουμπί τους 
Ο  έλεγχος της ανθρώπινης ύπαρξης σε βάθος   ,δηλαδή της ανθρώπινης  ψυχής,  επιτυγχάνεται αν της 
φυτέψεις ”  σε αυτήν τον  φόβο .
Τότε ποδηγετείς , οδηγείς τον άνθρωπο όπου θέλεις . …ακόμα και αυτούς που κάποτε θεωρούσαμε “μάγκες”  απείθαρχους, εξαφανίστηκαν οι “μπαχαλάκηδες ”  οι “λάθρο “ κ.α  “διαδηλωτές” ,όλοι αυτοί που πήγαν ; 
 
Πως όμως  “φυτεύεις” τον φόβο  ; 
Πρώτα απομακρύνω τον άνθρωπο από τον  Θεό , στρέφοντας τον  σε “είδωλα ” ,μέριμνες ,τρυφές και απολαύσεις .
Όπως το  “ερίφιο” που τρώει αμέριμνο “σανό ”  ,πριν το σφάξιμο ..
Ο άνθρωπος μακριά απ’τον Θεό , γεμίζει το   “κενό ” του με ματαιοδοξία ,κενοδοξία ,   μασουλώντας  “σανό ” ….. πιστεύοντας πλέον  ότι αυτά είναι απαραίτητα  …
 
‘Όταν μας απειλούν ότι θα μας πάρουν το “σανό “
Όταν ξεκινήσουν οι “απειλές ” ότι θα μου στερήσουν  αυτήν την “τροφή ”   το “σανό ” , όταν αρχίσουν  να αυξομειώνουν το “σανό ”  ..
τότε με κυριεύει ο” φόβος ” , ότι θα  τελειώσει  το “σανό ” τότε έχουν τον έλεγχο μου  …
 
Φόβος Θεού αρχή σοφίας .. μπροστά στο αδιέξοδο 
Υπάρχει και ένας άλλος “φόβος ” ,δημιουργικός ,  εκπαιδευτικός ,λυτρωτικός και απαραίτητος για την πνευματική πρόοδο μου .
Ένας φόβος που θα αποκτήσω όταν “μπουχτίσω ” από τους άλλους φόβους ,όταν καταλάβω ότι είναι “σκιάχτρα ” και ανεμόμυλοι οι άλλοι φόβοι και μου κλέβουν την ψυχή  .
Ένας φόβος που θα αντικαταστήσει  όλους τους  επερχόμενους “φόβους ” και θα μου δώσει πίσω την ψυχή μου 
Ο φόβος Θεού είναι ο “φόβος που φυλάει τα έρμα .. και έρχεται μόνο μετά το πλήρες αδιέξοδο,
Ο φόβος του ιού  
Είναι ο φόβος του θανάτου  ,ποιου θανάτου ; λες και είμαι “αθάνατος ” ..
Αθάνατος είμαι ,αλλά  όχι  στην  παρούσα  φθαρτή χοντροκομμένη κατάσταση ,αλλά την μέλλουσα  την αιώνια ..
Αντί να έχω ένα άλλο φόβο ,του θανάτου της ψυχής ,με έχει πιάσει πανικός για τον θάνατο του σώματος και έτσι πέθανε η  ψυχή  μου .

«Η τελεία αγάπη έξω βάλλει τον φόβον» 

Τελικά είμαι πεθαμένος ,απλά δεν το ξέρω ,όταν κυριαρχήσει  ο”φόβος ” μέσα μου  ,δεν έχει καμία θέση  και καμία παρουσία ο Θεός ,η τέλεια αγάπη  , σε περιβάλλον που εγώ επέλεξα και  κυριαρχεί ο  φόβος   ..κοντά σε ανθρώπους ,καταστάσεις ,ταραχώδης , εκφοβισμού   , απειλών ,εκεί κάποιος άλλος είναι ..
 
Από τόν φόβο μόνο με μεγαλύτερο φόβο θα βγω…
Δυστυχώς   για να αλλάξει η παρούσα κατάσταση ,δεν πρόκειται να αλλάξει με τίποτα άλλο παρά ,αν ένας μεγαλύτερος φόβος , ένα σοκ ,ένας  “σεισμός “ ένας “πόλεμος
Ένας    Mega φόβος …..θα σκεπάσει και  θα κάνει αυτόν που βιώνουμε παρελθόν ,δεν γίνεται διαφορετικά ..
Θα είναι σεισμός ,θα είναι πόλεμος ;  o Θεός ξέρει  πόσους φόβους χρειάζεται να περάσω για με καταλάβει
  ο φόβος του ” Υιού”  του Θεού …
 
Καλή φώτιση και αρχή μετανοίας 
Γ.Μ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου