Πέμπτη 15 Απριλίου 2021

Νομικο ερωτημα προς ολους ..

 Ακουω πολλους που σχεδιαζουν νομικα την υπερασπιση του Ελληνα απεναντι στο σκοταδι που μας εχει ολους αγκαλιασει !

Αποψη δεν εχω γιατι δεν ειμαι νομικος ! Αποριες ομως εχω γιατι ειμαι ανθρωπος που χρησιμοποιω το μυαλο μου για να ερευνησω για την αληθεια !

Ακουσα φρασεις οπως εκτακτη αναγκη, για το κοινο καλο καλο του συνολου κοκ !

Αναρωτιεμαι λοιπον αν υπαρχει ενα νομικο κρατικο εγγραφο που να ανφερει οτι η χωρα ειναι σε εκτακτη αναγκη η οτι η χωρα ειναι κατω απο την απειλη ενος θανατηφορου ιου ..Μιας θανατηφορας πανδημιας !

Εχω το δικαιωμα σαν ελευθερος ανθρωπος να μην ενημερωνομαι απο τηλεοραση , ραδιο , εφημεριδα η ιντερνετ αλλα γνωριζω οτι δεν εχω το δικαιωμα της αγνοιας νομου …εστι λοιπον διαβαζω μονο νομους για να ειμαι ενας υπακουος και σωστος πολιτης !

Στις ερευνες μου δεν εχω βρει τα παραπανω ξεκαθαρα να μου λενε οτι βρισκομια σε εκτακτη αναγκη η σε θανατηφορο ιο που απαιτουνται πραξεις για το γενικο συνολο !!…

Η φιλοσοφια της αποδοχης μια θανατηφορου πανδημιας συμβαινει μονο σε ΜΜΕ και ιντερνετ αλλα οχι υπογεγραμενη σε καποιο ΦΕΚ η καπου αλλου θα πρεπει να σεβαστω !

Οπως ειπα και πριν δεν ειμαι νομικος , μπορει λοιπον η δικη μου ερευνα να μην ειναι επαρκης για αυτο ρωταω ωστε ανθρωποι της επιστημης αυτης να μου απαντησουν και να μου δειξουν που αναφερονται τα παραπανω σε χαρτια του Κρατους !!..

Αν δεν αναφερονται τοτε το αφηγημα περι αποδοχης του φονικου ιου και ΚΥΑ που υπερισχυουν απεναντι σε Υπερσυνταγματικους νομους καταρριπτεται και … δεν ειναι γνωστη καμια εκβαση αποτελεσματος σε περιπτωση που φτασει καποιος στο συμβουλιο της επικρατειας !….

Ακομα γνωριζω οτι στην νομικη επιστημη ακομα και κομα , η μια λεξη μπορει να αλλαξει ολο το νοημα της επεξηγησης του νομου..! Αν λοιπον εχουμε σε φεκ αναφορα σε Πανδημια και οχι σε Θανατηφορα πανδημια σε κρατικα εγγραφα τοτε συνεζιζει να ειναι ισχυρο τα παραπανω επιχειρηματα μου !

Σας παρακαλω στο ερωτημα μου και στις απαντησεις που θα θελησετε να μου δωσετε στα σχολια σας να ειστε απολυτα επεξηγηματικοι ..πχ ΦΕΚ ταδε παραγραφο ταδε αναφερει αυτο ..!

Θα ξαναπω , απαντησεις οτι πχ το ανακοινωσε ο ΠΟΥ δεν μου κανουν..γιατι ειναι συμβουλευτικος και οχι νομικος …δηλαδη για να ισχυσει η οποια θεση του που πρεπει να ψηφιστει στο δικο μας κοινοβουλιο ..πραγμα που δεν εχει γινει! Ακομα και η Ευρωπη να το εχει δηλωσει η να το εχει μεσα σε δικο της κυβερνητικο εγγραφο ..για να εχει ισχυ στην δικη μας χωρα θα επρεπε να εχει ψηφιστει στην Βουλη ..!

Δεν θελω να πω αλλα …απλα περιμενω πραγματικα τους γνωστες του νομου να μου απαντησουν ..! Απο το συμπερασμα μας ..θα δουμε με πολυ ποιο ξεκαθαρα ματια ..στο τι παζει σημερα στις οθονες της ζωης μας ~

Stranger…

katohika.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου