Πέμπτη 29 Μαΐου 2014

Τους δουλεύει με την παραίτηση ο μπαρμπά Φώτης.


φοτισ

Αγριο δούλεμα ρίχνει ο Φώτης-Φανούρης. Μάλλον ρώτησε τη σύζυγό του Φωτεινή, όπως ρωτούσε ο Γιώργος τα αδέλφια του και άλλαξε γνώμη. Με έμμεσο αλλά σαφή τρόπο ο Φώτης Κουβέλης κάλεσε τα μέλη της Κεντρικής Επιτροπής της ΔΗΜΑΡ να μην εγκρίνουν την παραίτησή του από την προεδρία του κόμματος, και




συνέδεσε την υλοποίηση της παραίτησης που ο κ. Κουβέλης υπέβαλε χθες με τις αποφάσεις που θα ληφθούν από τα όργανα της ΔΗΜΑΡ όπου παρεπιπτόντως έχει την απόλυτη πλειοψηφία…
«Εάν τα όργανα του κόμματος, αν η Κεντρική Επιτροπή στην οποία θα μιλήσω την προσεχή εβδομάδα, θεωρούν ότι έχω κάνει τόσα λάθη, βεβαίως να κάνουν αποδεκτή την παραίτησή μου» είπε ο κ.Κουβέλης στο ραδιοφωνκό σταθμό Real και υπενθύμισε ότι επανεξελέγη πρόεδρος της ΔΗΜΑΡ πριν από τέσσερις μήνες με πολύ μεγάλο ποσοστό. «Και βεβαίως επειδή έχω εκλεγεί από συνέδριο, θα πρέπει να συνεδριάσει και το συνέδριο, η συλλογικότητα δηλαδή του κόμματος, τα μέλη του κόμματος, και να αποφασίσουν. Διότι δεν υπάρχουν άλλες διαδικασίες», συνέχισε ο κ. Κουβέλης και κατά τα λοιπά χαρακτήρισε την παραίτησή του «ουσιαστική».
«Η παραίτησή μου ήταν ουσιαστική αλλα όχι καθόλου προσχηματική αν και ούτε η μειοψηφία του κόμματός μου δεν μου ζήτησε να παραιτηθώ. Έχει την ανάληψη ευθυνών, την αυτοκριτική και σε τίποτε δεν συνδέεται με οποιαδήποτε άλλη στόχευση. Η πολιτική μου ηθική δεν μου επιτρέπει την οποιαδήποτε σχεδίαση ερήμην των αξιών που θέλω να υπηρετώ» συμπλήρωσε ο κ. Κουβέλης.

Συνεχίζοντας τις αναφορές στην παραίτησή του ο Φώτης Κουβέλης υπενθύμισε τη δήλωσή του από το βράδυ της περασμένης Κυριακής ότι «και οι νίκες και οι ήττες έχουν πατέρες». «Είμαι πρόεδρος της ΔΗΜΑΡ, έχω εκλεγεί πριν από 4 μήνες –ανεξάρτητα από το πολύ μεγάλο ποσοστό με το οποίο εξελέγην- και θεώρησα ότι πρέπει να αναλάβω τις προσωπικές μου ευθύνες. Είπα βέβαια, το βράδυ της Κυριακής, ότι με τις συντεταγμένες διαδικασίες και όπως αυτές προβλέπονται από το καταστατικό θα απευθυνθώ στα όργανα. Και αυτό έκανα. Και από κει και πέρα τα όργανα του κόμματος, πάντα με συντεταγμένες διαδικασίες θα αποφασίσουν για την παραίτηση του προέδρου της ΔΗΜΑΡ» συμπλήρωσε.
Μιλώντας για την επικείμενη συνεδρίαση της Κεντρικής Επιτροπής του κόμματός αλλά και για την εσωκομματική κριτική που δέχεται από μέλη της ΔΗΜΑΡ ο κ. Κουβέλης έκανε λόγο για φίλια πυρά που πολλές φορές είναι πολύ πιο έντονα από εκείνα που έρχονται έξω από το κόμμα κάνοντας λόγο και για «πυρά από εξωγενή κέντρα».
«Δεν επιχειρώ καμία άλλου τύπου ερμηνεία από αυτή που καταγράφεται διότι στην πολιτική και κοινωνική ζωή αυτό που καταγράφεται πρέπει να αξιολογείται. Αλλά εάν τα όργανα του κόμματος, αν η Κεντρική Επιτροπή στην οποία θα μιλήσω την προσεχή εβδομάδα, θεωρούν ότι έχω κάνει τόσα λάθη, βεβαίως να κάνουν αποδεκτή την παραίτησή μου. Να την κάνουν αποδεκτή. Και βεβαίως επειδή έχω εκλεγεί από συνέδριο, θα πρέπει να συνεδριάσει και το συνέδριο, η συλλογικότητα δηλαδή του κόμματος, τα μέλη του κόμματος, και να αποφασίσουν. Διότι δεν υπάρχουν άλλες διαδικασίες» πρόσθεσε ο κ. Κουβέλης.     http://olympia.gr/2014/05/29/%cf%84%ce%bf%cf%85%cf%82-%ce%b4%ce%bf%cf%85%ce%bb%ce%b5%cf%8d%ce%b5%ce%b9-%ce%bc%ce%b5-%cf%84%ce%b7%ce%bd-%cf%80%ce%b1%cf%81%ce%b1%ce%af%cf%84%ce%b7%cf%83%ce%b7-%ce%bf-%ce%bc%cf%80%ce%b1%cf%81%ce%bc/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου