Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2016

Κέρι για Κλίντον: Δεν έχω ενημερωθεί για την έρευνα του FBI.

Ο υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ Τζον Κέρι δήλωσε σήμερα ότι δεν έχει ενημερωθεί από το FBI για τα νέα βήματα στην έρευνα σχετικά με τη χρήση από τη Χίλαρι Κλίντον ενός προσωπικού λογαριασμού ηλεκτρονικής αλληλογραφίας.
"Όχι, δεν έχω ενημερωθεί για τίποτα, όχι, δεν μου έχει ζητηθεί τίποτα, όχι, δεν είμαι ενήμερος αν ζητήθηκε από το υπουργείο, και δεν έχω άλλα σχόλια να κάνω", δήλωσε ο Κέρι σε συνέντευξη Τύπου στην Ιρλανδία όπου του απονέμεται ένα βραβείο ειρήνης.
"Ως Αμερικανός πολίτης και πρώην υποψήφιος του κόμματος, είναι πολλά που θα ήθελα να πω για το τι συμβαίνει, αλλά δεν μπορώ και θα μείνω απλώς έξω από αυτό", είπε.

Η προεκλογική εκστρατεία για την προεδρία των ΗΠΑ εισήλθε στο τελευταίο δεκαήμερό της με μια νέα έκπληξη: την επιστροφή του σκανδάλου του προσωπικού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της Χίλαρι Κλίντον, η οποία βρέθηκε σε θέση άμυνας μετά την ανακάλυψη μυστηριωδών ηλεκτρονικών μηνυμάτων από το FBI.

Ο Ντόναλντ Τραμπ, ο ρεπουμπλικανός υποψήφιος που φαινόταν να οδεύει προς την ήττα στις 8 Νοεμβρίου, επωφελήθηκε από την ανέλπιστη ευκαιρία για να διαβεβαιώσει τους οπαδούς του πως ο Λευκός Οίκος δεν έχει χαθεί. Η ανακάλυψη των μηνυμάτων δίνει ένα νέο νόημα στο θέμα του τέλους της προεκλογικής εκστρατείας του, που είναι η υποτιθέμενη διαφθορά και τα δεοντολογικά προβλήματα της αντιπάλου του.
http://www.onalert.gr/stories/kerri-gia-clinton-den-exw-enhmerw8ei-ereuna-fbi/52709

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου